یکی از قدیمی ترین رسوم ما ایرانی‌ها، برگزاری جشن در شب یلدا یا همان شب چله است. این شب، بلندترین شب سال است و همین بهانه‌ای شده تا هرساله خانواده‌های ایرانی این شب را دورهم جمع شوند و در کنار یکدیگر از این شب تاریخی گذر کنند. فروشگاه اینترنتی تگموند، امسال به بهانه شب یلدا با تخفیف‌هایی ویژه بر روی برترین برند‌های ایرانی، از ۲۷ تا ۳۰ آذر در کنار شما خواهد بود. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری از یلدای تگموند داشته باشید به شما پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

 

تاریخچه شگفت انگیز شب چله!

شب یلدا در سال‌های بسیار دور و در زمان هخامنشیان به عنوان یکی از جشن‌های مقدس شناخته شد. حدود ۲۵۰۰ سال پیش، در زمان داریوش یکم، این مناسبت به تقویم رسمی ایرانیان راه یافت و همانطور که می‌دانید همچنان پرقدرت بر‌جا مانده است. ایرانیان باستان تاریکی را نماد اهریمن می‌دانستند و به همین دلیل در یلدا که طولانی ترین شب سال است دور هم جمع می‌شدند و با شادی و پایکوبی تلاش می‌کردند تا باعث فرار عاملان اهریمنی و تاریکی شوند.

 

یلدای اصیل ایرانی همراه با برند‌های ایرانی در تگموند

شب یلدا سالیان سال است که به یک جشن بزرگ برای ما ایرانی‌ها تبدیل شده است و همه مردم از چند روز قبل درگیر خرید برای برگزاری هرچه بهتر این مناسبت باستانی هستند. فروشگاه اینترنتی تگموند امسال با شعار «یلدای ایرانی، برند ایرانی» و در تاریخ ۲۷ تا ۳۰ آذر همراه شما خواهد بود و در تلاش است تا فاخر‌ترین لباس‌های ایرانی را از برترین برند‌ها در این مناسبت اصیل بر تن داشته باشید. اگر اطلاعاتی زیادی از برند‌های با‌کیفیت ایرانی در اختیار ندارید، ما در ادامه مطلب سعی کرده‌ایم تا برترین برندهای ایرانی را به شما معرفی کنیم.

 

 

برند چرم درسا

چرم درسا

برند درسا در سال ۱۳۷۰ با ایده تولید محصولات چرمی توسط امیر کاظم نورمحمدی و شاهین فاطمی خلق شد. آن ها اولین گام های تولید را در کارگاهی ۱۵ متری و با تولید ملزومات چرمی مانند کمربند و جاسویچی برداشتند، پرورش تفکر کارآفرینی و عشق به تولید محصول باکیفیت آن ها را در مسیر رشد جهانی قرارداد. از نظر پدیدآورندگان درسا مأموریت این برند، تولید محصول باکیفیت و با نام ایرانی بود که در جهان شناخته شود، به همین خاطر تنها هدف آن ها بزرگ شدن متراژ کارگاه تولیدی نبود. آن ها با تلاش های هدفمند خود توانستند در سال ۱۳۷۸ کارخانه ای مجهز و به وسعت ۲۰۰۰ متر را افتتاح کنند. ازاین رو، اولین دهه از داستان درسا با کارآفرینی و توسعه هدفمند تولید محصولات چرمی به اتمام رسید.دهه دوم از داستان با رویکرد توسعه دانش محورِ زیرساخت های برند آغاز شد، به همین سوی، خالقان درسا توانستند گام بلندی در مسیر جهانی شدن بردارند. در دهه اندیشه ، درسا به عنوان برند باکیفیت ایرانی ثبت و شناخته شد و محصولات خود را در اولین فروشگاه تخصصی خود در تهران عرضه کرد. سر انجام تلاش های خانواده درسا در مسیر ایجاد جایگاه فاخر جهانی با پیوستن به برند بین المللی سواروسکی و کسب لایسنس آن درخشنده شد. در حال حاضر مجموعه کامل محصولات چرم درسا در فروشگاه اینترنتی تگموند آماده سفارش‌دهی است.

ورود به فروشگاه اینترنتی تگموند

 

برند مرمونت

دستبند مرمونت

فعالیت گالری مرمونت (تهران اکسسورى سابق) در سال ١٣٩٣ ،توسط مهرزاد منتظرى به عنوان سرمایه‌گذار و مدیر این مجموعه آغاز شد. محصولات گالری مرمونت تماماً از جنس طلای ۱۸ عیار می‌باشند و با رعایت اصول زیبایى شناختى و رنگ شناسى طراحى شده و در ساخت آنها از سنگ هاى مرغوب و نیمه قیمتی مانند: عقیق، فیروزه، لاجورد و … و همچنین از متعلقات دیگری مانند چرم، بافت و…. در جهت هرچه زیباتر شدن محصولات مطابق با سلیقه مشتریان استفاده مى‌شود. از جمله افتخارات این برند حضور در نمایشگاه جواهرات کشور آلمان و استقبال بى نظیر بازدیدکنندگان از محصولات مى‌باشد. هم اکنون مجموعه کامل محصولات برند مرمونت در تگموند موجود و در دسترس شما است.

خرید محصولات مرمونت

 

برند تایفا

تایفا استدیو

“تایفا” از زمین می گوید، مکالمه ی برگ است و دست. کیف های “تایفا” با به کارگیری متریال بوم آورد گیاهی و با رویکرد بازگشت و بازنگریی به هنرهای بومی و سنتی سرزمینمان خلق می شوند، و ما در ” تایفا استودیو” معتقدیم، رسالت و رویکرد طراح معاصر، ورای یک بیانیه ی صرف در زمینه ی مد، حرکتی آگاهانه در قبال زمین و ساکنانش است. تیم تایفا اوایل سال ۹۸ راه اندازی شد و با آموزش این صنعت به چند دختر جوان و علاقه مند و کارآفرینی برای آنها طراحی و تولید خود را گسترش داد، و در آینده امید است که با تیم بزرگتری از علاقه مندان به بازنگری و احیای این هنر بومی و گستره بیشتری از متریالهای طبیعی به فعالیت خود ادامه دهد. هم‌اکنون می‌توانید مجموعه محصولات تایفا در تگموند را مشاهده کنید.

خرید محصولات تایفا

 

برند درگون جولری

دراگون جولری

درگون تلفیقی از خلاقیت، مد و امکان وقوع است. تلفیقی که نیازمند زمان، دانش، سلیقه و عشق است و اجرای آن مستلزم تلاش و پشتکار. نام گذاری درگون (اژدها) در اصل اقتباسی از افسانه‌های کهن بود، در افسانه‌ها آمده است که اژدها موجودی با قدرت‌های فرابشری است که همواره محافظ ارزش‌های والاست! فلسفه‌ی درگون با اقتباس از این موجود افسانه ای شکل گرفت و هدف از آن به نمایش گذاشتن تفاوت، ظرافت و ارزشمندیست، سه موردی که در تمامی فعالیت‌های برند درگون به چشم می‌آید. شما می‌توانید مجموعه کاملی از زیورآلات درگون جولری را در تگموند مشاهده کنید.

خرید محصولات درگون جولری

 

برند پاندورا

چرم پاندورا

پاندورا در سال ١٣٧۵ در تهران-ایران تاسیس گردید و از آن زمان تاکنون همواره یکی از پیشروان ایران در همگامی با مد، کیفیت و تکنولوژی روز دنیا بوده است. محصولات برند پاندورا در داخل کشور و با به کارگیری نیروهای بومی زیر نظر کارشناسانی از کشورهای ایتالیا و ترکیه، با استفاده از بهترین متریال داخلی و خارجی و با تکنولوژی روز دنیا تولید می گردد که سابقه ی صادرات به روسیه، اکراین، آلمان، آذربایجان و… را نیز دارد. پاندورا توانسته است برای اولین بار با اختراع سیستم گردش هوای انحصاری خود در کفش، موفق به تولید محصولات دکترپاندورا با قابلیت تخلیه هوای داخل کفش و جلوگیری از تعریق پا شود. شما هم‌اکنون می‌توانید در فروشگاه اینترنتی تگموند از مجموعه کامل محصولات متنوع و جذاب برند پاندورا دیدن کنید.

خرید محصولات پاندورا

 

برند ناریان

برند ناریان

ناریان، برندی ایرانی در صنعت مد و پوشاک می‌باشد. این برند با شعار “هوشمندانه خوش پوش باش” در سال ۱۳۹۷ وارد صنعت شد.
ناریان به معنای شکوفه‌ی انار است و وعده‌ی آن خلق تجربه‌ی خوش پوشی برای خانم های مدرن می‌باشد. ناریان دارای محصولاتی با کیفیت و قیمت متناسب، فضا و طراحی های مدرن و مینیمال است؛ که توانایی رقابت با برندهای معتبر جهانی در این صنعت را داراست. برای مشاهده مجموعه بی‌نظیر محصولات ناریان می‌توانید به سایت تگموند مراجعه کنید.

خرید محصولات ناریان

 

برند دندی

دندی

دندی از یک گروه خلاق با هدف افزودن شادی و علاقه های مردم به زندگیشان تشکیل شده است.شروع کار دندی در سال ۱۳۹۷ با شال و روسری بوده و هم اکنون محصولات خاص و منحصربفرد کیف و کفش دندی نیز افزوده شدند. مبنای طرحهای دندی، خاص ،جسارت،منحصر بفرد و جذاب هست که از شما دعوت می کنیم با افزودن جسار ت به استایلتون، دنیای خودتان را جادویی کنید!

خرید محصولات دندی

 

برند صاد

صاد

برند صاد در سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را با تجربه و پشتوانه قوی در زمینه خرده فروشی محصولات مد و فشن آغاز کرده. صاد یک برند ایرانی است که طیف گسترده‌ای از محصولات چرمی از جمله کیف، کفش و اکسسوری را با طراحی‌ کاملا منحصر‌به‌فرد ارائه می‌کند. هدف این برند عرضه محصولات چرمی باکیفیت، با قیمتی مناسب و ایده‌آل برای مشتریان است.

خرید محصولات صاد

 

برند ژوور

ژوور

ژوور برندی برای زن امروز زن امروز نمادی است از استقلال، خودباوری و آماده برای مقابله با چالش های نوین زن امروز با موفقیت، عشق، احساس، خلاقیت متمایز میشود. فلسفه ژوور نویدی است برای زن امروز، این برند نویدی است برای تحقق آمال و آرزوهای او، در این زمینه چیزی که حائز اهمیت است نه سن و سال او، بلکه کیفیت و روش زندگی اوست. ژوور تلاش می‌کند که نیازهای وی را از طریق بررسی، تلاش و ابتکارات نوین مشخص نموده و به طریق مقتضی پاسخگو باشد و برای رفع نیازهای زن امروزی، شکوه، کیفیت و سلایق جدید را در محصولاتتش به‌کار بگیرد. آزادی انتخاب، شعار ژوور در خلق تصویری از زن امروز است و این شعار را از طریق کیفیت کامل و تنوع در محصولات تحقق می‌بخشد

خرید محصولات ژوور

 

برند گری

برند ایرانی گری

گروه خاکستری با نام تجاری Gray فعالیت خود با تمرکز بر ارایه راه حل‌ها و محصولات مد و زیبایی آغاز کرد. خاکستری به دنبال آن است که حس و واقعیت زیبایی را در میان مخاطبانش فراهم کند. ارزشهای اصلی آن‌ها در کارهایشان؛ مهربانی، اصالت، شکوه، سادگی، کیفیت، دوام، تفاوت و تفاوت و تفاوت است. شما میتوانید همین حالا مجموعه متفاوتی از لباس و اکسسوری برند گری را در تگموند مشاهده کنید.

خرید محصولات گری

 

برند ساده پوش

ساده پوش

در سال ۱۳۹۱ طرح راه اندازی کسب و کاری در زمینه تولید تنپوش های زنانه چیده شد و بعد از بررسی، تحقیق و تولید نمونه های اولیه شکل عملیاتی به این طرح داده شد و تا امروز با کمک همکارانی با انگیزه و پر تلاش، تولیدات برند ساده پوش در ده ها فروشگاه ارائه میشوند و خوشبختانه با رصد لحظه ای که از بازار دارند توانسته اند رضایت حداکثری مشتریان خود را جذب کنند. ساده پوش تا کنون توانسته است برای ۲۰ نفر از بانوان اصفهانی کارآفرینی کند و شرایط درآمدی باثباتی را برای تیم خود فراهم آورده است. ساده پوش هر روز در حال توسعه است و با اتکای به کیفیت و ایجاد حس رضایت مندی که در مشتریانش ایجاد کرده، آن ها را به پی گیری تولیدات خود ترقیب میکند. اگر بخواهیم بطور خلاصه 《ساده پوش》 را توصیف کنیم باید بگوییم که این برند محصولاتی با کیفیت و زیبا در شان بانوان ساده پوش ایرانی فراهم کرده است.

خرید محصولات ساده پوش

 

برند جوان

گالری جوان

برند جوان با بهره‌گیری از هنر اصیل ایرانی وارد عرصه مد و طراحی زیورآلات گردید. استفاده از فلزات و سنگ های گران‌بها  در کنار چرم سبب آفرینش  قطعاتی بی‌بدیل مانند کمربندهای خاص و گل سینه گردید که نظر بسیاری از خاص پسندان را به خود جلب نمود. نگاه نوآورانه در ترکیب با  نمادهای سنتی سبب تولید ده‌ها طرح و ایده گردید که حس اصالت و مدرنیته را همزمان به ارمغان آورد. در این راه جوان متعهد احترام به محیط زیست است، چرم های بکار رفته در کارهای جوآن تنها از حیواناتی مانند گاو که از گوشت آن‌ها برای خوراک استفاده می شود هستند و هرگز از چرم های غیر متعارف مانند مار و کروکدیل استفاده نمی‌گردد. پاسخ گویی و خدمات پس از فروش نشان از اهمیت رضایت مشتریان در این برند تمام ایرانی دارد.جوان امیدوار است تا با تولید محصولاتی با کیفیت و شکیل به ترویج هرچه بیشتر زیبایی و هنر در جامعه کمک کند. برای مشاهده محصولات جوان میتوانید به وب‌سایت تگموند مراجعه کنید.

خرید محصولات جوان

 

برند هدیزاین

هدیزاین

هدیزاین با بیش از ۵ سال سابقه طراحی و تولید بوت و کفش و صندل زنانه بصورت فروش اینترنتی و عمده، یکی از تولیدکنندگان این حوزه می باشد. فعالیت هدیزاین همواره متکی بر نوآوری و کیفیت بوده و تلاش همکاران بر این است که محصولی مطابق با سلیقه مشتری و با استفاده از مواد اولیه مرغوب تولید شود. تمرکز این برند بر فروش بصورت اینترنتی می باشد.

خرید محصولات هدیزاین

 

برند بومرنگ

هودی بومرنگ

برند بومرنگ در سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را در زمینه تولید لباس با طرح‌های فانتزی آغاز کرد. دسترسی به جدید‌ترین تکنولوژی چاپ مستقیم بر روی لباس این امکان را به بومرنگ داد تا بتواند طیف وسیعی از طرح ها را به مخاطبان خود ارائه دهد. رفته رفته و با گسترش فعالیت های این برند طیف محصولات آن متنوع‌تر شده و محصولاتی مثل هودی و سوییشرت به آن اضافه شد. هم چنین رنگ بندی و سایز بندی محصولات نیز تنوع بیشتری پیدا کرد تا طرفداران محصولات فانتزی بتوانند با فراغ بال لباس های مورد نظر خود را انتخاب کنند. رابطه نزدیک با بهترین تولید کنندگان پارچه در کشور به بومرنگ این امکان را داده است تا در محصولات خود از بهترین مواد اولیه با دوام بالا استفاده کند. همچنین تکنولوژی چاپ دیجیتال مستقیم (DTG) توانایی چاپ بر روی پارچه های با نخ صددرصد پنبه را دارد که به بومرنگ کمک کرده بر خلاف اکثر برندهای چاپ دیجیتال فقط محصولات با الیاف طبیعی به مخاطبان خود عرضه کند. شما می‌توانید با مشاهده مجموعه کامل برند بومرنگ در تگموند، از خلاقیت موجود در محصولات این برند لذت ببرید.

خرید محصولات بومرنگ

 

برند لیلاژ

.لیلاژ از تابستان سال ۹۷ فعالیت خود را شروع کرد تولیدات لیلاژ در ابتدا محدود به تیشرت بود ولی در حال حاضر سعی داره گستره ی محصولاتش رو افزایش بده و در این مسیر تا حد زیادی نیز موفق بود. تمام متریال استفاده شده در کار های لیلاژ از جنس ایرانی مرغوب هستند و تمام فرآیند تولید داخل ایران انجام میشود. طراحی ها توسط تیم لیلاژ و یا با کمک هنرمندان و طراحان همراه لیلاژ انجام میشود. در طراحی ها سعی شده تا به مد و ترند های روز نیز پراخته شود. .یکی از محصولاتی که میتوان گفت به امضای لیلاژ تبدیل شده و برای بار اول توسط لیلاژ عرضه گردیده تکه دوزی های چاپی با جنس مخملی میباشد که بسیار هم مورد توجه مخاطبان قرار گرفت

خرید محصولات لیلاژ

 

اگر این برندها و محصولات فوق العاده آن‌ها توجه شما را به خودش جلب کرده، جالب است بدانید همه ی این برند‌های جذاب و با کیفیت ایرانی در تگموند موجود است و به مناسبت شب یلدا تا ۷۰ درصد تخفیف بر روی آن‌ها اعمال شده است. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی تگموند از مجموعه کامل محصولات ایرانی بازدید و بی دردسر برای مهمانی شب یلدای خود خرید کنید.

ورود به فروشگاه تگموند