مطالعات تحقیقاتی به ما نشون دادن که فرم بدن خانم‌ها به طور کلی به پنج دسته تقسیم می‌شه. استخوان‌بندی، الگوی توزیع چربی، سن، بارداری، ژنتیک و ترکیبات هورمونی همه از مواردی هستن که می‌تونن شکل و فرم اندام شمارو تعیین کنن. به نظر ما همه فرم‌های بدن زیبا هستن و ما توی این مطلب قصد داریم به شما کمک کنیم تا بهترین و متناسب‌ترین لباس‌ها با فرم بدن خودتون رو بشناسین و بی‌نقص‌تر از همیشه به نظر برسین. اگر دوست دارین با فرم اندام خودتون بیشتر آشنا بشین و به استایل خودتون یه تکون اساسی بدین این مطلب برای شما نوشته شده پس از دستش ندین.

 

آشنایی با فرم اندام مثلث معکوس

فرم اندام مثلث معکوس یکی از ۵ فرم بدن در خانم‌ها و آخرین فرمی هستش که ما توی این سری مطالب قراره راجب اون با شما صحبت کنیم. شونه‌های پهن و بالاتنه نسبتا درشت به همراه پایین‌تنه لاغر همه چیزیه که برای توصیف این فرم از بدن می‌شه گفت.

فرم بدن مثلث معکوس

اگر مثلث معکوس هستین ولی فرم بدنتون رو دوست ندارین باید بهتون بگیم که در این مورد کاملا اشتباه فکر می‌کنین. با توجه به ترندها اینکه بالاتنه‌ی درشتی دارین کاملا یک نکته مثبت محسوب می‌شه و خوشبختانه بی‌نهایت روش وجود داره که با استفاده از اون‌ها می‌تونین پایین تنه خودتون رو بزرگ‌تر نشون بدین؛ در نتیجه شما کاملا قابلیت این رو دارین که به یک ساعت شنی بی نقص و عالی تبدیل بشین.

اگر مثلث معکوس هستین…

  1. شونه یا (و) سینه شما بیشترین عرض رو نسبت به بقیه اندام‌هاتون داره.
  2. کمر باریک و مشخصی دارین
  3. پایین‌تنه شما از بالاتنه‌ کوچکتره

اگر فکر می‌کنین هنوز هم فرم درست خودتون رو پیدا نکردین و احتمالا اندام سیب ندارین پیشنهاد می‌کنیم پست‌های بلاگ ما راجب اندام مستطیل، اندام گلابی، اندام ساعت شنی و اندام سیب رو هم بخونین شاید فرم واقعی بدنتون رو پیدا کردین!

 

سلبریتی‌ های مثلث معکوس

فرم اندام مثلث معکوس بین سلبریتی‌ها رایج‌‌تر از چیزیه که فکرش رو می‌کنین و برخلاف تصور همه اون‌ها ورزشکار نیستن.

شارلیز ترون

شارلیز ترون (یا بهتره بگیم استایلیستش) کاملا درست و به‌جا از روش‌های مختلف استفاده می‌کنه تا فرم اندام خودش رو متفاوت از چیزی که واقعا هست نمایش بده. شما به سختی می‌تونین تشخیص بدین که شونه‌اش از باسنش پهن‌‌تره و این دقیقا همون هدفیه که همه مثلث های معکوس برای رسیدن بهش تلاش می‌کنن.

جسیکا آلبا

ما امروز قراره از جسیکا آلبا یاد بگیریم چطور با هر نوع استایلی می‌شه باریک بودن کمر رو نمایش داد. اگر فقط چند لحظه به عکس بالا توجه کنین متوجه می‌شین که جسیکا آلبا خیلی راحت تونسته خودش رو به شکل یک ساعت شنی واقعی دربیاره و این از هر نظر برای کسی که فرم اندام مثلث معکوس داره فوق‌العادس.

 

چطور یک مثلث معکوس جذاب باشیم؟

اگه یادتون باشه توی قسمت اول این سری مطالب بهتون گفتیم که شناختن فرم بدنتون مستقیما به بهتر شدن استایل شما کمک می‌کنه. پیش اومدن این اتفاق یه راز بزرگ داره که ما قصد داریم اون رو دوباره با شما به اشتراک بذاریم:

اگر دنبال این هستین که خوش استایل به نظر برسین فقط کافیه لباس هایی بپوشین که شما رو شبیه ساعت شنی نشون بده!

در واقع نوع استایل ما از انتخاب جواهرات و اکسسوری تا لباس‌های مختلف می‌تونه ظاهر ما رو متفاوت‌تر از اون چیزی که واقعا هست نشون بده و به نوعی خطای دید ایجاد کنه. این خطای دید زمانی اتفاق میوفته که ما با استفاده از مدل‌ها و رنگ‌های متنوع لباس نگاه بیننده رو به نقطه‌ای که می‌خوایم معطوف می‌کنیم و حواسش رو از نواقص پرت می‌کنیم.

چطوری ساعت شنی به نظر برسیم

اینجا ایده اصلی اینه که سعی کنین در حالی که کمر و بالاتنه‌اتون اندازه نرمال خودش رو حفظ می‌کنه باسنتون رو بزرگتر نشون بدین. بنابراین لازم نیست از تکنیک‌های مختلف استفاده کنین تا فرم بدنتون تغییر کنه. فقط قراره توی انتخاب شلوار و دامن دقت بیشتری به خرج بدین. اگر مطمئن نیستین که لباس‌های مناسب فرم بدنتون رو بشناسین تا چند لحظه دیگه ما بهترین‌ انتخاب‌ها رو بهتون معرفی می‌کنیم.

فرم بدن مثلث معکوس چطوری لباس بپوشه

 

مثلث معکوس ها چی بپوشن؟

 

تاپ‌ / بلوز:

یادتون باشه که قراره تلاش کنین تا بیننده ناخودآگاه به پایین‌تنه شما توجه بیشتری داشته باشه. به خاطر همین بلوزهایی که زیر کمر چین خوردگی یا چیزی شبیه به چین دارن می‌تونن انتخاب بهتری برای شما باشن. یقه‌های هفتی هم می‌تونن تاثیر زیادی روی بهتر به نظر رسیدن فرم اندام شما بذارن.

کت / کاپشن:

شما برای انتخاب کت و کاپشن هم تقریبا قراره مثل بلوز عمل کنین. باید دست روی مدل‌هایی بذارین که به پایین‌تنه شما حجم بده و شما رو به فرم ساعت شنی نزدیک کنه. لباس‌هایی که سرشونه‌افتاده دارن هم انتخاب خوبی برای فرم اندام مثلث معکوس به حساب میان.

دامن:

سعی کنین به اندازه کافی توی انتخاب دامن جسارت داشته باشین چون این چیزیه که قراره کل استایل شما رو تحت تاثیر قرار بده. از رنگ‌ها و طرح‌های جذاب و خیره کننده استفاده کنین. دامن‌هایی که پف‌دار هستن به احتمال زیاد بیشتر به کار شما میان.

شلوار:

شما خیلی خوش شانس هستین چون خیلی از ترندهایی که بقیه افراد نمی‌تونن بهش فکر کنن رو به راحتی می‌تونین بپوشین. شلوارهایی که حجم دارن و گشاد هستن استایل خوبی رو برای شما می‌سازن. اگر دوست ندارین شلوارتون از قسمت باسن آزاد باشه می‌تونین شلوارهای واید رو هم امتحان کنین.

 

مثلث معکوس ها چی نپوشن؟

 

تاپ‌ / بلوز:

یقه‌های قایقی و دلبری می‌تونن به تنهایی همه زحماتی که شما برای ساعت شنی بودن کشیدین رو به باد بدن. پس یادتون باشه هیچوقت این مدل یقه‌ها رو استفاده نکنین. هر نوع تزئین یا جزئیاتی هم که نزدیک یقه باشه و توجه بیننده رو به خودش جلب کنه باعث می‌شه نتونین فرم بدنتون رو در ظاهر تغییر بدین.

دامن:

از دامن‌های جذب و مدادی دور بمونین مگر اینکه طرح یا رنگی داشته باشن که توجه دیگران رو به خودشون جلب کنن. برای این موقعیت‌ها می‌تونین از لباس بالاتنه با رنگ تیره و خنثی استفاده کنین.

شلوار:

شلوار جین‌های اسکینی اگر جزئیات خاصی نداشته باشن که توجه‌ها رو به سمت خودشون جلب کنن قرار نیست هیچ لطفی در حق شما انجام بدن.

 

حرف حساب با مثلث معکوس ها!

نگاه‌ها رو از بالاتنه خودتون دور نگه دارین و یادتون باشه مسیری که برای تبدیل شدن به ساعت شنی باید طی کنین زیاد طولانی نیست. از همه مهم‌تر شما با هر ویژگی و خصوصیتی ارزشمند هستین و نباید این رو فراموش کنین.

 

آخرین فکر در مورد اشکال بدن

همونطور که می‌دونین شما در حال مطالعه آخرین قسمت از سری مطالب راهنمای ساختن بهترین استایل برای انواع فرم بدن هستین. به هرحال اندام هرکسی در نوع خودش متفاوته و فرم اندام شما ممکنه حتی با همه اطرافیانتون فرق داشته باشه. در نتیجه اگر به نظرتون فرم اندام شما با هیچکدوم از فرم‌هایی که ما معرفی کردیم کاملا هماهنگ نیست هیچ اشکالی وجود نداره. اگر بخوایم صادقانه با شما صحبت کنیم بیشتر خانم‌ها فرم بدنشون ترکیب چندتا از این فرم‌هاییه که ما بهتون معرفی کردیم. ولی در هرحال دستور عمل‌هایی که بهتون توی این سری مطالب معرفی کردیم به عنوان یک نقطه شروع برای تجدید نظر روی استایلتون کاملا کاربردی و مناسبه. شما با درک اصول اولیه می‌تونین راحت تر تصور کنین پوشیدن هر لباسی چه تاثیری روی استایل نهایی شما می‌ذاره و این به طرز شگفت انگیزی به فرآیند خرید شما کمک می‌کنه.

 

دسته بندی شده در:

برچسب ها:

,