هنگامی که شما به راهنماهای مد و فشن نگاه می کنید، اغلب فکر می کنید برخی از آن ها مفید هستند و برخی دیگر بلااستفاده اند و اصلا خوب نیستند.ما در تگ‌موند ۹۱ نکته را به شما می آموزیم که برگرفته از بهترین نکات فشن هستند. این نکات از نظر طراحان و متخصصان صنعت مد بهترین و کاربردی ترین ها هستند و مانند سنگ هایی قیمتی زندگی شما را شیک تر خواهند کرد. در قسمت اول این نوشته به ۱۲ نکته کاربردی پرداختیم، هم اکنون چند مورد دیگر را به شما خواهیم آموخت.

۱۳) ۵ روز قبل از روزهای خاص و مراسم های ویژه، از مصرف غذاهای نفاخ بپرهیزید. لبنیات و غلات کامل می توانند سیستم گوارش شما را دچار مشکل نمایند.

۱۴) یک نکته بسیار کاربردی اینکه: از استفاده از سنگ های تقلبی جدا بپرهیزید. کمتر کسی است که تفاوت یک سنگ گران قیمت و تقلبی را متوجه نشود. استفاده از جواهرات تقلبی به شدت به استایل شما صدمه خواهد زد.

۱۵) فرم بدن خود را بشناسید. بدانید که کدام پوشش برای شما مناسب است. مثلا اگر کت و دامن شما را نازیبا نشان می دهد هیچ گاه از کت و دامن استفاده نکنید و اگر می دانید که پیراهن با دامن ماهی شما را زیباتر می کند، همواره لباس هایی انتخاب کنید که با این تم هماهنگ باشد.

۱۶) هرگز بلافاصله بعد از اتو کردن لباس آن را تا نکنید و یا نپوشید، زیرا این کار موجب می شود تا چروک جدیدی روی لباس ایجاد شود. اجازه دهید ۵ دقیقه لباس به همان حالت اتو شده بماند تا حرارت لباس از بین برود و خنک شود. اگر اتوی بخار کشیده اید کمی بیشتر تامل کنید تا لباس علاوه بر خنک شدن، خشک هم شود.

۱۷) بهترین راه برای برطرف کردن پرز و کرک لباس های پشمی و بافتنی استفاده از سنگ پاست.

۱۸) اگر به طور ناگهانی به یه مهمانی عصرانه دعوت شده اید، برای تزیین یقه لباس های ساده یا تزیین فوری کفش های خود، می توانید گوشواره های خود را روی آن متصل کنید.

۱۹) اگر روی لباس شما موم چسبیده و سفت شده، یک قطعه کاغذ مومی روی آن قرار دهید سپس با اتو روی آن بکشید. موم به آرامی آب شده و جذب کاغذ می شود.

۲۰) برای اینکه ساپورت ها و جوراب های شما سوراخ نشوند و عمر بیشتر داشته باشند بعد از پوشیدن، مقداری اسپری چسب مو را روی آن اسپری نمایید.

۲۱) برای پاک کردن خاک از روی پارچه های جیر، یک تکه نان را بگذارید تا کهنه و بیات شود. سپس به آرامی نان را روی قسمت های کثیف بکشید. با اینکار علاوه بر تمیز شدن پارچه، آسیبی به پارچه نخواهد رسید.

۲۲) برای خرید لباس عروس یا لباس برای رویدادهای مهم، لباس زیر مناسب به تن کنید. آرایش مناسب مراسم را داشته باشید و موهای خود را تاحدودی شبیه روز مراسم آرایش کنید، با اینکار هنگام پرو لباس احساس بهتری خواهید داشت و به طبع آن انتخاب بهتری نیز دارید.

۲۳) اگر لباس شما لک شد، سعی نکنید با مالیدن دو قسمت پارچه به هم آن را پاک کنید. با این کار فقط لکه را بیشتر وارد بافت پارچه می کنید.

برچسب ها: