اخیرا استریت استایل یا استایل هاى خیابانى بسیار محبوب شده و هر روزه با عکسهاى متنوع از ترندهاى روز دنیا مواجه میشیم و دلیلش این است که از دل جامعه و با سلیقه جوانان جامعه ظاهر میشود و به راحتى حال و هواى شهر را از استایل ها میشود فهمید!
با شروع هفته هاى مد عکسهاى استایل هاى خیابانى هم در مجلات و بلاگ هاى فشن مانند ووگ (Vogue), بازار(bazaar) منتشر مى شود، عکاسى استریت استایل در واقع یک عکاسى ماجراجویانه در خیابانهاى پرتردد سوژه هاى جذاب دنیاى مد است و شایان ذکر است که طبیعى بودن این عکس ها باعث میشود مخاطب خود را در همچین استایلهایى تصور کند و کمک به ساختن استایل شخصى خود کند. به همین دلیل ما در تگ‌موند این مطلب را آماده کردیم تا از آن برای خوش پوشی هرچه بیشترتان استفاده کنید.

سبک خیابانی پر از ایده های خلاقانه است, بنابراین وقتش رسیده تا الهام بگیریم و از نحوه پوشیدن همیشگى کمى فاصله بگیریم و ریسک کنیم و از حرف دیگران هم نترسیم و روى علایقمان تمرکز کنیم. از تغییر جزیئات شروع کنید و راههاى جدید براى استفادشون پیدا کنید.

علاوه بر هفته هاى مد و کالکشن هایى که هر فصل برند ها به بازار ارائه مى دهند میتوان ترند هاى عامه پسند را از استایل هاى خیابانى حدس زد.

 ترندها

گوشواره هاى Supersize

گوشواره هاى فوق العاده بزرگ، عجیب و غریب از خلاقانه ترین مد هاى امسال است. که ظاهری متفاوت و جذاب به لباس های زنانه ی مجلسی میدهد اگر یکی از آن گوشواره‌های بزرگ را می‌پسندید باید از آن دسته زنانی باشید که در یک جمع شلوغ به راحتی دیده می‌شوید و البته این نشانه اعتماد به نفس واقعى شما نیز هست.

ترند کفش های ورزشی ۲۰۱۸

خیلى از ما ها کفش کتانى میبینیم یاد ورزش یا دوران مدرسه میوفتیم! کفش کتانی نباید محدود به لباس‌های ورزشی و راحتی شود. شما می‌توانید این کفش‌ها را با لباس‌هایی که استایل خانمانه هم دارند مانند کت شلوار رسمى هم ترکیب کنید.
“کفش هاى ورزشى بهار امسال هم پر مخاطب و ترند است!” شاید این بهترین جمله سال ٢٠١٨ براى خانمهایى که از ناراحت بودن کفش هاشون همیشه در عذاب بودن باشد. این یک ترکیب جالب و جذاب برای خانم‌هایی است که همیشه دنبال رو مد بودند و همچنین راحتى حرف اول را برایشان مى زند.

کتانى سفید

داشتن یک کتانى سفید از واجبات است! یک ترکیب ساده، دم دستی و راحت است که می‌تواند نتیجه فوق العاده خاص در استایل هر کس به همراه داشته باشد. برای روزهای گرم تابستان و سرد زمستان هم مناسب باشد. برای این ترکیب شما تنها نگرانى که باید داشته باشید تمیز بودن اسنیکرز هاتون است.

 

نایک کورتز

نایک کورتز یکی از محبوب ترین مدل های کلاسیک کفش هاى ورزشى است که به عنوان ترند هاى مد روز بسیار تکرار مى شود و این ترند بودن روند صعودى دارد شاید در گذشته رنگهای محدودی از آنها تولید میشد ولی حالا از متنوع ترین طرح های نایک بشمار می آید و اگر شما نیز به این مدل نایک علاقه دارید پس دست بکارشوید.

 

کمربند

ایجاد تغییر در سبک لباس پوشیدن براى همه از سخترین کارهاست شاید خیلى از ما ها هیچ وقت از کمربند در استایلمون استفاده نکرده باشیم ولى حالا وقت تغیرات مثبت رسیده است. خیلی از برندها مانند شنل و گوچى در کالکشن بهار و تابستان  SScollection از کمربندهایى با سگک هاى اغراق شده بزرگشان رونمایى کردند.

جوراب های رنگی

اگر فکر میکنید جوراب های رنگی فقط برای بچه ها ست و کل جوراباتون مشکی و طوسیه بهتره این بلاگ رو بخونید تا بیشتر با روش ست کردن جوراب ها با استایل های مختلف آشنا بشید.

دسته بندی شده در: