همه‌ی ما در بین دوستانمان کسی را داریم که عاشق ورزش است و بیشتر از هر چیزی به تناسب اندامش اهمیت می‌دهد.کسانی که همه‌ی مربی‌های معروف شهر را می‌شناسند و اوقات فراغت خودشان را با امتحان کردن ورزش های جدید پر می‌کنند. حتما می‌دانید که با به وجود آمدن برند‌های ورزشی مختلفی مثل آدیداس(ADIDAS) و تنوع فوق العاده محصولاتشان خریدن هدیه برای این دسته از افراد می‌تواند سخت‌تر از هر موقع دیگری باشد. اگر با خواندن جملات بالا شخص خاصی را به یاد آوردید پیشنهاد می‌کنم ادامه این مطلب را از دست ندهید. ما اینجا هستیم تا یکبار برای همیشه، شما را از سردرگمی خرید هدیه برای این افراد نجات دهیم.

کیف کمری؛ دست هایتان را برای کار‌های مهم‌تر نگه دارید

 

کیف کمری ورزشی

اینجا با یک مسئله ساده رو به رو هستیم. از کسانی که هر روز کیلومترها می‌دوند گرفته تا آن دسته افرادی که برنامه هر جمعه آن ها کوه‌نوردی است، همه و همه به یک کیف کمری احتیاج دارند. این کیف‌ها به یک ورزشکار اجازه می‌دهند آزادانه آب بنوشد، از خودش سلفی بگیرد و از همه مهم‌تر، حرکات ورزشی‌اش را بدون هیچ محدودیتی اجرا کند. اگر به دنبال هدیه‌ای هستید که در نهایت شیک بودن، کاربردی و مفید باشد بدون شک کیف کمری یک انتخاب ویژه برای شماست.

بطری آب؛ کوچک اما ضروری

بطری آب

حتی اگر یک بار ورزش کرده باشید، به راحتی می‌توانید این حرف من را تایید کنید که بدون بطری آب هیچ ورزشکاری دوام نمی‌آورد. خبر خوب، این است که این بطری‌های دوست داشتنی به اندازه کافی تنوع دارند تا شما بتوانید برای هر سلیقه‌ای یک بطری آب کاملا مناسب پیدا کنید. درست است که برند‌های زیادی هستند که بتوانید برای خرید این آیتم روی آن‌ها حساب کنید اما پیشنهاد ما به شما خرید بطری آب از یک برند ورزشی است تا به کسی که برای او هدیه می‌خرید، ثابت کنید که به اندازه کافی در این کار هوش و ذکاوت به خرج داده‌اید.

کیف ورزشی؛ هر چیزی که فکر می‌کنید لازم است با خود داشته باشید

کیف ورزشی جا دار

قطعا برای همه ما اتفاق افتاده که قبل از بیرون آمدن از خانه از همراه داشتن چیزی دو دل باشیم و نهایتا از خیر بردن آن بگذریم. به نظر شما در این موقعیت‌ها چند درصد از تصمیم خودمان پشیمان می‌شویم؟ اگر بار‌ها بابت این موضوع خودتان را سرزنش کرده‌اید، امروز می‌توانید با خرید یک کیف ورزشی جا‌دار، یکی از اطرافیانتان را از چرخه‌ی این تصمیمات سخت خارج کنید. داشتن یک کیف ورزشی کمک می‌کند هر چیزی که فکر می‌کنیم موقع ورزش، مورد نیاز ما خواهد بود را با خودمان حمل کنیم بدون اینکه نگران حجم کم کیف خود باشیم. فقط فراموش نکنید که کیف ورزشی باید جنس مرغوبی داشته باشد تا در حالی که وزن کفش ورزشی شما را تحمل می‌کند بتواند با گردش هوای مناسب، مانع ایجاد بوی نامطبوع در فضای داخلی کیف شود. اگر هنوز برند خاصی را برای خرید این هدیه کاربردی انتخاب نکردید کیف‌های ورزشی آیداس(ADIDAS) و ریباک(REEBOK) علاوه بر ظاهر دوست داشتنی از کیفیت بالایی هم برخوردار هستند.

کفش ورزشی؛ پرهزینه اما بدون ریسک

کفش ورزشی

اگر مبلغی که برای هدیه در نظر گرفتید با قیمت یک کفش ورزشی تناسب دارد، حتی یک لحظه هم در خرید آن شک نکنید. کفش‌های ورزشی اگرچه گران هستند ولی به شما اطمینان می‌دهند که پولتان را جای درستی خرج کرده‌اید. از طرفی این واضح است که هر ورزشکاری به تعداد زیادی کفش ورزشی احتیاج دارد و هدیه شما قطعا مورد استقبال قرار خواهد گرفت. اگر تنوع کفش‌های ورزشی باعث سردرگمی شما شده است و یا سایز کفش فردی که برایش هدیه می‌خرید را نمی‌دانید ما تصمیم‌گیری را برای شما آسان می‌کنیم. شما می‌توانید کفش ورزشی را از فروشگاه اینترنتی ما، تگموند تهیه کنید تا اگر سایز درستی را انتخاب نکرده بودید و یا از مدل انتخابی خودتان پشیمان شدید بتوانید به راحتی آن را تعویض کنید.

سویی‌شرت؛ شیک و کاربردی

سویی‌شرت ورزشی

احتمال این که در کمد یک ورزشکار سویی‌شرت وجود نداشته باشد، به نظر می‌رسد چیزی نزدیک به صفر است. مهم نیست طرفدار ورزش در هوای باز باشند یا بیشتر وقت خود را در باشگاه بگذرانند؛ بدون یک سویی‌شرت هیچ وقت همه چیز ایده آل نخواهد بود. با این نوع از لباس می‌توان با خیال راحت برای ورزش برنامه ریزی کرد چرا که تغییرات ناگهانی آب و هوا دیگر نمی‌توانند ما را از پا در بیاورند. اگر به دنبال هدیه‌ای هستید که هیچوقت در کمد خاک نخورد خرید یک سویی‌شرت شما را راضی خواهد کرد.

یادآوری یک نکته که بیشتر اوقات فراموش می‌کنیم!

کادو برای ورزشکاران

در خرید هدیه، ممکن است محدودیت‌های زیادی مانند سقف مشخص هزینه وجود داشته باشد اما در نهایت گزینه‌های زیادی پیش رو خواهیم داشت. بهتر است در کنار تمام ملاحظات شخصی خودمان به علایق کسی که برای او هدیه تهیه می‌کنیم هم توجه داشته باشیم. وقتی که بهترین و گران‌ترین هدیه را تهیه کنید ولی با سلیقه‌ی شخصی که هدیه برای او است همخوانی ندارد، عملا تمام زحمات شما بر باد رفته است. اگر از افرادی هستید که این موضوع برای شما همواره اهمیت داشته حتما می‌دانید که با خرید از فروشگاه‌هایی که امکان تعویض و بازگشت کالا در آن‌ها وجود دارد خرید راحت‌تر و مطمئن‌تری را تجربه خواهید کرد. فروشگاه اینترنتی تگموند یکی از پیشنهادات پیش روی شما است که می‌تواند خرید هدیه را برای شما به یک تجربه راحت و بی‌دردسر تبدیل کند.

اگر به نظر شما چیزهای زیادی هست که باید به این لیست اضافه بشه؛ لطفا در زیر همین مطلب چند نمونه برای ما بنویسید.

دسته بندی شده در: