خیلی از آدم‌ها عاشق خرید از حراجی‌ها و تخفیف‌های هیجان انگیز هستن. از طرفی گاهی گم شدن بین جمعیتی که دارن خودشون رو با خرید خوشحال می‌کنن لذت بخشه؛ اما برای خرید بعضی چیزها اول از همه به تمرکز احتیاج دارین. اگر شلوغی و همهمه‌ای که توی مراکز خرید وجود داره به شما اجازه نمیده تا درست انتخاب کنین؛ این روزها با کمپین « تابستونی شو! » تگموند می‌تونین از همه تخفیف‌های تابستانی با خبر بشین و بدون نیاز به صرف وقت توی ترافیک خرید کنین! اگر دوست دارین بیشتر راجب کمپین تابستونی شو تگموند بدونین، این مطلب رو تا آخر مطالعه کنین.

 

در مورد کمپین « تابستونی شو! » تگموند بیشتر بدونین

فروشگاه اینترنتی پوشاک و اکسسوری تگموند برای این تابستان تصمیم گرفته از تاریخ ۳۱ تیر تا ۶ مرداد ماه، با حراج ویژه تابستانی در کنار شما باشه. توی این مدت می‌تونین با تخفیف‌های ویژه خرید تابستانی خودتون رو انجام بدین و خیالتون از بابت گیرنیفتادن توی شلوغی‌ مراکز خرید راحت باشه. فقط کافیه یه لیست از لباس‌هایی که برای این فصل لازم دارین تهیه کنین و با کمک دسته‌ بندی‌ها و فیلتر‌های سایت کالای مورد نظرتون رو پیدا کنین.

 

سوالاتی که ممکنه در مورد کمپین تابستونی شو تگموند داشته باشین:

حراج تابستانی تگموند

 

چطور برای خرید از کمپین تابستونی شو تگموند ­در وبسایت یا اپلیکیشن ثبت نام کنم؟

ابتدا شماره‌ی موبایل خود را وارد می‌کنید، سپس کد ارسالی به شماره را در قسمت مربوطه وارد می‌نمایید. در مرحله بعد سیستم از شما نام کاربری، ایمیل و جنسیت را درخواست می‌کند و با وارد کردن این اطلاعات ثبت نام شما کامل می‌شود. برای این که بتوانید در حراج تابستانی زودتر از همه خرید کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم پیش از شروع تخفیف‌ها حساب کاربری خود را بسازید.

 

آیا کالایی که در کمپین تابستونی شو تگموند وجود دارد اورجینال است؟

تگ موند با هدف دسترسی راحت‌تر کاربران به محصولات برندهای معتبر دنیا در حوزه پوشاک و اکسسوری فعالیت خود را آغاز کرد و تضمین اصالت کالاهای موجود در این فروشگاه اینترنتی جز اصول و پایه های وجودی آن است. به همین علت تگموند ضمانت می‌کند که با تامین کننده‌های معتبر و رسمی همکاری می‌کند و تمام کالاهای موجود در این فروشگاه اینترنتی اورجینال می‌باشد.

 

چطور مطمئن باشم پس از ثبت سفارش، کالا به دست من می‌رسد؟

علاوه بر تجربه و سابقه‌ی تیم تگموند، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. این نماد توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد.

 

آیا بعد از ثبت سفارش لازم است با بخش پشتیبانی تماس بگیرم؟

خیر بعد از ثبت سفارش و ارسال پیامک نیازی به تماس با واحد پشتیبانی تگموند نیست و در صورت نیاز، کارشناسان تگموند با شما تماس خواهند گرفت.

خوب است بدانید در طول کمپین تابستونی شو، اگر احساس کردید به هر دلیلی نیاز به برقراری ارتباط با ما دارید همکاران ما در بخش پشتیبانی در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۷ و در روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۳ از طریق تماس تلفنی پاسخگوی سوالات شما مشتریان گرامی هستند. همچنین در این دو روز می‌توانید مشکلات خود را از طریق ایمیل با ما در میان بگذارید. پیشاپیش از اینکه به دلیل حجم بالای پیام‌ها امکان پاسخگویی به شما در تلگرام، دایرکت اینستاگرام و واتس‌اپ وجود ندارد از شما پوزش می‌طلبیم.

 

چطور هزینه سفارش را پرداخت کنم؟

تمامی کاربران می‌توانند از طریق درگاه بانکی با تمام کارت‌های عضو شتاب هزینه سفارش را به صورت اینترنتی پرداخت نمایند. همچنین امکان واریز وجه از طریق کارت به کارت نیز موجود می باشد. علاوه بر این کاربران ساکن اکثر مناطق تهران می‌توانند هزینه سفارش را درب منزل به صورت نقدی یا از طریق دستگاه کارتخوان به  پیک ارسال شده توسط شرکت بپردازند. لازم به ذکر است که در زمان کمپین تابستونی شو تگموند هیچ کوپن تخفیفی بر روی سفارشات اعمال نخواهد شد.

 

آیا پرداخت اینترنتی من در تگموند امن است؟

بله تگموند متعهد است که از اطلاعات کاربران به بهترین نحو محافظت کند. درگاهی که پرداخت شما با آن صورت می گیرد کاملا امن و راحت است. برای اطمینان بیشتر لطفا به نکات زیر دقت فرمایید:

با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.

 قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.

برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

 

سفارش ها از چه طریقی ارسال می‌شود؟

سفارش‌های تهران از طریق پیک و شهرهای دیگر از طریق پست پیشتاز ارسال می‌گردد. در زمان کمپین تابستونی شو تگموند برای خرید‌های بالای ۵۰۰ هزار تومان، سفارشات به صورت رایگان ارسال خواهد شد.

 

پس از ثبت سفارش در کمپین تابستونی شو تگموند چقدر زمان می‌برد تا سفارش به دستم برسد؟

سفارش از برند‌هایی که از ترکیه تهیه می‌شوند، تا ۳۰ روزکاری از طریق پست برای شما ارسال می‌شوند و محصولاتی که از داخل کشور تامین می‌شوند بین ۳ تا ۷ روز کاری به دست شما خواهند رسید. اگر ساکن تهران هستید و سفارش شما از داخل کشور تامین شود، در کمپین تابستونی شو تگموند به دلیل استقبال بی‌نظیر مشتریان از تخفیف‌ها و به دنبال آن حجم بالای سفارشات، پس از تامین محصول خریداری شده، یک لینک به شماره موبایل شما ارسال می‌شود که از طریق آن می‌توانید زمان ارسال سفارش خود را انتخاب کنید. در غیر این صورت، برای مشتریان ساکن دیگر شهرهای ایران، طبق همان شرایطی که در مشخصات کالا ذکر شده، مرسولات از طریق پست ارسال خواهد شد. هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از حراج تابستانی از در دسترس بودن شماره تماستان در تگموند اطمینان حاصل کنید تا در مدت حراجی با خیالی آسوده یک خرید پر سود را تجربه کنید.

 

آیا امکان تعویض و یا مرجوع کالا در مدت کمپین تابستونی شو تگموند وجود دارد؟

جمع‌آوری سفارشات مرجوعی مشتریان ساکن تهران، به دلیل حجم بالای سفارشات، از تاریخ ۷ مرداد آغاز خواهد شد. البته مشتریان در زمان کمپین تابستونی شو می‌توانند درخواست مرجوع را توسط کال سنتر ثبت نمایند اما تاریخ آغاز جمع آوری بوسیله پیک‌ها، از ۷ مرداد خواهد بود.

 

فروشگاه اینترنتی تگموند، فروشگاه فعال در حوزه فروش پوشاک از برندهای بین‌المللی و معتبر است که در حراج تابستانی امسال با بیش از ۳۲۰ برندشامل برندهای مطرح و با کیفیتی مثل نایک، آدیداس، زارا، برشکا، پول اند بیر، ریباک، نیوبالانس و … همکاری می‌کند. شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز و در هر نقطه از کشور محصولات مورد علاقه‌ی خودتان را از میان حدود ۲۰ هزار مدل محصول موجود در تگموند سفارش دهید.

ورود به فروشگاه اینترنتی تگموند