خرید هدیه برای آقایان کمی سخت است، معمولا همیشه  چند گزینه تکراری برای هدیه به ذهن میرسد؛ برای انتخاب بهتر هدیه قبل از هر چیز باید بدانید پدر و یا همسرتان جزو کدام دسته از مردان است. ما در تگ‌موند قصد داریم به بررسی شخصیت مردان و انتخاب بهترین هدیه برای آنها بپردازیم پس با ما همراه باشید.

مردان کاری

اگر پدر یا همسرتان از آن دسته مردانی ست که کمتر میبینیدش و بیشتر زمان رو مشغول کار و بیرون از خانه است و یا کمتر حرف میزند و اگر چیزی میگوید در مورد کار و سرمایه گذاری ست در دسته مردان کاری قرار میگیرد.
البته همه مردان کاری شاغل نیستند؛ کاری بودن یک خصوصیت شخصیتی ست ممکن است پدر و یا همسرتان بازنشسته باشد ولی باز هم شخصیت کاری داشته باشد و مدام در مورد بیزینس صحبت کند.

هدیه روز پدر برای مردان کاری

مردان کاری عاشق لباس و اکسسوری هایی هستند که به آنها ظاهری قدرتمند دهد؛ برای مثال کیف یا کفش چرم، پیراهن مردانه و یا کروات انتخاب مناسبی برای هدیه به آنهاست.

نوشت افزار نیز برای این مردان انتخاب خوبی ست برای مثال یک خودکار کار شده و ارزشمند یا یک ست میز کار چوبی، یک تقویم و یا اورگنایزر با جلدی چرم

مردان ورزشکار

مردان ورزشکار به تناسب اندام خود اهمیت زیادی میدهند، قطعا هرگز ساعت کاری آنها اینقدر طولانی نیست که وقتی برای ورزش نداشته باشند، معمولا میزان کالری نوشته شده روی خوراکی ها رو میخوانند.

مردان ورزشکار معمولا برنامه های ورزشی را دنبال میکنند و دوستانی دارند که آنها نیز به ورزش اهمیت میدهند.

هدیه روز پدر برای مردان ورزشکار

قطعا به ذهن خودتان هم رسیده که لباس ورزشی و یا یک کتانی مرغوب میتواند مرد شمارو خوشحال کند، اگر پدر یا همسرتان ورزش حرفه ای مثل کوهنوردی و یا دوچرخه سواری را دنبال میکند سعی کنید لوازم مورد نیازش را تهیه کنید .

اگر هم بیشتر اهل پیاده روی ست میتوانید یک ست کاپشن و شلوار ورزشی به او هدیه دهید.

مردان زیادی عاشق بدنسازی و باشگاه هستند ، خرید یک مکمل ورزشی و یا حتی دستبند یا گردن بندی با پلاک وزنه و یا چیزی مشابه آن برایشان جالب باشد.

 

مردان سیگاری

اگر پدر و یا همسرتان سیگاری ست یک نکته مثبت دارد آن هم این است که  هدیه خریدن برای مردان سیگاری بسیار بسیار راحت تر ست . شما گزینه های زیادی برای هدیه به مردان سیگاری دارید.

هدیه روز پدر برای مردان سیگاری

از خرید یک بسته سیگار برگ مرغوب گرفته تا فندک و یا ست زیر سیگاری شیک

البته این انتخاب ها خوب ست به شرط آنکه قبل تر یکی از آنهارو هدیه نگرفته باشند . انتخاب یک عطر با رایحه ای تند و ماندگار نیز برای مردان سیگاری مناسب ست، معمولا افرادی که سیگار میکشند شامه قوی ندارند پس باید حتما عطری تند را انتخاب کنید.

مردان آرام و اهل مطالعه

مردانی که معمولا کتابخانه ای بزرگ یا کوچک در خانه درست کرده اند و اهل مطالعه هستند .

هدیه روز پدر برای مردان اهل مطالعه

اگر کتابی هست که میدانید پدر و یا همسرتان نخواننده ولی دوست دارد آنرا بخواند همان کتاب را برایش هدیه بگیرید اگر هم نه

کتابی نفیس مانند قرآن و یا شاهنامه را برایش هدیه بگیرید.

خرید یک چراغ مطالعه و یا صندلی راحت و مناسب نیز انتخاب خوبی ست، یک فریم جدید عینک نیز کاربردی ست و هدیه مناسبی به حساب می آید.

مردان عشق ماشین

تقریبا اکثر آقایان در این دسته قرار میگیرند. این مردان معمولا به ماشینشان بسیار میرسند و احتمالا در کودکی کلکسیونی از ماشین های کوچک داشتند.

اکثرا ماشین هارا میشناسند و مطالعه زیادی دارند.

هدیه روز پدر برای مردان عشق ماشین

قطعا شما نمیتوانید ۴ حلقه لاستیک یا روکش نو برای صندلی های ماشین بگیرید.

ولی یک مجله جامع در مورد اطلاعات ماشین یا یک ماکت ماشین کلاسیک و یا اعتبار استفاده از یک کارواش لوکس انتخاب های خوبی ست.

پیشنهاد های دیگر

ساعت مچی هدیه ست که تقریبا برای همه مردان مناسب است

اگر پدرتان گوشی خوبی ندارد و یا لپ تابش مشکل پیدا کرده با بقیه اعضای خانواده میتوانید گوشی و یا لپ تابی نو برایش بگیرید.

تقریبا همه ی آقایان از لوازم اصلاح استفاده میکنند و خرید یک ماشین ریش تراش میتونه هدیه خوبی باشه.

 

 

 

دسته بندی شده در: