با آمدن فصل جدیدی از سال، توجه افراد خوش پوش مثل همیشه به فشن شو‌های مختلف معطوف می‌شود. تحلیل محصولات برند‌هایی مثل ورساچه(VERSACE)، دولچه اند گابانا(DOLCE and GABBANA)، گوچی (GUCCI) و سایر برندهای لوکس در این موقع از سال اطلاعات خوبی درباره ترند‌های فصل نصیب اهالی صنعت مد می‌کند. اگر از افرادی هستید که به دلیل مشغله‌های مختلف از ترند‌های پاییز ۲۰۱۹ جا مانده‌اید؛ ادامه این مطلب شما را به داشتن یک کمد مطابق ترند‌های فصل نزدیک می‌کند.

  1. استایل‌های مونوکروماتیک (monochromatic)

بازگشت این استایل محبوب مطمئنا خبر خوبی برای کسانی است که به سبک مینیمال لباس می‌پوشند. برای ساخت یک استایل مونوکروم(monochrome)، تنها چیزی که نیاز دارید لباس‌های هم رنگ یا با رنگ‌های بسیار نزدیک به یکدیگر است. اشتباه نکنید قرار نیست یک استایل کسالت‌آور داشته باشیم؛ ترکیب جنس‌های مختلف آیتم‌ها مثل چرم، بافت، لینن و غیره به شما یکی از بهترین استایل‌های زندگیتان را هدیه می‌دهد.

 

  1. چرم‌های رنگی

اگر لباس‌های چرم رنگی خودتان را به دلیل از مد افتادن دور انداخته‌اید، امروز روز پشیمانی شماست. چرم‌های رنگی پر قدرت به ترند‌های این فصل برگشته‌اند. این ترند در آیتم‌هایی مثل دامن و شلوار شما را از داشتن یک استایل شیک و متفاوت مطمئن می‌کند.

 

یادتان باشد در این فصل از انتخاب سرهمی(jumpsuit)  های چرمی برای حضور در مهمانی‌هایی که در فضای باز برگزار می‌شوند به راحتی دست نکشید.

 

    1. پارچه‌هایی با درخشش ساتن

این پارچه‌ها یکی از اصلی ترین ترند‌های فصل هستند که به دلیل ظاهر براقشان به بیننده حس گران و لوکس بودن را القا می‌کنند؛ بنابراین می‌توانند یکی از گزینه‌های جذاب برای کسانی باشند که طرفدار لباس‌های فاخر و چشم‌گیر در مهمانی‌ها هستند. می‌توانید برای یک مهمانی اشرافی از پیراهن تمام ساتن، و برای دورهمی های دوستانه از بلوز یا تاپ ساتن استفاده کنید؛ در هر حال شما در مجلس می‌درخشید.

 

  1. طرح‌های الهام گرفته از حیات وحش

طرح بدن حیوانات (animal pattern)،  حدود یک سال است که حاضر نیست با فشن شو‌ها خداحافظی کند. یکی از فاکتورهایی که این ترند را محبوب نگه‌داشته، می‌تواند قابلیت ترکیب آن با ترند‌های دیگر مثل پارچه ساتن و حتی لباس های چرمی باشد. پس اگر تا امروز به آیتم‌های پلنگی و پوست‌ماری کمدتان اهمیت نمی‌دادید امروز با پوشیدنشان از آن ها برای خوش استایل بودنتان قدردانی کنید.

 

  1. کت‌های خیلی بلند

کت‌های اورسایز و خیلی بلند یا (coat with super-long hems)، یکی از جذاب ترین ترندهای پاییز برای افراد ریز نقش با قد کوتاه هستند. اگر شما از این دسته از افراد هستید، این فصل شما فرصت دارید با خرید یکی از این کت‌ها برای خودتان اندامی کشیده طراحی کنید؛ هرچند که خانم‌های قد بلند هم می‌توانند با استفاده از این ترند جادویی، بلند قدی خود را بیش از پیش در معرض نمایش بگذارند.

 

  1. شِنل‌ها

اگر تا امروز به شنل‌ها به عنوان پوششی محافظ برای لباس های شب نگاه می‌کردید، امروز وقت تغییر این ذهنیت است. شنل های نسبتا بلند قرار است در پاییز و زمستان ۲۰۱۹، رمز موفقیت شما در داشتن یک استایل متفاوت باشند؛ بنابراین اگر شنل هایی که از قبل در کمدتان خاک میخورد برای فصل پاییز بیش از حد گرم است جای نگرانی نیست چرا که شنل‌ها تا آخر زمستان مهمان صنعت مد هستند. اگر نگاهی کلی به ترند‌های فصل بیندازید، احتمالا شنل های محبوبتان طرح هایی مثل پلنگی، پوست‌ماری یا چهارخانه خواهند داشت.

۷. طرح چهارخانه

کمتر کسی پیدا می‌شود که که طرح چهارخانه را دوست نداشته باشد. البته که  دلیل واضحی دارد؛ این طرح با تنوعی که دارد همه‌ی رنگ ها را در بر میگیرد و می‌تواند توجه طرفداران هر رنگی را به خود جلب کند. ما برای این فصل به شما ترکیبی از رنگ‌های پاییزی را پیشنهاد می‌کنیم تا بتوانید نکات کلیدی هرچه بیشتری را در طراحی استایل خودتان لحاظ کنید.

در پایان باید بدانید صرفا استفاده از ترند های روز شما را خوش پوش نخواهد کرد. استایل شما، امضای شخصی شماست؛ پس با استفاده از ترند‌ها آگاهانه استایل خود را را بهبود دهید و برای به روز بودن آن در وهله اول از خلاقیت خودتان استفاده کنید.

دسته بندی شده در:

برچسب ها: