لذت گشت وگذار درفروشگاه ها و گذراندن زمان با دوستان هنگام انتخاب کالا و معاشرت و آشنایی با افراد مختلف از جمله دلایلی است که انسان ها همچنان از خرید حضوری لذت می برند. ولی در بین ما ها خیلی ها اکثر کالاها و خدماتشون را به صورت آنلاین خریداری میکنند. و دلایلی مانند: صرفه جویی در زمان، مقایسه کالاها با یکدیگر و قیمت های آن ها،  وجودقیمت های رقابتی، تنوع محصولات و سهولت در سفارش دارند. فروشگاه اینترنتی تگ‌موند یکی از فروشگاه هایی هست که به راحتی و به طور غیر حضوری میتوانید از آن خرید کنید.

خرید آنلاین می تواند جایگزین خوبی برای خرید حضوری باشد، به شرط اینکه مشکلات اساسی همچون مطمئن نبودن از  سایز لباس ها، کفش ها و کیفیت آنها نباشد. در این پست از نحوه اندازه گیری سایز پا و سایزبندی کفش ها در کشورهای مختلف دنیا صحبت می کنیم.

روش اندازه گیری سایز پا

بدلیل تفاوت سایز کفش در برندهای مختلف برای اطمینان از درستی سایز کفش خود پاهای خود را بدون جوراب روی یک سطح صاف قرار دهید و روی همان سطح صاف پشت پایتان را به دیوار بچسبانید سپس از قسمت بلند ترین انگشتتان مطابق شکل یک خط بکشید. فاصله میان دیوار و خط کشیده شده را اندازه گیری و یادداشت کنید. اندازه بدست آمده را با جدول زیر تطبیق دهید و سایز دقیق کفش خود را بیابید.

توجه: اینچ واحد اندازه‌گیری طول برابر با ۲٫۵۴ سانتیمتر است.

 

برندهای ورزشی مطرح دنیا همچون آدیداس، نایک، پوما و … جدول هایی مخصوص برند خود فراهم کرده اند تا کمترین مشکل هم برای سفارش های آنلاین خود به وجود نیایید.

 

 

دسته بندی شده در: