آمدن فصل جدیدی از سال همیشه با تغییرات اساسی کمد لباس همراه نیست. اما نمی‌شود از این گذشت که زمستان، یک فصل عالی برای ارزیابی دوباره کمد شخصی شما محسوب می‌شود. چه چیزی در کمد شما بیشتر کار می‌کند؟ با کدام لباس همیشه احساس خوبی دارید؟ و پوشیدن چه چیزی همیشه شما را خوشحال می‌کند؟ اگر برای سوال‌های بالا جواب‌های مناسبی پیدا کردید، حالا وقت این است که ببینید کدام ترند‌های زمستان با کمد و استایل خاص شما بیشترین هماهنگی را دارد. با ما همراه باشید تا از بین بهترین ترند‌های زمستان ۲۰۲۰، که سایت هارپرز بازار معرفی کرده است، آیتم‌های مورد علاقه خودتان را پیدا کنید.

 

 

یک آماده باش زمستانی برای دختران موتورسوار

بوت بلند اسپورت

اگر تا امروز با موتو بوت‌ها(MOTO BOOTS) میانه خوبی نداشتید، این زمستان کنار آمدن با آن‌ها به نفع خوش پوشی شما تمام می‌شود. این نوع بوت سراسر با بند بسته می‌شود و این فصل اکثرا با ظاهر براق و رنگ مشکی، آن را خواهید دید. مهم نیست که از یک موتو بوت ساده لذت می‌برید یا دوست دارید کمی هم زرق و برق داشته باشد، زمستان ۲۰۲۰ هر نوعی از این بوت‌ها شما را روی موج ترندها سوار می‌کند. با اطمینان به شما می‌گوییم که در سه ماه آینده این بوت‌ها را بیشتر از هر کفش دیگری در استایل فشن بلاگر‌ها خواهید دید.

 

در زمستان هر ابرقهرمانی شنل مخصوص خودش را دارد

شنل و پانچو

شاید همه ابر قهرمان ها شنل نپوشند ولی این فصل ران وی(RUNWAY) برند هایی مثل میو میو(MIU MIU) و سلین(CELINE) چیزهای زیادی درباره شنل‌ها به ما می‌گویند. اگر یک شنل با رنگ خنثی مثل مشکی، خاکستری یا کرم در کمدتان داشته باشید، این فصل یکی از خوش پوش ترین‌ها خواهید بود.

 

 ترند لوگومانیا هنوز روی ران وی قدم میزند

لباس فندی

احتمالا بعد از شنیدن لوگومانیا(LOGOMANIA) قبل از هر چیزی یاد لباس‌های گران قیمت برند فندی(FENDI) بیوفتید. این ترند که پیش از این مورد علاقه سوپر مدل‌هایی مثل بلا حدید قرار گرفته بود، دوباره به لیست ترندهای زمستان برگشته است. هرچند که استفاده از آیتم‌هایی که لوگوی برندشان به طرز اغراق آمیزی روی آن‌ها درج شده همیشه مخالفان و موافقان زیادی را به دنبال داشته؛ اگر این ترند مورد علاقه شماست این فصل با خیال راحت از آن استقبال کنید.

 

کیف‌ها بیشتر از حد انتظار گرم و نرم می‌شوند

کیف گوسفندی

کیف‌هایی که در زمستان ۲۰۲۰ بقیه رقیبان خودشان را برای ترند شدن شکست داده‌اند بیش از حد تصور شیک و نرم هستند. اگر دلتان نخواهد دستتان را از آن‌ها جدا کنید ما کاملا به شما حق می‌دهیم.  این کیف‌های گرم و کرکی که به کیف‌های گوسفندی(SHEARLING BAGS) معروف شده‌اند، یک پارادوکس جالب از شیک بودن و بازیگوشی را برای شما ایجاد می‌کنند. اگر برای این زمستان خرید جسورانه‌ای نداشته‌اید یک کیف گرم و نرم تمام آن چیزی است که حالا به آن احتیاج دارید.

 

همه چیز همانقدر ظریف است که احتیاج دارید

پیراهن توری

در کنار تمام موتو بوت‌ها و لباس‌های چرمی، زمستان ۲۰۲۰ ظرافت‌های مخصوص خودش را هم دارد. پیراهن‌های توری و لایه لایه، یکی دیگر از ترندهای این فصل هستند. شما می‌توانید یکی از این پیراهن‌ها را با موتو بوت بلند و کت چرمی کوتاه ترکیب، و به یک ست فوق‌العاده خاص برای مهمانی‌های زمستانی دست پیدا کنید. اگر می‌خواهید به شیک‌ترین حالت این ترند برسید یک پیراهن با رنگ پاستلی را با چرم مشکی ترکیب کنید. مطمئن باشید که اگر کمی ریسک کنید، فوق العاده خواهید بود.

 

این زمستان، لباس‌ها درباره ما صحبت می‌کنند

فشن شو زمستانی

درست است که تا الان، ما درباره لباس‌ها صحبت می‌کردیم اما حالا نوبت به لباس‌ها رسیده تا درباره ما صحبت کنند. اگر طرفدار لباس‌های راحت و غیر رسمی هستید همسو شدن با ترند موتو بوت در این زمستان می‌تواند به راحتی تمایلات درونی شما را نشان دهد. حتی اگر ظرافت، اولویت شما در خرید لباس است یک پیراهن توری همان چیزی است که بر احساسات و عواطف شما منطبق می‌شود. مهم نیست از کدام ترند زمستان استفاده خواهید کرد؛ همین که انتخابتان با استایل همیشگی شما تناسب داشته باشد، یک اتفاق ویژه برای کمد لباس شما رخ خواهد داد. البته ممکن است شما هم از آن دسته افرادی باشید که هنوز استایل مناسب خودتان را پیدا نکرده‌اید؛ در این صورت به شما پیشنهاد میکنیم مطلب ۷ گام برای پیدا کردن استایل خود را که قبلا در وبلاگ تگموند نوشته‌ایم، مطالعه کنید. ضمنا اگر پس از خواندن این مطلب یک لیست بلند بالا از لباس‌هایی که برای زمستان نیاز دارید در ذهنتان نقش بسته، می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی تگموند از بین ۴۰۰۰ محصول موجود در سایت بهترین آیتم های زمستانی را برای خودتان انتخاب کنید.