اگر از مشتریان یا کاربران تگ‌موند باشید، حتما لیبل آبی رنگی رو در کنار برخی از محصولات مشاهده کردید که روی اون نوشته شده Fulfilled By Tagmond. اما این لیبل چه معانی‌ای داره؟ چرا فقط در برخی محصولات مشاهده میشه؟ توی این نوشته از بلاگ تگ‌موند مزایای محصولاتی که دارای این لیبل دارن رو بررسی می‌کنیم. پس با ما همراه باشید.

مزیت اول: قابلیت ارسال سریع

همونطور که میدونید، تگ‌موند یک Market Place هست که مستقیما با نمایندگی برندها در ایران همکاری میکنه و کالاها رو از اون‌ها تامین میکنه و به دست شما میرسونه. برخی برندها هم بواسطه‌ی اینکه در ایران نمایندگی ندارن، مستقیما از کشورهای دیگه وارد میشن و به دست شما میرسن. زمان ارسال محصولات برندهایی که مستقیما از کشورهای دیگه وارد میشن، طبیعتا بیشتر از برندهایی هست که در ایران دارای نمایندگی هستند‌(بین ۷ تا ۱۰ روز کاری). بنابراین محصولاتی که لیبل آبی رنگ Fulfilled By Tagmond رو دارن، قابلیت ارسال سریع‌تر رو دارن.

 

مزیت دوم: بسته‌بندی توسط تگ‌موند

همونطور که در بالا اشاره شد، محصولات برندهایی که در ایران نمایندگی ندارن بصورت مستقیم وارد کشور میشه و برای مشتریان ارسال میشه. این محصولات توسط برندها در مبدا بسته بندی میشن و به همون صورت به دست مشتری میرسن. در حالی که بسته‌بندی محصولات برندهای دارای نمایندگی در کشور، توسط تگ‌موند و بصورت اختصاصی انجام میگیره.

 

مزیت سوم: امکان پرداخت در محل

محصولاتی که دارای لیبل آبی رنگ Fulfilled By Tagmond هستن، امکان پرداخت در محل رو دارن. یعنی مشتری میتونه همزمان با تحویل کالا وجه اون رو پرداخت کنه. در حالی که محصولات بدون این لیبل، این امکان رو ندارند.

 

این لیبل به مشتری کمک میکنه تا برندهایی که در ایران نمایندگی دارن رو بهتر بشناسه، در خریدش بهتر تصمیم‌گیری کنه و به تبعیت از اون تجربه‌ی خرید خوبی داشته باشه. مثلا اگر زمان ارسال براتون اهمیت داره، حتما سفارش خودتون رو از بین محصولاتی انتخاب کنید که دارای لیبل آبی رنگ Fulfilled By Tagmond هستن.