اگر این ایده را دوست دارید و می خواهید بدانید که چگونه می توان سایه های مختلف از یک رنگ را ترکیب کرد و به یک ظاهر متفاوت مونوکروم Monochrome به وجود آورد. بهتر است بدانید که استایل مونوکروم نباید این طرز فکر یا حس و به شما بده که استایلتون باید سر تا پا یک رنگ و کسل کننده باشد! می توانید با ترکیب یک رنگ از تنالیته های مختلف به راحتی خوش پوش و قد بلند به نظر  برسید! با مطالعه این مطلب که ما در تگ‌موند برای شما آماده کرده‌ایم به راحتی می‌توانید استایل مونوکروم خود را بسازید.

برخى از برندها و تاثیرگذاران دنیاى فشن به ما نشان دادند که چگونه لباس هاى هماهنگ بپوشیم، و با رنگها بازى کنیم! بازى با رنگها براى اکثر خانم ها یا حتى آقایون در استایلشون از مفرح ترین کارها است. بدیهى است که خیلى از روزهای پر مشغله مانع انتخاب صحیح رنگ ها و لباس ها مى شود. پس باید دنبال راه چاره اى براى جلوگیری از روزمرگى در لباس هایمان باشیم.

ترکیب مونوکروم، ترکیب تنالیته هاى مختلف رنگها است، این رنگها در لباس ها واکسسورى ها به راحتى قابل استفاده است و در حالیکه همیشه هم دوست داشتنى و عامه پسند است. استایل های مونوکروم منوط به پوشیدن لباس سرتاپا سفید و سرتاپا مشکی نیست. تمام پوشش شما باید از سایه بندی های یک رنگ خاص باشد ( می تواند هر رنگی باشد). به طور مثال تمام پوشش به رنگ آبی است، این پوشش می تواند از یک رنگ آبی یا تنالیته های مختلفی از رنگ آبی باشد.


هنگامی که می خواهید رنگ لباس را انتخاب کنید به رنگ چشم، رنگ پوست و رنگ موها توجه کنید و پس از آن می توانید به راحتی رنگ مناسب خود را انتخاب کنید. و بهتر است با رنگ های خنثی شروع کنید. پیشنهاد طراحان لباس برای جذاب تر شدن استایل مونوکوروم ،ترکیب بافت‌هایی همچون؛ بافتنی، چرم، جیر، کشمیر، ابریشم، مخمل، کتان و … است، به این شکل که هر لایه از لباس‌های رو مانند پلیور، کت، بارونی , پالتو را از بافت‌های مختلف براق و مات یا برجسته و صاف انتخاب کنید، در ترکیب‌های زمستانی گزینه‌های بیشتری برای لایه لایه پوشیدن دارید.

زیبایی و کاربردی بودن لباس های تک رنگ در فصل بهار بیشتر از هر موقع به چشم میاد و دلیل خوبی برای انتخاب آن ها در تعطیلات نوروزی، آخر هفته ها یا سفر های کوتاه است با این روش دیگر دغدغه چی پوشیدن را ندارید. و همچنین برای حمل ساک های مسافرتی، جمع و جورترین حالت ممکن است.

استایل های مونوکروم در تگ موند

   پالتو زارا

شلوار زارا

کیف برشکا

 

دسته بندی شده در: