پوشیدن یک بارانی زنانه در فصل پاییز به معنای استقبال از گرمای رنگ‌های پاییزی است. یک لحظه چشمان‌تان را ببندید و استایل پاییزی خود را با رنگ بژ نیم‌بوت‌های داخل کمد و بارانی‌های نارنجی و زرد پاستیلی که قصد خرید آن‌ها را دارید، تجسم ‌کنید. بنابراین احتمالا برای بیرون آوردن لباس‌های جذاب پاییزی به خصوص بارانی‌ها که شما را از گزند سرما و نم باران حفظ می‌کنند، آماده هستید.

یکی از مهم‌ترین لباس‌هایی که با شروع فصل پاییز کاربرد بسیاری دارد، بارانی است که با شلوار یا دامن‌های پشمی و شال‌گردن‌های معمولا با رنگ مخالف ست می‌شود و جزء جدانشدنی استایل پاییزی زنانه است. اگر لباس‌های پاییزی را به اندازه این فصل زیبا دوست دارید، در این مقاله با راهنمای ست کردن بارانی با سایر لباس‌ها و اکسسوری‌ها همراه ما باشید و نکات جذابی را که برایتان آماده کرده‌ایم از دست ندهید.

چگونه با خرید بارانی زنانه استایل جذابی داشته باشیم؟

فصل سرما به معنای تغییر لباس‌های کمد از انواع خنک و تابستانه به لباس‌های گرم پاییزی و زمستانه است. گرچه تحمل سرما برای بسیاری از افراد سخت است، ولی جذابیت استایل‌های پاییزی آنقدر زیاد است که خانم‌ها معمولا انتظار روزهای خنک و بارانی را می‌کشند و برای خرید بارانی به دنبال جدیدترین طراحی‌ها می‌گردند. برای این که یک استایل پاییزی زنانه شیک داشته باشید علاوه بر انتخاب صحیح باید نحوه ست بارانی زنانه را نیز بدانید.

آیتم‌هایی که می‌توانید برای ست کردن با بارانی مد نظر داشته باشید عبارتند از: بوت و نیم‌بوت های چرمی، کتانی‌های اسپرت، کیف رودوشی، چتر، جوراب شلواری‌های ضخیم رنگی، شلوار جین، دامن‌های پشمی کوتاه یا بلند و شال‌گردن‌های ضخیم.

به عنوان مثال، یک خانم شیک‌پوش می‌داند برای بهتر دیده شدن طراحی بارانی و شال‌گردن یا حتی نیم‌بوت‌ها باید از رنگ‌هایی در یک تناژ ولی متضاد استفاده کند. راز شیک بودن یک استایل زمستانی زنانه در ترکیب رنگ‌ها است و به جرات می‌توانیم بگوییم حتی اگر شیک‌ترین پالتو یا بارانی مشکی را با شلوار، بوت و شال‌گردن مشکی ست کنید، استایل شما به هیچ عنوان به چشم نمی‌آید.

نکته دیگری که زمان خرید بارانی زنانه باید رعایت کنید، این است که متناسب با فرم بدن شما باشد. معیارهایی که در این مورد باید در نظر بگیرید عبارتند از: فرم کمر، کوتاهی یا بلندی قد و بزرگی یا کوچکی سینه. اگر می‌خواهید یک استایل زمستانی زنانه جذاب داشته باشید، به موارد مهمی که در ادامه بیان می‌کنیم، توجه کنید.

پیشنهاد مقاله : ساختن بهترین استایل بر اساس فرم بدن

استایل روزهای بارانی

تاثیر رنگ در ست بارانی زنانه

رنگ‌ها احساسات را بیان می‌کنند و بهترین ملاک برای انتخاب لباس پاییزی زنانه هستند. فصل پاییز با رنگ‌های گرم و جذاب مانند قرمز، نارنجی، زرد و قهوه‌ای ذوق خانم‌ها را برای ست کردن لباس با رنگ‌های مختلف،چند برابر می‌کند. البته با دیدن ویترین مغازه‌های فروش لباس زمستانی زنانه متوجه وجود انواع رنگ‌ها از طوسی، سرمه‌ای و مشکی گرفته تا کهربایی، شتری و سرخابی می‌شوید و این یعنی دست شما برای انتخاب یک ست جذاب کاملا باز است.

با این حال، نبود محدودیت رنگی نمی‌تواند دلیل خوبی برای نادیده گرفتن رنگ‌های گرم باشد و برای خرید بارانی زنانه مناسب فصل پاییز، بهتر است به رنگ‌های شتری و کهربایی توجه ویژه‌ای داشته باشید.

ست کردن شلوار با بارانی

برای ست بارانی باید شلوارهای جذب انتخاب کنید، زیرا پایین شلوار باید درون نیم‌بوت برود و شلوار گشاد روی نیم‌بوت قرار نمی‌گیرد و ظاهرتان را خوب نشان نمی‌دهد بهترین جنس شلوار زمان انتخاب یک استایل روزهای بارانی برای خانم‌ها، شلوارهای جین هستند. علاوه بر این، رنگ شلوار جین نیز باید با رنگ بارانی همخوانی داشته باشد.

ست کردن دامن با بارانی

فصل پاییز و زمستان با دامن‌های چهارخانه رنگی و طوسی و ست کردن آن‌ها با خرید پالتو زنانه و بارانی زیباتر می‌شود. در سال‌های اخیر نیز تمایل خانم‌ها و دختران جوان به پوشیدن دامن‌های پشمی و کشمیر کوتاه یا بلند بیشتر شده است. به نحوی که دامن‌ها همچنان ترند استایل پاییزی زنانه هستند. ست کردن دامن با بارانی نکات ظریفی دارد که باید در هنگام انتخاب لباس پاییزی زنانه مناسب برای بیرون رفتن از خانه به آن‌ها توجه کنید.

بارانی‌های کلاسیک بلند معمولا با دامن‌های کشمیر چهارخانه ست جذابی درست می‌کنند. البته اگر یک باندانا با رنگ متضاد به دسته کیف یا روی موهای خود ببندید و از عینک دودی همرنگ بارانی استفاده کنید، استایل شیک شما کامل می‌شود. در بین انواع لباس زمستانی زنانه دامن‌های پشمی بلند بیشتر با پالتو ست می‌شوند و گزینه مناسبی برای بارانی نیستند. در واقع بهترین جنس دامن برای پوشیدن با بارانی، کشمیر است.

توجه داشته باشید که بارانی‌های اسپرت را هرگز نمی‌توان با دامن ست کرد و شلوار جین انتخاب بهتری برای مدل بارانی اسپرت است.

برای یک ست بارانی زنانه چه کفشی انتخاب کنیم؟

بارانی زنانه و ست کردن آن در استایل پاییزی

ست کردن کفش با بارانی کار پیچیده‌ای نیست و تنها به مدل، سبک و رنگ بارانی مربوط می‌شود. به نکات کلیدی زیر در انتخاب یک استایل روزهای بارانی برای خانم‌ها دقت کنید:

  • اکثر بارانی‌ها با نیم‌بوت ست می‌شوند و بوت‌های ساقه بلند را باید کنار بگذارید.
  • پس از خرید پالتو زنانه بهتر است آن را با نیم‌بوت‌های پاشنه‌دار ست کنید، چون پوشیدن آن با بارانی ظاهر شما را رسمی نشان می‌دهد.
  • بارانی‌های اسپرت را می‌توانید با کتانی‌های لژدار ست کنید.

بیشتر بخوانید:  ۳ ترفند جذاب برای ست کردن کیف و کفش زنانه

انتخاب اکسسوری مناسب استایل روزهای بارانی برای خانم‌ها

برای پشت سر گذاشتن یک فصل شیک علاوه بر کفش، پالتو، بارانی و ژاکت، به اکسسوری‌های ترند پاییزی نیاز دارید. کلاه و شال ‌گردن، باندانا، کیف‌های دوشی کوچک، کمربندهای چرم با رنگ طبیعی، دستبند و عینک‌های دودی از لوازم‌های جانبی یا اکسسوری‌هایی هستند که استایل پاییزی زنانه شما را کامل می‌کنند.

انتخاب رنگ قاب عینک با رنگ بارانی و بستن یک باندانای نارنجی رنگ به کیف دوشی کوچک، سبک زیبایی است که توجه همه را به استایل شما جلب می‌کند.

تفاوت پالتو با بارانی چیست؟

استایل پاییزی زنانه و استایل زمستانی زنانه

پالتو و بارانی دو نوع پوشش متفاوت هستند که یکی شما را از گزند سرما حفظ می‌کند و دیگری شرایط کافی  برای قدم زدن زیر باران خنک پاییزی را بدون خیس شدن فراهم می‌کند. با این حال، در قسمت داخلی اکثر بارانی‌های اسپرت موادی مانند پشم‌شیشه یا پارچه‌های گرم به کار رفته است که از افراد در مقابل سرما و آب محافظت می‌کند. در مقابل لباس زمستانی زنانه یعنی پالتو قرار می‌گیرد که بیشتر برای یک استایل زمستانی زنانه استفاده می‌شود و انواع و جنس‌های مختلف دارد.

پالتو در دو نوع کوتاه و بلند با انواع شلوارها و دامن‌های پشمی یا ساپورت‌های ضخیم ست می‌شود و یک استایل شیک کلاسیک در فصل زمستان است. معمولا پالتوها از جنس فوتر، چرم، پشم، موهر، کشمیر و ابریشم هستند. در انتخاب و خرید پالتو زنانه، نوع پارچه و چند لایه بودن آن اهمیت ویژه‌ای دارد.

فراموش نکنید زمان انتخاب پالتو بلند بهترین انتخاب برای دامن‌های پشمی به طول هفتاد سانت، بوت‌های بلند و شال ‌و‌ کلاه ضخیم از جنس کاموا یا فوتر هستند. بنابراین برای داشتن استایل جذاب زمستانی، یک پالتو کلاسیک طوسی رنگ بهترین انتخاب است.

سخن نهایی

برای داشتن یک استایل زمستانی زنانه جذاب باید اطلاعات کاملی در مورد ست کردن انواع لباس پاییزی زنانه با پالتو و بارانی داشته باشید. به همین خاطر سعی کردیم در مطالب بالا ایده‌های مختلف را پیشنهاد کنیم. مرحله بعدی خرید ست دلخواه از یک فروشگاه اینترنتی آنلاین است که تنوع محصولات بالایی داشته باشد. بدون شک در دنیای شلوغ امروزی همه فرصت جستجو مغازه‌های مختلف در سطح شهر را برای انتخاب لباس مورد نظرشان ندارند و خرید اینترنتی گاهی بهترین انتخاب است. اگر بعد از مطالعه این مطلب به فکر خرید اینترنتی افتادید، فروشگاه اینترنتی تگموند با بیش از ۳۰۰ برند معتبر داخلی و خارجی می‌تواند در داشتن یک خرید پرسود  به شما کمک کند.

ورود به فروشگاه اینترنتی تگموند

راستی! باعث خوشحالی ماست که نظرتون راجع به این مطلب رو پایین همین صفحه برای ما بنویسید تا با دیدگاه شما بیشتر آشنا بشیم 🙂