تاریخ روز پدر نزدیک است و اکثر افراد به دنبال ایده‌هایی برای خرید کادو روز مرد هستند. در این روز اعضای خانواده در کنار یکدیگر جمع می‌شوند و روز پدر را جشن  می‌گیرند. خرید هدیه برای روز پدر کار سختی است؛ زیرا معمولاً خرید کردن برای آقایان از خانم‌ها سخت‌تر است. اگر به دنبال خرید کادو روز پدر هستید، ما در اینجا لیستی از بهترین کادوها برای روز مرد و روز پدر را تهیه کرده‌ایم. مجله تگموند ۱۰ ایده از جذاب‌ترین هدایا برای روز پدر و روز مرد را برای شما در این نوشتار فراهم کرده است.

روز پدر سال ۱۴۰۱ چه روزی است؟

تاریخ روز پدر 1402

در کشور ما روز پدر و روز مرد سیزدهم ماه رجب است و این روز مصادف با ولادت حضرت علی (ع) می‌باشد. به دلیل اختلاف بین تقویم شمسی و قمری، تاریخ این روز هرسال تغییر می‌کند. روز پدر سال ۱۴۰۱ روز شنبه ۱۵ بهمن است. این تاریخ بهترین فرصت برای کسانی است که قصد خوشحال کردن و قدردانی از پدر و همسر خود را دارند. فرصت زیادی نمانده است، باید برای آن روز برنامه‌ریزی کنید.

بهترین ایده‌ها برای کادو روز پدر و روز مرد

کادو روز مرد

با نزدیک شدن به روز پدر دغدغه خرید کادو روز پدر بیشتر می‌شود. همه افراد درگیر سؤالاتی مانند ” کادو روز پدر چی بخرم ” هستند. تصمیم‌گیری برای انتخاب کادو آسان نیست، توجه کنید شخصی که قصد هدیه دادن به او را دارید، به چه چیزهایی اهمیت می‌دهد. شما می‌توانید یک هدیه بر اساس علاقه آن فرد آماده کنید؛ این کار قطعاً خوشحالش می‌کند. در ادامه ما به‌جای هدیه‌های تکراری یک لیست از جذاب‌ترین کادو‌ها برای روز مرد و روز پدر آماده کرده‌ایم.

ست چرم برای کادو روز پدر

ست‌های چرمی یکی از بهترین گزینه‌ها به‌عنوان کادو روز مرد هستند. ست چرمی کاربردی‌ترین هدیه برای آقایان است. محصولات چرمی اصیل و مرغوب هستند و هرگز از مد نمی‌افتند. ست چرمی انواع مختلفی دارد و شامل لوازمی مانند کمربند، کیف پول، جا کارتی و جاسوئیچی چرمی می‌شود. این ست‌ها با مدل‌های متنوعی در بازار موجود هستند. شما می‌توانید با توجه به وسایلی که آن فرد استفاده می‌کند، لوازم ست چرمی خود را انتخاب کنید. اگر پدر یا همسر شما به کتاب خوانی علاقه‌مند هستند، کتاب‌های چرمی نیز انتخابی نفیس بشمار می‌روند.

عطر و ادکلن برای کادو روز مرد

عطر مردانه

انتخاب عطر و ادکلن به‌عنوان کادو روز پدر انتخابی شیک و کاربردی محسوب می‌شود. عطر برای آقایانی که به ظاهر خود اهمیت می‌دهند و خوش‌پوش هستند، بهترین هدیه است. خرید عطر و ادکلن برای هدیه کار آسانی نیست؛ زیرا انتخاب عطر بسیار شخصی است و هر کسی سلیقه متفاوتی دارد. پیشنهاد می‌کنیم اگر پدر یا شریک زندگی‌تان از عطر و ادکلن خاصی در طی سال‌ها استفاده می‌کند، از همان برند خودش خرید کنید. خوشبختانه امروزه عطر و ادکلن‌های متنوعی در بازار موجود است. اگر بودجه برای خرید عطر‌های گران‌قیمت برند را ندارید، ادوتویلت‌هایی که از برندهای معتبر هستند بهترین گزینه است.

بیشتر بخوانید: ۱۰ مدل ادکلن‌ خنک مردانه مناسب تابستان

لباس ورزشی برای کادو روز پدر

لباس ورزشی مردانه

اگر پدر یا شریک زندگی‌تان اهل ورزش است، خرید لباس و لوازم ورزشی برای کادو روز مرد بهترین انتخاب است. لباس ورزشی هدیه‎‌ای کاربردی است؛ زیرا تا سال‌ها قابل استفاده است. ابتدا بررسی کنید آن فرد به چه وسایلی نیاز دارد. لباس ورزشی شامل آیتم‌های فراوانی مانند کفش ورزشی، ست گرم کن ورزشی، کوله و ساک ورزشی و اکسسوری‌های ورزشی می‌شود. همچنین اگر فردی که قصد هدیه دادن به او را دارید، اهل ورزش نیست، شما می‌توانید با خرید یک ست ورزشی او را به ورزش کردن ترغیب کنید.

عینک آفتابی برای کادو روز مرد

عینک آفتابی مردانه

اگر برای خرید کادو روز پدر قصد تهیه لیستی داشته باشید، عینک آفتابی قطعاً یکی از انتخاب‌های اصلی شماست. عینک دودی برای همه سنین کاربردی و ضروری است. عینک علاوه بر زیبایی و جذابیت استایل، به سلامت چشم‌ها نیز کمک می‌کند؛ از این رو خرید عینک آفتابی شیک، یکی از بهترین هدایا است. فقط برای انتخاب مدل عینک به استایل شخصی فرد موردنظر توجه داشته باشید. بهتر است برای خرید عینک آفتابی دقت وسواس به خرج دهید و آن را برندی معتبر خریداری کنید؛ زیرا به سلامت چشم‌ها مربوط می‌شود.

زیورآلات مردانه برای کادو روز پدر

جواهرات-مردانه

زیورآلات هدیه‌ای جذاب و پرطرف‌دار برای خانم‌ها و آقایان است. خوشبختانه زیورآلات طیف گسترده‌ای دارد و شامل مدل‌های متنوعی می‌شود؛ بنابراین دست شما برای انتخاب بین آیتم‌ها باز است. گزینه‌هایی مانند گردنبند، دستبند، انگشتر و گوشواره همگی به‌عنوان کادو روز مرد مناسب هستند. دستبند جزو جواهراتی محسوب می‌‌شود که در بین جوانان محبوبیت زیادی دارد؛ اما ممکن است آقایان میان‌سال علاقه‌ای به استفاده از آن نداشته باشند. دستبند‌های چرمی با طراحی طلا یا نقره برای آقایان در بازار موجود است که برای هدیه بسیار مناسب هستند. انگشترها نیز در مدل‌های مختلف مانند انگشتر عقیق برای آقایان خصوصاً پدرها کادوی ماندگاری محسوب می‌شود.

کت و شلوار برای کادو روز مرد

اگر قصد خرید هدیه روز مرد و روز پدر را دارید و می‌خواهید علاوه بر خوشحال کردن عزیزانتان زیبایی هم به  آن‌ها هدیه، دهید، کت و شلوار یکی از آن گزینه‌ها است. خرید یک تک کت زیبا یا ست کت و شلوار علاوه بر زیبایی، برای آقایان بسیار کاربردی نیز است. اگر پدر یا همسرتان به استایل ساپورت علاقه دارند، می‌توانید با خرید یک تک کت شیک به‌عنوان هدیه خوشحالش کنید. همچنین اگر به اهل پوشیدن لباس‌های رسمی هستند، کت و شلوارهای رسمی هدیه‌ای ماندگار هستند. برای انتخاب رنگ، ما سورمه‌ای و خاکستری را پیشنهاد می‌کنیم.

کیف و کفش برای کادو روز پدر

کیف و کفش یکی از لوازم ضروری برای آقایان است. شما می‌توانید با توجه به نیاز فردی که قصد هدیه دادن به او را دارید، کیف، کفش یا یک ست چرمی از هر دو گزینه را به‌عنوان کادو انتخاب کنید. اگر پدر یا همسرتان با توجه به شغلش مجبور به حمل وسایل متعدد است، یک کیف دوشی، شما می‌توانید انواع کیف‌های دوشی، کوله‌پشتی یا کیف دستی رسمی را با توجه به استایل شخصی آن فرد انتخاب کنید. همچنین انواع کفش‌های ورزشی و رسمی برای هدیه دادن با تنوع فراوان در بازار موجود است. علاوه بر این ما به شما انواع کیف پول و ست کیف و کفش چرم رسمی را نیز پیشنهاد می‌کنیم.

ساعت مردانه برای کادو روز مرد

ساعت-مردانه

قطعاً در لیست خرید هدیه روز پدر ساعت یکی از اولویت‌های شماست. ساعت مچی هدیه‌‌ای بسیار جذاب، باارزش و همیشه ماندگار است. خوشبختانه تنوع مدل‌ها و برندها در بازار ساعت فراوان است و شما می‌توانید با توجه به بودجه خود آیتم مورد نظرتان را خریداری کنید. پدرها اغلب ساعت‌های عقربه‌ای و کلاسیک را می‌پسندند درحالی‌که آقایان جوان به ساعت‌های دیجیتال و هوشمند علاقه دارند.

لوازم جانبی گوشی و تبلت برای کادو روز پدر

لوازم جانبی شامل انواع هنذفری، ایرپاد، پایه نگهدارنده گوشی، پاور بانک، قاب موبایل و اسپیکر می‌شود. این لوازم با انواع برند‌ها و طرح‌های متنوع در بازار موجود هستند. اگر فرد مورد نظرتان به کالاهای دیجیتال علاقه دارد، دست شما برای انواع هدایای کاربردی باز است. لوازم دیجیتال شامل بازه قیمتی متفاوتی هستند از قیمت‌های متوسط تا کالاهای گرانقیمت‌تر همگی برای انتخاب موجود هستند. شما می‌توانید یک هدیه گرانقیمت‌ اما بسیار کاربردی به عزیزان خود هدیه دهید.

کارت هدیه تگموند برای کادو روز مرد

کارت هدیه تگموند

با وجود همه گزینه‌هایی که برای ایده به شما معرفی کردیم، اگر فکر می‌کنید فرد پدر یا همسرتان به هدایای بالا علاقه‌ای ندارد، ما به شما کارت هدیه تگموند را پیشنهاد می‌کنیم. کارت هدیه معمولا راحت‌رین و بی دردسرترین مدل کادو است. با کارت هدیه فرد مورد نظرتان می‌تواند طبق سلیقه خود از وبسایت تگموند خرید کند.

سخن آخر

در نوشتار بالا پرطرفدارترین ایده‌هایی که برای کادو روز پدر و روز مرد می‌توان در نظر داشت را معرفی کردیم. برای هدیه دادن گزینه‌های بی‌شمار دیگری وجود دارد که شما با توجه شناخت فرد مورد نظرتان می‌توانید آن را انتخاب کنید. برای خرید کادو به استایل و سلیقه شخصی آقایان نیز باید توجه ویژه داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده انواع لباس و اکسسوری مردانه با تخفیف‌های مناسب به فروشگاه اینترنتی تگموند مراجعه کنید.

شما عزیزان می‌توانید بهترین پیشنهاد‌ها برای خرید هدیه روز پدر را در لینک زیر با تخفیف ویژه مشاهده کنید.

پیشنهادات شگفت انگیز تگموند برای خرید هدیه روز پدر

دسته بندی شده در: