مسابقه بزرگ استایلیست‌شو تگ‌موند، با همکاری شرکت دایامد،تنها نمایندگی رسمی برند آرمانی اکسچنج در ایران، آغاز شد.این مسابقه که تا ۹ شهریورماه ادامه دارد، یک فرصت استثنایی برای طراحی استایل و کسب جوایز میلیونی است. شما می‌توانید در این مسابقه تنها با ساختن استایل مورد علاقه خود و اشتراک گذاری آن در اپلیکیشن تگ‌موند می توانید شانس برنده شدن جایزه میلیونی این کمپین را کسب کنید! برای اطلاع از جزییات ادامه مطلب را بخوانید.

برای شرکت در این مسابقه فقط کافیست:

۱- اپلیکیشن تگ موند را از بازار و یا اپ استور دانلود و نصب کنید

۲-وارد صفحه استایل شوید

۳- یک استایل ایجاد کنید

۴- و در اپلیکیشن تگ موند به اشتراک بگذارید!

لازم است چند نکته را بدانید:

-برای شرکت در مسابقه لازم است تا حداقل یکی از محصولات آرمانی اکسچنج را در استایل خود قرار دهید.

-در صورت مشاهده هرگونه تخلف در جذب لایک شرکت کننده از مسابقه حذف خواهد شد.

-استایل شما علاوه بر اپلیکیشن تگ موند در پیج اینستاگرامی stylistsho به اشتراک گذاشته می شود. به این ترتیب شما می‌توانید به طرق مختلف (غیر از دریافت لایک فیک) برای استایل خود لایک دریافت کنید.

-لایک ها در اپلیکیشن تگ موند ۲ امتیاز و در اینستاگرام ۱ امتیاز خواهند داشت.

نحوه انتخاب برندگان:

دسته اول برندگان بر اساس رای استایلیست های حرفه ای از لحاظ زیبایی سنجیده می‌شود و به نفرات اول تا سوم، به ترتیب یک کوپن خرید ۳ میلیون تومانی – یک کوپن ۲ میلیون تومانی و یک کوپن ۱ میلیون تومانی از برند آرمانی اکسچنج اهدا خواهد شد.

دسته دوم برندگان که بر اساس لایک بیشتر انتخاب می‌شوند به همان ترتیب فوق نفر اول تا سوم برنده خرید از آرمانی اکسچنج با یک کوپن سه میلیون تومانی، دو میلیون تومانی و یک میلیون تومانی اهدا خواهند شد.

دسته سوم برندگان نیز بر اساس قرعه کشی انتخاب خواهند شد و هر هفته به دو نفر دو کوپن خرید از آرمانی اکسچنج به ارزش  ۵۰۰ هزار تومان اهدا می‌گردد.

علاوه بر جوایز فوق، به کاربرانی که استایل خود را با کلیه محصولات برند آرمانی اکسچنج طراحی کنند، یک بن تخفیف ۵۰ هزار تومانی تعلق خواهد گرفت.

شما می‌توانید از  ۲۸ مرداد تا ۹ شهریور ۹۷ برای شرکت در مسابقه استایلیست‌شو اقدام نمایید.

دسته بندی شده در:

برچسب ها: