شاید برای شما هم پیش آمده که روزی یک پیراهن یا کت قرمز دلتان را برده و آن‌ را خریداری کرده‌اید اما مدت‌ها گوشه‌ی کمدتان خاک خورده و هیچوقت جرات پوشیدنش را نداشته‌اید. این ترس تا حدودی طبیعی است چون قرمز یک رنگ گرم و خودنماست و توجه افراد را جلب می‌کند و پوشیدن این رنگ نشان دهنده ی سرزندگی و جسارت است. ما در تگموند به کمک این مطلب به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید بهترین استایل را با رنگ قرمز بسازید و در مهمانی ها بدرخشید پس در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

قرمز در عین اینکه نشان دهنده ی انرژی است اما از آن دسته رنگهایی نیست که بتوان همیشه آنرا پوشید.

نوجوانان و جوانان میتوانند از رنگ قرمز روشن در تمام قسمتهای پوشش خود استفاده کنند. قرمز تیره حس قدرت را انتقال میدهد بنابراین برای لباسهای رسمی مناسب است.

برای ست کردن رنگ قرمز چند روش وجود دارد:

یکی از روش ها استفاده از رنگهای کنار هم در چرخه ی رنگ است. به عنوان مثال استفاده از قرمز و نارنجی ترکیب زیبایی را بوجود می آورد.

یک روش دیگر استفاده از رنگهای متضاد است. این روش باعث دیده شدن بیشتر رنگ قرمز می شود. پس ترکیب رنگ قرمز و رنگ متضاد آن یعنی سبز پررنگ نیز بسیار زیبا و جلوه گر است.

روش دیگر استفاده از رنگ های خنثی با رنگهای زنده است که اکثرا این روش را ترجیح میدهند. بنابراین ترکیب رنگ قرمز با رنگهایی مثل خاکستری و کرم نیز باعث بوجود آمدن یک ست زیبا شده و همچنین تعادل رنگ را حفظ میکند.

اگر پس از خواندن این نکات تصمیم به خرید یک لباس قرمز گرفتید؛ فروشگاه اینترنتی تگموند با بیش از ۵۰۰ لباس قرمز زنانه و مردانه آماده کمک رساندن به شما برای سخت یک استایل متفاوت است.

مجموعه لباس های قرمز مردانه

مجموعه لباس های قرمز زنانه