طراحی کفش نیم بوت مردانه به شکلی‌ست که برای پوشیدن در کنار لباس‌های غیر رسمی، مثلا یک قرار شام دوستانه در آخر هفته خیلی مناسبه. همچنین بعضی از انواع بوت مردانه طراحی متفاوتی دارن که می‌تونین با کت و شلوار هم بپوشین و ظاهری عالی داشته باشین. البته باید بگیم نیم بوت با شلوار جین مردانه نه تنها ظاهر خیلی شیکی به شما میده، بلکه خیلی هم طرفدار داره. اگر دوست دارین بیشتر با انواع بوت مردانه و روش‌های ست کردنشون با لباس آشنا بشین، ادامه این مطلب رو از دست ندین. 

 

کفش نیم بوت مردانه، ظاهر جوان‌پسندی داره و معمولا سن شما رو کمتر نشون میده؛ پس از خرید نیم بوت مردانه غافل نشین. معمولا رنگ بوت مردانه چرم قهوه‌ای روشن تا قهوه‌ای تیره و بلوطی است که به راحتی با انواع لباس مثل جین ست میشه.

بوت چرم انواع مختلفی داره که هر کدومشون برای یک استایل و ست خاصی مناسب هستند. بعضی از بوت‌ها برای قرارهای کاری مناسبن و بعضی برای قرارهای دوستانه. بعضی از بوت‌ها ویژه استفاده در یک فصل خاص هستند اما یه سری‌ها رو همیشه می‌تونین بپوشین.

بوت مردانه زمستانی

به طور کلی این کفش‌های خاص، علاوه بر این که طراحی جذابی دارن، استایل و تیپ شما رو هم خیلی بهتر نشون میدن. در این مطلب، تصمیم گرفتیم شما رو با انواع بوت مردانه آشنا کنیم تا بدونین هر بوتی رو با چه استایلی ست کنین. پس مثل همیشه تا انتها همراه باشین.

بیشتر بخوانید: راهنمای بهترین ترکیب رنگ کفش و لباس برای آقایان

 

انواع بوت مردانه

در این قسمت تعدادی از انواع مختلف از بوت مردانه رو با هم مرور می‌کنیم:

کفش نیم بوت مردانه Suede Brogue

بوت مردانه جیر

این بوت به دلیل دوخت زیاد و بلندی ساق، حالت خیلی مردونه‌تری نسبت به سایر مدل‌ها داره. اغلب جنس این مدل بوت، از پارچه جیر ساخته شده که در رنگ قهوه‌ای ملایم ظاهر فوق‌العاده‌ای پیدا می‌کنه. خرید نیم بوت مردانه Suede Brogue یک انتخاب خیلی خوبه که حتما پارتنر یا همسرتون هم اون رو می‌پسنده. 

 

بوت Jodhpur

بوت چرم مردانه

این بوت مردانه چرم از نظر بلندی قد شبیه به کفش چلسی و مناسب برای یک تیپ اروپایی شیک، با شلوارهای جین است که ظاهری متفاوت به تیپ شما می‌بخشه. این کفش را در چرم مشکی خالص یا جیر قهوه‌ای ملایم می‌تونین از فروشگاه‌ها تهیه کنید.

 

کفش Chukka

نیم بوت مردانه چرم قهوه ای

از انواع بوت مردانه به حساب میاد که با شلوار جین یک ست عالی می‌سازه. همچنین طراحی ملایم و ساده‌ای داره و مثل بوت‌های دیگه خشن نیست. جنس این کفش از جیر ساخته شده و به راحتی با لباس‌های مختلف ست میشه. می‌تونین این کفش رو با رنگ قهوه‌ای روشن یا برنزی در بازار پیدا کنین.

 

بوت Cow Boy

بوت گاو چران مردانه

ظاهر مزرعه‌داران و گاوچران‌های آمریکایی بدون چنین بوتی ناقص به نظر می‌رسه. این بوت مردانه چرم رو می‌تونین به دو شکل پیدا کنید، با پاشنه سخت که برای سوارکاری و گشتن در مزرعه مناسبه و همچنین با پاشنه معمولی که می‌تونین تو خیابون باهاش قدم بزنین و ظاهر خودتون رو متفاوت نشون بدید.

 

کفش بوت Alpine Boot

بوت اسپرت مردانه

کفشی محکم و با دوام برای کارهای سخت حتی کوهنوردی! بله، این کفش حتی چنین کارهایی کاملا مناسبه. این نیم بوت مردانه از چرم اصل و ضخیم و برای جلوگیری از سرمازدگی انگشتان پا در فصل سرما ساخته شده و خریدش یک انتخاب هوشمندانه محسوب میشه. این مدل رو می‌تونین به رنگ قهوه‌ای تیره سفارش بدین.

 

بوت Hiking

بوت کوهنوردی مردانه

یکی دیگه از انواع بوت مردانه، کفش کوهنوردی یا هایکینگ است. این بوت برای پیاده‌روی‌های روزانه واقعا مناسبه، چون با ظاهر کلاسیک و جذاب این بوت می‌تونین هر لباسی دوست دارین بپوشین و باهاش ست کنین.

 

کفش Ankle Boot

انکل بوت مردانه

ظاهری شبیه به بوت چلسی داره و پاها در این بوت کاملا راحت و آزاد قرار می‌گیرن. تنها تفاوت بوت آنکل نسبت به چلسی اینه که در بوت انکل در کنار مچ پا زیپ یا بند برای بستن کفش وجود داره. اگر دنبال یه نیم بوت مردانه مناسب برای زمستون می‌گردید، خرید بوت مردانه انکل رو بهتون توصیه می‌کنیم. 

 

کفش بوت Snow

بوت برف مردانه

این بوت به طور ویژه برای آب‌وهوای برفی و عاشقان اسکی ساخته شده. معمولا پاشنه این بوت‌ها از جنس لاستیک است که پاهای شما رو خیلی گرم نگه می‌داره. خرید بوت مردانه Snow رو به دلباختگان آب‌وهوای برفی پیشنهاد می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: با ایده‌های جذاب برای ست کردن بارانی مردانه آشنا شوید

 

سخن پایانی

در این مطلب در مورد انواع بوت مردانه صحبت کردیم. امروزه همه ما از عاشقان کفش بوت هستیم و فرقی هم نمی‌کنه استایل رسمی بپسندیم یا غیر رسمی، چون با هر تیپ و قیافه‌ای جور در میاد.

در نهایت یادتون باشه با به کارگیری یک سری اصول در پوشیدن بوت و نیم بوت مردانه می‌تونین ظاهر شیک و مدرنی داشته باشین. اگر بعد از مطالعه این مطلب به فکر خرید یک کیف و کفش افتادین، فروشگاه اینترنتی تگموند با بیش از ۳۰۰ برند معتبر داخلی و خارجی می‌تونه در داشتن یک خرید پرسود و شیک به شما کمک کنه.

خرید اینترنتی کفش نیم بوت مردانه مزیت‌های زیادی داره که برای این کار می‌تونین مشتری تگموند باشید. یک علت توصیه ما به انجام این کار صرفه‌جویی در وقتتون برای بررسی تمام مدل‌ها در یک جا است. در حالی که اگر به بازار برین باید دائما دنبال بهترین برند بوت مردانه ساعت‌ها از این مغازه به اون مغازه سرگردون باشین.

راستی! باعث خوشحالی ماست که نظرتون راجع به این مطلب رو پایین همین صفحه برای ما بنویسین تا با دیدگاه شما بیشتر آشنا بشیم 🙂