نشان دادن مارک لباس چندان کار شیکی نیست. و البته برای دیگران هم جالب نیست بدانند لباس شما از چه برندی ست؛ ولی زمانی که شما حدود یک میلیون برای یه تیشرت میپردازید موضوع فرق میکند. و در این شرایط باید دیگران متوجه شوند که شما به لباستان اهمیت میدهید.

قطعا تیشرت ها، کیف ها و کفش هایی که روی آنها لوگو برندِ تولید کننده است را دیده اید. تا چند دهه پیش این لباس ها طرفدارن زیادی نداشتند ولی حالا روز به روز میبینید که انواع لباس ها با لوگو های بزرگ پوشیده میشوند و طرفداران زیادی دارند.

پوشیدن تیشرتی که به بزرگی لوگوی برند گوچی و یا فیلا بر روی آن چاپ شده بی شک تبلیغ برای برند تولید کننده آن لباس است و چه چیزی میتونه بیشتر از پوشیدن این لباس های برندِ شده، نشان از اعتماد مشتری و رضایتش از یک برند باشه!

برند هایی که محصولاتشان را با لوگو تزئین میکنند کم نیستند

معمولا برند های لوکس از این ترفند استفاده میکنند و لوگوی خود را در دید مخاطب بزرگ جلوه میدهند

اما برخی برند های کژوال تر مثل فیلا و تامی با لوگو های خود محصولاتشان را تزئین میکنند و البته طرفداران بسیاری هم دارند

برخی برند ها نیز به یک لوگو اکتفا نمیکنند و صدها لوگو را کنار هم قرار میدهند و الگویی از نقش مایه ها تشکیل میدن مانند برند فندی

گاهی هم دو برند در کنار هم قرار میگیرند ( سوپریم و لویی ویتون)

گاهی وجود بخش کوچکی از یک لوگو کافیه تا همه بفهمند چه لوگویی مد نظر است

همین طرح از اطراف لوگو ورساچه برای معرفی برند کافیست.

دو نکته مهم که باید بدونید

هرگز و هرگز و هرگز لباس های فیک با لوگوی برندهای مشهور را دارند نخرید!

منطقی ست که همه افراد نمیتوانند همیشه از برند ها خرید کنند؛ مشکلی نیست از برند های کژوال و ارزان قیمت دیگر یا تیشرت هایی با طرح های ساده خرید کنید ولی این طرح هارو فیک نخرید به هیچ عنوان!

و نکته دوم اینکه دو تا لباس برندِ شده رو باهم نپوشید. برای مثال تیشرتی که روی آن لوگوی فیلاست رو با شلواری که روی آن برند آدیداس حک شده با کیف نایکی و کتانی های پوما نپوشید!

برچسب ها:

,