شب یلدا یکی از قدیمی‌ترین جشن‌های ایرانی است و از زمان باستان اجداد ما آخرین روز پاییز را جشن می‌گرفتند. یکی از رسوم شب یلدا هدیه‌دادن اعضای خانواده به یکدیگر است. اگر قصد دارید در یلدای امسال عزیزان خود را خوشحال کنید، امکان خرید اینترنتی برای شب یلدا در فروشگاه تگموند فراهم است. در این نوشتار قصد داریم بهترین گزینه‌ها برای هدیه‌دادن را معرفی کنیم.

تاریخچه شب یلدا

تاریخچه شب یلدا

شب یلدا به‌عنوان بلندترین شب سال برای همه ما پر از خاطره است. این شب یک مناسبت باستانی است و در کنار عید نوروز و چهارشنبه‌سوری پیشینه‌ای تاریخی دارد. یلدا در آخرین روز پاییز یعنی ۳۰ آذر شروع می‌شود و با شروع اولین روز زمستان یعنی ۱ دی به پایان می‌رسد. باستان‌شناسان رسوم مربوط به یلدا را تا هفت هزار سال قبل ردیابی کرده‌اند. در ایران باستان روز، خورشید و روشنایی نماد خداوند و نیکی بودند؛ در مقابل شب، تاریکی و سرما نماد اهریمن و پلیدی. به همین دلیل آن‌ها بلندترین شب سال را جشن می‌گرفتند؛ چراکه از فردای آن با شروع زمستان روزها طولانی و شب کوتاه می‌شود و روشنایی بر تاریکی پیروز می‌شود.

بیشتر بخوانید: کمپین یلدای ایرانی، برند ایرانی تگموند

خرید هدیه شب یلدا برای آقایان

هدیه‌دادن ساعت مچی

ساعت مچی مردانه

خریدن هدیه برای آقایان کار آسانی نیست و تنوع کمی برای خرید کادو وجود دارد. ساعت مچی یکی از بهترین هدیه‌ها برای آقایان است. ساعت برای همه موقعیت‌ها کاربرد دارد و همیشه همراه افراد است. ساعت به‌طورکلی به دودسته اسپورت و کلاسیک تقسیم می‌شود. ساعت انتخاب مناسبی است، اما باید برای انتخاب مدل به سلیقه آن فرد توجه کرد. برای خرید ساعت تنوع فراوانی در بازار وجود دارد. باید توجه داشته باشید از فروشگاه معتبری خرید انجام دهید  تا ساعت اورجینال از برند معتبری تهیه کنید.

خرید عطر و ادکلن

عطر مردانه

یکی دیگر از انتخاب‌ها برای هدیه شب یلدا به آقایان عطر و ادکلن است. خرید عطر برای آقایان راحت‌تر از خانم‌ها است؛ زیرا معمولاً آقایان در انتخاب عطر سخت‌پسند نیستند. فقط باید بدانید سلیقه افراد را در انتخاب ادکلن بدانید؛ اینکه رایحه تلخ دوست دارند یا از عطر شیرین لذت می‌برند. باتوجه‌به بودجه‌ای که در نظر می‌گیرید، تنوع عطر و برندها در بازار فراوان است. شما می‌توانید انواع عطر و ادکلن مردانه اصل را در لینک زیر مشاهده کنید.

مشاهده انواع عطر و ادکلن مردانه

کیف و کوله

کیف مردانه

یکی دیگر از هدایای بسیار کاربردی کیف مردانه و کوله‌پشتی است. اگر فردی که قصد هدیه‌دادن به او را دارید شاغل است و به استایل رسمی علاقه دارد، کیف دستی چرم انتخابی جذاب و مطلوب است. اما اگر دانشجو است یا استایل اسپورت دارد، خرید کوله‌پشتی می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

لباس ورزشی

لباس ورزشی برای آقایان شیک و پرکاربرد است. لباس ورزشی شامل شلوار ورزشی، تیشرت، سویشرت و کفش ورزشی می‌شود و این آیتم‌ها تقریباً در کمد همه آقایان موجود است. همچنین اگر ورزشکار هستند، یک ست ورزشی جدید بهترین کادو است. کفش ورزشی و یا ست شلوار و سویشرت یک هدیه گران‌قیمت و ارزشمند محسوب می‌شود. اگر بودجه کمتری دارید، یک شلوار ورزشی انتخاب کاربردی است. شما می‌توانید انواع لباس ورزشی مردانه اصل را از برندهای خارجی در لینک زیر مشاهده کنید.

مشاهده همه پوشاک ورزشی مردانه

خرید هدیه شب یلدا برای خانم‌ها

کفش زنانه

خرید کفش به‌عنوان هدیه شب یلدا، برای خانم‌ها بسیار ارزشمند و مطلوب است. اگر سلیقه شخصی و سایز کفش آن فرد را بشناسید، خرید یک کفش زنانه می‌تواند برای او بسیار کاربردی باشد. بر اساس بودجه شما کفش‌های متنوع از برندهای مختلف در بازار موجود است. اگر می‌خواهید هدیه‌ای گران‌قیمت بخرید، می‌توانید همراه با کفش زنانه، یک کیف شبیه به آن بخرید و یک ست کاربردی برای شخصی که قصد هدیه‌دادن به او را دارید، آماده کنید.

لوازم آرایشی

لولزم آرایشی

محصولات آرایشی می‌تواند برای خانم‌ها بسیار محبوب و کاربردی باشد. تنوع لوازم آرایشی فراوان است و شما می‌توانید باتوجه‌به بودجه خود یک یا چند مورد از آن‌ها را انتخاب کنید. اگر قصد خرید یک محصول آرایشی را دارید، رژ لب، لاک ناخن، یک پالت سایه  انتخابی جذاب و کاربردی است. علاوه براین شما می‌توانید با انتخاب چند محصول آرایشی یک پک هدیه آماده کنید. شما می‌توانید انواع لوازم آرایشی اصل را از بهترین برندهای خارجی و داخلی در لینک زیر مشاهده کنید.

مشاهه همه محصولات آرایشی زنانه

جواهرات زنانه

جواهرات و زیورآلات از اکسسوری‌های ضروری در استایل خانم‌ها هستند. انتخاب جواهرات برای هدیه‌دادن به خانم‌ها، یک انتخاب خاص و جذاب است. گوشواره، گردنبند، دستنبد یا انگشتر بهترین آیتم برای هدیه شب یلدا هستند. اگر قصد دارید هدیه‌ای گران‌قیمت تهیه کنید، می‌توانید یک قطعه طلا بخرید. درصورتی‌که بودجه کمتری دارید جواهرات استیل، نقره و یا چرمی نیز هدیه‌ای ارزشمند هستند. شما می‌توانید انواع جوارهرات با طرح شب یلدا را در لینک زیر مشاهده کنید.

زیورآلات زنانه جوان گالری

پالتو و لباس گرم

خرید پالتو به‌عنوان هدیه شب یلدا یکی از بهترین انتخاب‌ها است. با شروع زمستان و فصل سرما خرید پالتو می‌تواند برای افراد بسیار کاربردی باشد. کاپشن، پافر، بافت و پالتو گزینه‌های مناسبی برای خرید هدیه زمستانی هستند. برای انتخاب رنگ می‌توانید به سراغ رنگ‌های خنثی بروید؛ زیرا این رنگ‌ها هیچگاه از مد نمی‌روند و همیشه جاودانه هستند.

کارت هدیه تگموند

در آخر یکی از بهترین هدایایی که می‌توانید به عزیزان خود بدهید، کارت هدیه تگموند است. انتخاب کارت هدیه به‌عنوان کادو، کار شما را برای انتخاب لباس و پوشاک راحت می‌کند. علاوه‌براین به هدیه‌گیرنده این امکان را می‌دهد که کالای مورد علاقه خود را با سلیقه خودش خریداری کند. بازه قیمتی کارت هدیه تگموند از ۱۰۰ هزارتومان تا یک میلیون تومان است. بنابراین شما با هر بودجه‌ای می‌توانید می‌توانید یک کارت هدیه برای عزیزان خود تهیه کنید.

یلدای ایرانی در تگموند

شب یلدا با تگموند

همه افراد با نزدیک شدن به تاریخ یلدا، مشغول خرید برای برگزاری مهمانی شب یلدا هستند. فروشگاه اینترنتی تگموند با شعار «یلدای ایرانی، برند ایرانی» همراه مشتریان خود خواهد بود. شما می‌توانید در این تاریخ به وبسایت تگموند مراجعه کنید و کالاهای مورد نظر خود را از بهترین برندهای ایرانی با تخفیف ویژه خریداری کنید.

دسته بندی شده در: