Valentine’s Day روز ولنتاین یا روز عشق در ١۴ فوریه هرسال  دلیلی برای ابراز عشق در فرهنگ مسیحی می‌شود. این فرهنگ چند سالی هست در ایران مورد استقبال خیلی از نوجوانان و جوانان  قرار گرفته و هر ساله با خریدن گل و شکلات برای عشق زندگی خود ابراز علاقه می کنند، خیلی ها هم با خریدن کادو های گران قیمت علاقه خود را نشان میدهند ولی ما در تگ‌موند به شما کمک می‌کنیم تا  با کمی خلاقیت روز ولنتاین را خاطره انگیزترین روز در سال کنید.

۱.نوشتن نامه عاشقانه برای یکدیگر

اگر قبلا آن را انجام نداده اید، اکنون وقت آن است که به نوشتن نامه بپردازید چرا که شریک شما برای شما بسیار ویژه است. به او بگویید که کدام ویژگی اش شما را عاشق تر می کند، چگونه از با او بودن احساس خوشبختی می کنید .

۲.اولین قرار عاشقانه خود را تکرار کنید.

یک میز در اولین رستوران یا کافه، به یاد اولین قرار خود رزرو کنید و حرفهایی که در آن روز نتوانستید بزنید را مطرح کنید.

۳.یک روز کامل مرخصی بگیرید.

تمام روز و با کارهایی که دوست دارید بگذرونید، مثل خوردن صبحانه در تخت، دیدن فیلم عاشقانه، صحبت کردن درباره اولین روز آشنایی و …

 

۴. پختن غذا یا کیک با قالب قلب

انگلیسی ها معتقدن” یکی از راه های رسیدن به قلب شکمه! ”

 

۵.تجربه های جدید

سعی کنید با تجربه کردن کارهای جدید، مثل (رفتن به رستوران های جدید، آشپزی کردن با یکدیگر و …) روزی پر خاطره برای یکدیگر درست کنید.

 

۶.مسافرت رفتن

برنامه ریزی و سفر کردن در روز ولنتاین ایده آل ترین هدیه برای همه میتواند باشد، نیاز نیست هزینه زیادی صرف کنید کافیه از شهر خود خارج شوید و تجربه های دو نفره بدست آورید.

 

۷.هدیه دادن

اگر هدیه دادن زبان عشق شما باشد، حتی اگر در روز ولنتاین کنار هم نبودید هم می توانید برای یکدیگر هدیه ای با بسته بندی ای که خودتان درست کرده اید بفرستید تا عشق واقعی و نشان یکدیگر بدهید.

 

۸.کمی هیجان انگیزتر

امروز روز مناسبی برای  کارهای هیجان انگیز   است،  بانجی جامپینگ و زیپ لاین از تجربه هایی هست که همیشه دنبال بهانه برای انجام دادن آن هستیم !

 

دسته بندی شده در:

برچسب ها: