قراره در مورد اینا صحبت کنیم:

امروزه در سرتاسر جهان انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، با برندها و نام های مختلفی تولید می شوند که قریب به اتفاق آن ها ادعای این را دارند که بهترین لوازم آرایش را تولید می کنند. گاه در برخی از آن ها از موادی استفاده می شود که حتی با یکبار استفاده هم می توانند اثرات غیرقابل جبرانی را روی پوست داشته باشند. پس انتخاب یک برند آرایشی معتبر و قابل اطمینان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. ما در تگ‌موند به شما کمک خواهیم کرد تا همواره بهترین برندها را برای خودتان انتخاب کنید.

اینجا چند برند آرایشی را به شما معرفی خواهیم کرد که قطعا جزو معتبرترین و مشهورترین برندهای آرایشی جهان هستند.

۱)  L’Oreal Group

بهترین محصولات آرایشی را در کل جهان تولید می کند. به ندرت خانومی را می توان یافت که از ریمل ها یا رنگ موهای این برند استفاده نکرده باشد. تنوع محصولات این برند فرانسوی به بیش از ۵۰۰ محصول می رسد که شامل لوازم آرایشی، عطر ها و محصولات مراقبت از زیبایی می باشد. تقریبا در حوزه تولید لوازم آرایشی برندی را نمی توان یافت که این چنین معروف باشد و محصولات خود را در سرتاسر کره زمین به فروش برساند.

۲) MAC

این برند آرایشی دارای طیف متنوعی از محصولات آرایشی و زیبایی است که توانسته رضایت تمامی افراد جامعه را جلب نماید. حتی بسیاری از افراد معروف و مشهور جوامع نیز از این برند آرایشی استفاده می کنند. مک رنگ هایی را تولید می کند که بسیار زنده و طبیعی هستند و محصولاتش کیفیت بسیار بالایی دارند. علاوه بر آن قیمت محصولات به گونه ای است که اغلب افراد جامعه می توانند آن را خریداری نمایند.

۳) Etude

یک برند موفق و تازه تأسیس کره جنوبی است. با اینکه برندی جوان در حوزه محصولات آرایشی می باشد اما به خوبی توانسته است که جایگاه خود را در این بازار به دست آورد. محصولاتی با کیفیت تولید می کند که ویژگی های منحصر بفرد آن ها می توان به تنوع بالای رنگ ها و ماندگاری طولانی آن ها اشاره کرد.

۴) Revlon

این شرکت محصولاتی با کیفیت بالا و قیمتی مقرون به صرفه تولید می کند به گونه ای که شما هیچ گاه از خرید آن پشیمان نخواهید شد. این برند از قدیمی ترین تولید کنندگان لوازم آرایشی است که به دلیل محصولات مراقبت از لب و رژهای فوق العاده اش به شهرت رسیده است.

۵) Cover Girl

یک برند آرایشی موفق که اکنون در سرتاسر جهان محصولاتش را به فروش می رساند. این برند آرایشی امریکایی موفقیت خود را مرهون هزینه هنگفتی است که بابت تبلیغات کرده است. این برند برای افزایش شهرت خود از مدل های معروفی نظیر کریستلی بریکلی استفاده نموده است. هرچند که این برند اکنون توسط بسیاری از سلبریتی های مشهور مورد استفاده قرار می گیرد.

۶) Oriflame

یک شرکت سوئدی است که توسط دو برادر تأسیس شد. این شرکت اکنون سهم زیادی از بازار فروش لوازم آرایشی و بهداشتی را به خود اختصاص داده است. بیشتر شهرتش نیز به خاطر محصولات مراقبت از پوستی می باشد. این برند علاوه بر هزینه زیادی که برای قبلیغات خود نموده، برنامه های خیریه ای را نیز در جهت کارهای خیر ترتیب دیده که بر شهرتش افزوده است.

۷) Clinique

این برند محصولاتی تولید می کند که بااطمینان می توان از آن ها استفاده نمود و کاملا مطمئن بود که با هرگونه پوستی سازگاری دارد. این برند هر محصول آرایشی را مطابق با آب و هوای همان منطقه و نوع پوست مردم همان منطقه تولید می کند. یعنی محصولاتش را با کشورهای مورد نظرش تطبیق می دهد. این از اصلی ترین رموز موفقیت این برند می باشد.

شما همچنین می توانید برای اطلاع از دیگر برندهای مشهور آرایشی و نیز خرید بهترین های این برند به سایت تگموند مراجعه نمایید.

برچسب ها: