اگر خیلی پیگیر دنیای مد و آخرین تغییراتش هستین و قصد دارین برای عید برین خرید لباس باید حتما قبل از شروع خرید این پست رو بخونین؛ ما راهنماییتون میکنیم که چطور بودجه تون رو کمتر کنین و لباس هایی رو انتخاب کنید که بتونین مدت بیشتری بپوشید.

اول از همه یه نگاهی به کمد لباساتون بندازین قطعا کلی وسیله هست که از دیدنشون تعجب میکنید و حتی به خاطر نداشتین که اونارو دارین. اگر یه کفش نوک تیز پاشنه کوتاه یا گوشواره های حلقه ای پیدا کردین برای عید باهاشون استایل درست کنین.

اگر چیزی چشمتون رو نگرفت یه لیست برای خرید لباس عید و هر اکسسوری که نیاز دارید تهیه کنید تا وقتی مدل های مختلف لباس رو توی فروشگاه ها میبینید هیجان زده نشید و لباس های غیر ضروری نخرید.

کفش پرطرفدار عید ۹۷

کفش های نوک تیز با پاشنه باریک و کوتاه عید ۹۷ زیاد هستن و خیلی هم مورد توجه قرار گرفتن ولی اگر شیفته این کفش ها نشدید و تنها به خاطر مد میخوایین یکی از اونا داشته باشین دست نگه دارین؛ این کفش ها خیلی زود از دنیای مد میرن و شما هم به ناچار باید کنار بزارینشون.

همین مدل کفش ها اما بدون پاشنه هم ترند این روزها هستن و ظاهری دخترانه تر دارن و البته هرگز از مد نمیفتن و میتونین مدت بیشتری ازشون استفاده کنین!

خرید همین کفش زارا

ولی اگر میخوایین برای عید حتما یه کفش پاشنه دار بپوشید در مورد نیم بوت های پاشنه پهنی که در قسمت پنجه و پاشنه باز هستن فکر کنید.

خرید همین کفش دری مد

اکسسوری های پرطرفدار عید ۹۷

گوشواره های نامتقارن، گوشواره های حلقه ای بزرگ امسال مورد توجه هستن و میتونن استایلتون و خاص جلوه بدن نیاری هم نیست زیاد هزینه کنید.

خرید همین گوشواره برشکا

دستمال سر های طرح دار هم ایده خوبی برای تغییر استایل هستن.

خرید همین هدبند برشکا

شومیز های حریری که در قسمت پایینی مثل بادی هستند و کاملا داخل شلوار قرار میگیرند ایده خوبی برای لباس عید هستن. بهتره یکی از این شومیز ها داشته باشید نه تنها برای مهمانی های عید؛ این شومیز ها برای زیر پالتو و یا حتی با دامن هم زیبا هستن!

خرید همین شومیز زارا

اگر جین راسته، یا حتی جذب دارید برای استایل عید میتونین ازش استفاده کنید امسال شلوار ها سبک خاصی نیستند و میتونین شومیز و کفش تون رو با انواع شلوار یا دامن هایی که دارید بپوشید. ولی حتی اگر حتما قصد خرید شلوار دارید، مد را فراموش کنید شلواری ساده و خوش دوخت با جنس مرغوب بخرید تا مدت زیادی ازش استفاده کنید.

خرید همین شلوار جین ماوی

کیف

کیف دستی انتخاب کنید که هم بند بلند برای روی دوش داشته باشد هم دسته ای کوچک که بتوانید کیف رو دست بگیرید.

حتما به زیپ های کیف دقت کنید و کیفی جادار را انتخاب کنید.

خرید همین کیف رزمری

مانتو های ساده ولی خوش دوخت رو انتخاب کنید! بهتره مانتو تک رنگ با رنگی خنثی انتخاب کنید.

خرید همین مانتو مل اند موژ