بدون شک مد، فشن و استایل جزء جدایی ناپذیر زندگی قشر جوان علی الخصوص دانشجوها و دانش آموزان هست. در این بین هماهنگ کردن لباس‌ها با هم و انتخاب رنگ اون‌ها به یکی از دغدغه‌ها تبدیل شده و گاهی اوقات ممکن هست ترکیب بدون قاعده‌ی لباس‌ها، تیپ نه چندان جالبی رو برای شما رقم بزنه. در این مطلب، به  ٧ مدل استایل پرطرفدار که باید در دانشگاه بپوشید خواهیم پرداخت.

نکات استایل دانشجویی دخترانه

دانشگاه یکی از مهمترین دوران زندگی هرفرد است و افراد بعدها از آن دوران با عکس‌هایشان بسیار یاد خواهند کرد. به همین خاطر داشتن یک استایل دانشجویی شیک و عالی از اهمیت بالایی برخوردار است.

  • غلیظ آرایش نکنید
  • شلوار کوتاه نپوشید
  • راحت بپوشید
  • لباس براق نپوشید
  • زیر مانتو جلوباز تونیک بلند بپوشید
  • از پوشیدن لباس بدون اتو خودداری کنیدبه قوانین پوشش دانشگاه پایبند باشید

نکته

فراموش نکنید که استایل شما تاثیر زیادی بر قضاوت افراد دارد، پس سعی کنید لباسی را انتخاب کنید که با اندام شما هماهنگ و به شخصیت شما نزدیک‌تر باشد.

جین در استایل دانشجویی دخترانه

کمد رو باز می‌کنید و به اون خیره میشید. در بین شلوارهایی که در کمدتون قرار داره، چند شلوار جین می‌بینید. شک نکنید که بهترین شلواری که میتونید توی دانشگاه بپوشید، شلوار جین هست. البته، به دلیل برخی محدودیت‌ها سعی کنید از جین‌های معمولی و ساده‌تر استفاده کنید.

پالتو برای استایل دانشجویی دخترانه

پاییز یکی از دو فصل نه سرد و نه گرم ایران هست. توی این فصل ممکنه یک روز هوا گرم و آفتابی باشه و یه روز دیگه سرد و بارونی. برای همین، ما به شما پوشیدن پالتو یا بارونی رو پیشنهاد می‌کنیم که خیلی ضخیم نباشه. بارونی یکی از لباس‌هایی هست که به استایل‌های زیادی میاد و با رعایت قواعدی که در ادامه خواهید دید، میتونه شما رو تبدیل به خوش‌تیپ‌ترین دختر دانشگاه تبدیل کنه.

بافت برای استایل دانشجویی دخترانه

اگر اهل پوشیدن سوییشرت نیستید، توی این فصل مخصوصا انتهای اون که تقریبا زمستون میشه، از بافت و ژاکت استفاده کنید و فکر پوشیدن مانتو رو از ذهنتون بیرون کنید. ترکیب ژاکت و بافت با شلوار جین، عالی میشه! برای فصل پاییز هم که هوا هنوز خیلی سرد نشده، میتونید از بافت‌های نازک‌تر یا مانتوهایی با پارچه گرم استفاده کنید که بیشتر جلوه‌ی بصری دارن.

شال بپوشیم یا روسری؟

اگر دانشگاه شما اجازه استفاده از شال را بجای مقنعه می‌دهدی می‌توانید از شال‌های پاییزه استفاده کنید.شال پاییزی، شال‌هایی نه خیلی نازک و تابستونی و نه خیلی زمستونی هستند. توی انتخاب شال از رنگ‌های شاد استفاده کنید و همچنین برای این فصل سعی کنید حداقل ۱۰ نوع شال داشته باشید. دسته بندی شال تگموند میتونه شما رو توی انتخاب یک شال زیبا کمک کند.

کفش در استایل دانشجویی دخترانه

یکی از نقاط قوت پاییز اینه که می‌تونید توش بوت بپوشید! در حقیقت، در بین انواع کفش که میتونید بپوشید، فقط در فصل پاییز و زمستان می‌تونید بوت بپوشید. سعی کنید در فصل پاییز بوتی نپوشید که خیلی بلند باشه. در غیر اینصورت خودتون اذیت می‌شید. از بوت‌های کوتاه‌تر(نیم بوت) استفاده کنید و اگر نیم بوتی که انتخاب می‌کنید چرم یا جیر باشه، خیلی بهتر هستش و استایل‌های بیشتری رو شامل میشه.

انتخاب کیف برای استایل دانشجویی

با توجه به استایلی که تا الان ساختیم، پیشنهاد میشه از کیف رودوشی استفاده کنید البته کوله‌پشتی‌هایی که کوچک‌تر هستن به این استایل میان اما ممکنه با کمبود جا مواجه بشید!

اکسسوری برای دانشگاه

اگر میخواهید از اکسسوری استفاده کنید باید دقت داشته باشید که این آیتم ها ساده و کژوال باشند، استفاده از اکسسوری های پر زرق و برق مناسب استایل دانشگاهی نیستن.

سخن پایانی

حال که با استایل دانشجویی آشنا شدید وقت خرید است. شما می‌توانید طیف گسترده‌ای از انواع لباس، پالتو و کاپشن را درکنار اکسسوری‌های مختلف از برندهای خارجی و ایرانی را در فروشگاه اینترنتی تگموند مشاهده و به صورت آنلاین خریداری کنید.

دسته بندی شده در: