این سال میلادی نیز مانند تمامی سال های گذشته سپری شد. برخی افراد به موفقیت هایی دست یافتند و برخی دیگر دچار شکست هایی در زندگی شدند. البته که این وقایق تأثیرات خود را بر روی زندگی شما گذاشته است. ما در تگ‌موند امسال می خواهیم به شما کمک کنیم که زندگی بهتری پیش رو داشته باشید. همسر بهتری باشید و آرامش را وارد زندگی خود کنید.

۱) تخت خود را بعد از بیدار شدن مرتب کنید.

همین کار کوچک می تواند موجب ایجاد حس غرور و نظم در زندگی شما شود. و این حس خوب به دیگر فعالیت های شما منتقل شود.

۲) کفش مناسب آب و هوا بپوشید.

پاهای شما، اجزایی از بدنتان هستند که شما را می توانند به جاهای خوب و یا بد ببرند. همچنین دیگر اعضای بدنتان روی این اندام استوار است. پس نیاز به مراقبت ویژه ای دارند. همانطور که می دانید پاها، قلب دوم انسان هستند و اگر در این ناحیه احساس آرامش و راحتی نداشته باشید، کا اجزای بدن را تحت تأثیر خود قرار خواهند داد. پس سعی کنید با پوشیدن کفش مناسب، سلامتی آن ها حفظ کنید.

۳) موهای خود را بشویید.

موهای شما اولین چیزی است که در مواجهه با افراد به نظر می آید. درست است که تمیز بودن موهای شما بسیار بااهمیت است اما شامپو زدن بیش از حد یعنی بیشتر از دوبار در هفته می تواند به موهای شما آسیب جدی بزند. شامپو کردن مخصوصا برای موهای خشک بسیار آسیب زننده خواهند بود و ساقه مو را از بین می برد. از طرف دیگر کم شستن موها باعث چرب شدن پوست سر شده و ریزش مو را به دنبال خواهد داشت. از شامپوی مناسب استفاده کنید، زیرا پوست سر هم مثل پوست صورت شما مهم است.

۴) چیزهایی را که نمی توانید تغییر دهید، قبول کنید.

هنوز هم می توان افرادی را یافت که در سنین بیش از ۹۰ سال ازدواج می کنند، مثل آلوین مان. وی سال قبل از ازدواجش مدرک لیسانسش را دریافت کرد و با همسرش در یک باشگاه ورزشی آشنا شد. درست است که قسمتی از آن برمی گردد به علم پزشکی، اما بخش اعظم آن این است که استرس و اضطراب را از زندگی حذف کنیم و قبول کنیم که همه چیز تحت کنترل ما نیست.

۵) و اگر هنوز احساس تنش می کنید، ذهن خود را با داستان های افسانه ای منحرف کنید.

اگر درگیر مسائل تنش زا هستید، برای خود یک سرگرمی و دلمشغولی مهیا کنید و سعی کنید که کاملا از آن لذت ببرید.

۶) سن خود را دوست داشته باشید.

اجازه دهید موهایتان به رنگ خاکستری درآید و چین و چروک ها در صورتتان خونمایی کنند. این ها آغاز یک انقلاب جدید هستند. اگر ما بخواهیم فرهنگ داشتن سن کمتر را ادامه دهیم فقط باید به مبارزه با آینه بپردازیم. به گفته اشتون وایت «اگر بخواهیم به سوی قدرتمند شدن حرکت کنیم، باید چیزهایی را که از دست دادی ایم بپذیریم.»

۷) اگر از یک رکود در زندگیتان رنج می برید، فقط به راه خود ادامه دهید و ادامه دهید.

اجازه ندهید یک عدم پیشرفت یا حتی شکست در زندگی تان، کل زندگی شما را تحت تأثیر خود قرار دهد. شما باید بدانید که همواره یک شکست پیش زمینه موفقیت های بعدی شماست. فقط کافی است که از شکست هایتان عبرت بگیرید و دلیل شکستتان را در خود بیابید و آن را اطلاح کنید.

امیدواریم سال نوی خوبی را در کنار دوستان و خانواده داشته باشید.

 

دسته بندی شده در:

برچسب ها: