یکی از نکات اصلی شیک‌پوشی، انتخاب لباس متناسب با فصل و زمان است. به عنوان مثال، پاییز به عنوان پادشاه فصل‌ها اجازه می‌دهد ست‌های جذابی بپوشید و استایل باشکوهی را به نمایش بگذارید زمستان هم به واسطه هوای سرد خود اجازه ست کردن لایه‌ای لباس را به شما می‌دهد.

در ادامه مطلب شما را با جذاب‌ترین ایده‌ها برای انتخاب صحیح لباس پاییزی مردانه و همچنین لباس زمستانی مردانه آشنا می‌کنیم و توضیح می‌دهیم زمان خرید پالتو مردانه یا بارانی باید به چه نکاتی دقت کنید. پس تا انتها با یک فنجان چای کنار دستتان ما را همراهی کنید.

نکات شیک پوشی در فصل سرد

یکی از نکاتی که در شیک‌پوشی باید به آن توجه داشت انتخاب لباسی است که ترکیب رنگ آن متناسب با رنگ پوست و قد شما باشد. برای جذاب به نظر رسیدن لازم نیست هزینه زیادی کرد، بلکه تنها آگاهی از نکات لازم می‌تواند ما را به این هدف برساند.

چگونه در فصل پاییز استایل جذاب‌تری داشته باشیم؟

برای استایل پاییزی مردانه می‌توان از ترکیب لباس‌های‌ تابستانی و پاییزی استفاده کرد. در کنار لباس خرید کیف و کفش چرمی و کمربند همرنگ با آن ست پاییزی بسیار جذابی را به ظاهر شما می‌بخشد. اما اگر می‌خواهید در این فصل به سبک جنتلمن‌ها باشید، خرید بارانی مردانه قطعا کمک خواهد کرد.

برای خرید بارانی مردانه و لباس پاییزی مردانه سایت‌ها و فروشگاه‌های‌ زیادی وجود دارد که علاوه بر این که شما را برای یک خرید آسان‌تر کمک می‌کنند، باعث می‌شود که با سبک‌ها و ایده‌های دنیای فشن و مد آشنا شوید و بتوانید راحت‌تر سبک مورد علاقه خود را پیدا کنید.

خرید پالتو مردانه پاییزی

نکته برای ست کردن استایل پاییزه

پاییز و زمستان دو فصلی هستند که مانند یک ویترین استایل‌های گوناگون در آن خودنمایی می‌کنند. تنها باید اصول رنگ‌ها را بدانید یا اگر بلد نیستید سعی کنید ساده بپوشید، چون ساده‌پوشی به تنهایی یک راه برای جذابیت بیشتر است.

رنگ مناسب برای بارانی مردانه

بارانی رنگ قهوه‌ای یکی از بهترین انتخاب‌ها است و هر مرد خوشتیپی باید حتما در کمد لباس‌هایش یک بارانی به این رنگ یا کرم داشته باشد، چون با سایر رنگ‌ها بهتر ست می‌شود. یکی دیگر از رنگ‌های محبوب برای بارانی، سرمه‌ای است که نسبت به مشکی حالت رسمی‌تری دارد و فرد را کاریزماتیک و جذاب‌تر نشان می‌دهد.

برای افرادی که می‌خواهند متفاوت به‌ نظر برسند، خرید بارانی به رنگ‌‌های‌ خاص مثل ناسی، سبز و شتری را پیشنهاد می‌کنیم تا شما را مانند یک ستاره جذاب نشان دهند.

نکات استایل پاییزه با بارانی مردانه

نیم بوت مردانه شیک

زمان انتخاب ست بارانی مردانه و خرید لباس پاییزی بافت‌ها را فراموش نکنید. در زیر بارانی می‌توان بافت یا پیراهنی پوشید که ترکیب رنگی جذاب داشته باشد و استایل پاییزی مردانه شما را تکمیل کند. اکثر موارد برای ست کردن بارانی از شلوار‌های پارچه‌ای استفاده می‌شود، مگر در استایل‌هایی که سبک متفاوت و خاص خودشان را دارند. در هنگام خرید بارانی مردانه به هارمونی رنگ‌‌ها دقت داشته‌ باشید و رنگ مناسب را برای ست خود انتخاب کنید.

یکی دیگر از مسائلی که باعث می‌شود یک ست بارانی مردانه تاثیرگذارتر به نظر برسد، پوشیدن کفش چرم است که باید از نظر رنگ با لباس پاییزی مردانه شما هماهنگ باشد.

بیشتر بخوانید: راهنمای بهترین ترکیب کفش و لباس برای آقایان

چگونه در فصل زمستان استایل جذاب‌تری داشته باشیم؟

هودی و بارانی مردانه برای پاییز

با آغاز فصل زمستان پالتو در بین لباس زمستانی مردانه جایگاه ویژه‌ای پیدا می‌کند. برای انتخاب لباس زمستانی باید از لباس‌هایی که ضخیم‌تر هستند استفاده کرد تا جلوی ورود سرما را بگیرد. از انواع لباس‌هایی که در این فصل بیشتر به فروش می‌رسند می‌توان پلیور، سوییشرت، پالتو و کاپشن را نام برد. هنگام خرید پالتو مردانه در فصل زمستان رنگ‌های خاکستری، کرم و مشکی بیشتر خواهان دارند.

نکات استایل زمستانه مردانه

همان‌طور که در بالا گفته شد پالتو به ‌ویژه انواع بلند، در سال‌های اخیر به عنوان یکی از انواع لباس زمستانی مردانه طرفدار زیادی به دست آورده است. اما باید توجه کرد بین قد افراد و انتخاب اندازه پالتو یک ارتباط مستقیم وجود دارد. به هرحال هیچ‌کس دوست ندارد پالتویی بپوشد که از بالا تا پایین او را بپوشاند!

پوشیدن شلوار پارچه‌ای و جین در کنار یک پالتو ست جذابی را تشکیل می‌دهد. پالتوهایی که رنگ تیره‌ای دارند با شلوار جین بهتر ست می‌شوند. گرچه، اغلب پالتوهای مردانه ساده هستند که خود این موضوع جذابیت آن‌ها را بیشتر می‌کند. از طرفی، در مورد استایل زمستانی مردانه همانطور که گفته ‌شد استفاده از پالتو‌های بلند خیلی ترند شده ‌است. در هنگام خرید پالتو مردانه، یک بافت و نیم بوت چرم می‌تواند تیپ شما را تکمیل کند.

نیم پالتو یک گزینه دیگر برای انتخاب در این فصل است، چون تیپ شما را دوست داشتنی‌تر نشان می‌دهد و در واقع آن را بین رسمی و اسپرت حفظ می‌کند. زمانی که زیر پالتو از یقه اسکی‌هایی استفاده کنید که رنگ متناسبی با پالتو داشته باشند، استایل زمستانی مردانه شما در بین سایر افراد یک جمع، بیشتر به چشم می‌آید.

همچنین، برای یک استایل مردانه شیک در این فصل لباس‌های با رنگ تیره بیشتر به چشم می‌آیند که گرمای بیشتری را نیز جذب می‌کنند. برای این استایل می‌توان از یک شلوار جین مشکی، یک نیم بوت چرم مشکی و یک پلیور با هر رنگی استفاده کرد. به هرحال مشکی پادشاه رنگ‌ها است و با تمام آن‌ها ست می‌شود.

اگر دوست دارید استایل زمستانی مردانه شما نگاه خیره همه را جلب کند پیشنهاد می‌کنیم یک جفت نیم‌بوت قهوه‌ای چرم بخرید و به همراه آن یک کت چرم با رنگ مشابه انتخاب کنید.

خرید پالتو و بارانی شیک مردانه

برای خرید پالتو و بارانی مردانه می ‌توان از سایت‌های اینترنتی پوشاک نظیر تگموند استفاده کرد، چراکه انواع مدل‌های جذاب در این وبسایت‌ها وجود دارد و دست شما برای انتخاب باز‌‌تر است.
استایل پاییزی مردانه

سخن پایانی

در پایان با توجه به تنوع فروشگاه‌های آنلاین در مقایسه با فیزیکی و همچنین برای صرفه‌جویی در وقت افراد که بهترین پوشش را در کمترین زمان برای خود انتخاب کنند، خرید اینترنتی لباس را پیشنهاد می‌کنیم. اگر بعد از مطالعه این مطلب به فکر خرید اینترنتی افتادید، فروشگاه اینترنتی تگموند با بیش از ۳۰۰ برند معتبر داخلی و خارجی می‌تواند در داشتن یک خرید پرسود  به شما کمک کند.

راستی! باعث خوشحالی ماست که نظرتون راجع به این مطلب رو پایین همین صفحه برای ما بنویسید تا با دیدگاه شما بیشتر آشنا بشیم 🙂