منگو یکی از کمپانی های چند ملیتی بزرگ در حوزه ی پوشاک در جهان است که دفتر اصلی این کمپانی در شهر بارسلونا قرار دارد. این برند در حال حاضر یکی از شناخته شده ترین برندهای پوشاک به حساب می آید که ۲۳۰۰فروشگاه در ۱۰۳ کشور جهان دارد. اگر می‌خواهید با این برند بیشتر آشنا شوید این مطلب تگ‌موند را دنبال کنید.

منگو اولین فروشگاه در سال ۱۹۸۴در شهر بارسلونا افتتاح کرد و یک سال بعد این برند موفق شد پنج فروشگاه دیگر در این شهر راه اندازی کند. به دنبال این موفقیت در سال ۱۹۸۸، ۱۳ فروشگاه در اسپانیا تاسیس کرد.

در سال ۱۹۹۲ با تاسیس فروشگاه در پرتغال پا به عرصه ی جهانی گذاشت این کمپانی در سال بعد صدمین فروشگاهش در اسپانیا رو تاسیس کرد. و در سال ۱۹۹۵ به فکر راه اندازه وب سایتش افتاد و با پیشرفت خوبی که در مدت زمان کوتاه داشت فروشگاه بعدی در پاریس، مهد مد تاسیس شد و پیروی استقبالی که داشت در سال ۲۰۰۰ فروشگاه بعدی در لندن آغاز به کار کرد.

در سال ۲۰۰۴ کمپانی منگو با پیشرفت های چشمگیری که  این برند در کشورهای مختلف داشت به فکر راه اندازی فروشگاه در آسیا افتاد و بسیار هم موفقیت آمیز بود. در قدم بعد تصمیم گرف پا به عرصه ی تولید اکسسوری گذاشت که همونطور که پیش بینی میشد در  این حوزه هم موفق بود.

بعد از آن درست زمانی که جای پای خود را در بیشتر کشورها محکم کرده بود، در شهرهای مطرح آمریکا شروع به تاسیس فروشگاه کرد که با این قدم هوشمندانه توانست در بازار آمریکا قدرت بیشتری بگیرد.

در سال ۲۰۰۷ این کمپانی بزرگترین مرکز طراحی در اروپا را تاسیس کرد و به دنبال آن یکی از مهمترین فروشگاه هایش را در قلب نیویورک تاسیس کرد که این قدم انقلابی برای این برند به حساب می آید.

برچسب ها: