ساعت مچی یک اکسسوری کوچک است؛ اما تأثیر بسیار زیادی در جذابیت استایل شما دارد. از آنجایی معمولاً انتخاب آقایان در استفاده از جواهرات محدود است، ساعت گزینه مناسبی برای تکمیل جذابیت استایل شماست. استفاده از ساعت نشان‌دهنده نوع شخصیت و سلیقه شماست و سبک استایل شمارا نمایان می‌کند. همین موضوع نشان از اهمیت استفاده از ساعت در استایل دارد. کاربرد ساعت فقط محدود به نشان دادن زمان نیست و هر ساعت‌ دارای تاریخچه و هویت مختص به خودش است. در این مقاله قصد داریم تا چند مدل از بهترین برندهای تولید کننده ساعت مچی مردانه را معرفی کنیم. برای انتخاب ساعت مچی مناسب خودتان تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

ساعت مچی مردانه رولکس Rolex

ساعت مچی مردانه رولکس

رولکس، برند ساعت‌سازی که نامش به گوش همه آشناست. هانس ویلسدورف و آلفرد دیویس در سال ۱۹۰۵ برند رولکس را در لندن تأسیس کردند. بعد از جنگ جهانی اول به دلیل اوضاع نابسامان اقتصادی کارخانه خود را به ژنو سوئیس منتقل کردند. رولکس در دنیای ساعت‌سازی جایگاه ویژه‌ای  دارد و یکی از گران‌قیمت‌ترین برندهای ساعت جهان به‌حساب میاید.

فرایند تولید ساعت‌های این برند بی‌نظیر است. رولکس برای تولید محصولات خود از دست و ماشین‌آلات کمک می‌گیرد. اما تأکید این برند بر استفاده از نیروی انسانی برای ساخت اکثر جزئیات یک ساعت است. دستبند‌ها، اجزا حرکتی و عقربه‌ها هنوز با دست‌ساخته می‌شوند. فرایند تولید تنها یک ساعت rolex از مواد اولیه تا آزمایش و در نهایت اتمام کار حدود یک سال زمان می‌برد. این شرکت ساعت‌های مردانه و زنانه تولید می‌کند. اگر ارزش ساعت برای شما اهمیت دارد اولین پیشنهاد ما ساعت مچی مردانه رولکس است. استفاده از ساعت مردانه رولکس نشان‌دهنده خاص بودن شماست و استایل شمارا منحصربه‌فرد می‌سازد.

بیشتر بخوانید: رولکس، برند لوکس ساعت مچی

ساعت مچی مردانه سیتیزن citizen

ساعت مردانه سیتیزن

برند سیتیزن یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان ساعت در جهان است. این برند ژاپنی در سال ۱۹۱۸ در توکیو با تولید ساعت‌های جیبی آغاز به کارکرد و بعد مدتی تولیدات ساعت مچی را شروع کرد. برند سیتیزن تمام محصولات خود را در ژاپن تولید می‌کند. درواقع تمام اجزا و قطعات ساعت‌های این برند در داخل شرکت تولید می‌شود و در خارج از کشور تولیدی ندارند.

جوایز متعددی که این برند در طول سالیان به دلیل کیفیت بالای تولیدات خود دریافت کرده، به محبوبیت آن در سطح جهان افزوده است. مهم‌ترین ویژگی این برند کیفیت بالا در کنار مقرون‌به‌صرفه بودن آن است. این برند هموار در تلاش بوده که همه افراد از طبقات اجتماعی مختلف این امکان را داشته باشند تا از ساعت‌های باکیفیت سیتیزن استفاده کنند. سابقه درخشان این برند در زمینه تولید اکو درایو (Eco-Drive) است. این مدل ساعت با نور خورشیدی کار می‌کند و نیاز به باتری ندارد. شما می‎‌توانید انواع جذاب‌ترین ساعت مچی مردانه سیتیزن را در تولیدات این برند مشاهده کنید.

مشاهده همه ساعت‌های اورجینال برند سیتیزن

ساعت مچی مردانه کاسیو Casio

ساعت مچی مردانه کاسیو

برند کاسیو سال ۱۹۴۶ توسط تادائو کاشیو در شهر توکیو تأسیس شد. کاسیو از پرطرف‌دارترین برندهای ساعت دیجیتالی و هوشمند در جهان است. این برند جزو اولین شرکت‌هایی بود که توانست ساعت‌های کوارتز را هم به‌صورت آنالوگ و هم به‌صورت دیجیتال تولید کند. ساعت‌های این برند به کیفیت بالا و قیمت مناسب مشهور هستند. برخی از ساعت‌مچی‌های  کاسیو ضد آب و خورشیدی هستند، همچنین دارای حافظه ذخیره‌سازی و کرنوگراف نیز هستند. ساعت مچی مردانه برند کاسیو بسیار پرطرف‌دار است. کاسیو برای هر سلیقه‌ای ساعت تخصصی دارد، از ساعت هوشمند گرفته تا یک ساعت کلاسیک آنالوگ. آنها در برابر ضربه بسیار مقاوم هستند و در شرایط سخت ماندگاری بالایی دارند.

کاسیو، از ماشین حساب های پیشرفته تا ساعت های مقاوم

ساعت مچی مردانه سیکو Seiko

ساعت مچی مردانه سیکو

برند سیکو در سال ۱۸۸۱ توسط کنیتار وهاتوری در توکیو تأسیس شد. او در دهه اول فعالیت خود به تعمیر و فروش ساعت می‌پرداخت و پس از ۱۱ سال کارخانه ساعت‌سازی خود را تأسیس کرد. تمامی ساعت‌های سیکو از قطعات گرفته تا مونتاژ محصولات نهایی در کشور ژاپن انجام می‌شود. سیکو در بین برندهای مشهور ساعت در جهان جایگاه ویژه‌ای دارد و ساخت عالی، کیفیت بالا و طراحی زیبای ساعت‌های سیکو هر نوع سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد. ساعت‌مچی‌های سیکو به دلیل کیفیت بالا رقیب جدی برای برندهای سوئیسی بشمار می‌روند. تکنولوژی‌های به‌کاررفته و امکانات بالا از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این برند هستند. سیکو برای همه افراد است. این برند در کنار ساعت‌های لوکس ساعت مقرون‌به‌صرفه نیز تولید می‌کند. حتی ساعت‌های سطح پایین‌تر این برند هم از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. اگر به برند سیکو علاقه‌مند هستید، ساعت مچی مردانه آن در طرح و مدل‌های مختلف پیشنهاد ما به شماست.

مشاهده همه محصولات برند سیکو

ساعت مچی مردانه فسیل Fossil

ساعت مچی مردانه فسیل

فسیل برندی آمریکایی است که در سال ۱۹۸۴ توسط تام کارتسوتیس تاسیس شد. این برند به تولید ساعت‌هایی می‌پردازد که طراحی آن‌ها تلفیقی از سنت و مدرنیته است. طراحان برند فسیل در تلاش هستند تا در کنار حفظ حالت سنتی ساعت‌ها، آن‌ها را مطابق مد روز طراحی کنند. امروزه برند فسیل در سراسر جهان دارای کارخانه‌ها و کارگاه‌های طراحی است. این برند به دلیل استفاده از مواد باکیفیت و طراحی دقیق و مهندسی شده محبوبیت زیادی در سطح جهان دارد. فسیل دارای انواع مختلف و گسترده‌ای از ساعت‌های مچی با قیمت متنوع است. به همین دلیل شما این امکان را دارید تا با هر بودجه‌ای بتوانید یک محصول برند و باکیفیت را خریداری نمایید. اگر به دنبال یک ساعت مچی مردانه باکیفیت زیبا و اقتصادی هستید، به سراغ محصولات برند فسیل بروید.

مشاهده همه ساعت‌های فسیل

ساعت مچی مردانه سواچ Swatch

ساعت مچی مردانه سواچ

ساعت سواچ، یکی از مشهورترین برند‌‌های ساعت مچی مردانه واقع در سوییس است. این کمپانی در زمینه طراحی و تولید  ساعت، سیستم‌های الکترونیکی و جواهرات لوکس فعالیت می‌کند. سواچ برندی ایده‌آل برای کسانی است که عاشق هنر، طراحی، ورزش و هیجان‌انگیزترین روندهای سبک زندگی هستند. سواچ که به‌خاطر طراحی‌های رنگارنگ و خلاقانه و همکاری‌های هیجان‌انگیز شهرت دارد، جای تعجب نیست که این برند یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین برندهای ساعت در جهان است. برند سواچ تنوع فراوانی در تولید انواع ساعت دارد. شما با هر سلیقه‌ای می‌توانید ساعتی که متناسب با شخصیتتان باشد را در تولیدات این برند بیابید. اگر به این برند علاقه‌مند هستید، ساعت مچی مردانه سواچ یکی از بهترین انتخاب‌ها است.

ساعت مچی مردانه اورینت Orient

ساعت مچی مردانه اورینت

اورینت یکی دیگر از برند‌های ساعت‌سازی باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه است. این برند در سال ۱۹۵۰ توسط  توکیو کابوشیکی گایشا در توکیو ژاپن تأسیس شد و در سال ۲۰۰۱ تحت تابعیت سیکو گروپ قرار گرفت. این دو شرکت اما به طور مستقل و بدون تعامل زیاد با یکدیگر فعالیت می‌کنند. اورینت طیف وسیعی از ساعت‌ها از جمله ساعت‌های اتوماتیک، کوارتز، خورشیدی و رادیویی را تولید می‌کند. این برند به‌عنوان یکی از سه برند برتر ساعت در ژاپن به همراه سیکو و سیتیزن، امروزه در سراسر جهان شناخته شده است. اورینت واچ علاوه بر ساعت‌های مکانیکی معروف خود، ساعت‌هایی با کوارتز و انرژی خورشیدی و همچنین با قیمت‌های بسیار مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌دهد. گر به دنبال ساعت مچی مردانه باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه هستید، ساعت اورینت انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

برای مشاهده همه ساعت‌های اصل اورینت اینجا کلیک کنید.

ساعت مچی مردانه امگا Omega

ساعت مچی مردانه امگا

برند ساعت امگا در سال ۱۸۴۸ توسط لوییس برانت شکل گرفت و بعد از چند سال در سوئیس به کمپانی بزرگی تبدیل گشت. ساعت‌های امگا همچنین یکی از مهم‌ترین آثار تاریخی هستند. اسپیدمستر یکی از نمادین‌ترین ساعت‌های جهان است؛ زیرا اولین ساعتی بود که به ماه رفت در سال ۱۹۶۲ فضانورد والی‌شیرا در مأموریت رکوری سیگما ۷ درحالی‌که این ساعت را به دست داشت به سفر فضایی در ماه رفت.

امگا امروزه یکی از بهترین برند‌های لوکس در طراحی و تولید ساعت مچی محسوب می‌شود. همهٔ ساعت‌های امگا ضد آب هستند و غیر از این قطعاً نشانگر فیک بودن آن است. همه ساعت‌های امگا دارای گواهی COSC هستند. این گواهی نشان‌دهنده دقت بسیار بالای ساعت‌های آن است. امگا بیشتر از برند‌های دیگر هزینه زیادی را صرف تبلیغات خود می‌کند. حضور این برند در فیلم جیمزباند باعث شناخته شدن این کمپانی به کل جهان شد. امروزه این برند یکی از بهترین‌ها در بین رقیبان خود است. ساعت مچی مردانه امگا از بهترین‌ انتخاب‌ها برای شماست.

سخن پایانی

در این مقاله چند برند مطرح تولید کننده ساعت مچی را معرفی کردیم. ساعت مچی مردانه یک اکسسوری لوکس و ضروری در استایل محسوب می‌شود. برای داشتن یک استایل ایده‌آل و جذاب باید برای انتخاب ساعت مچی خود اهمیت بیشتری به خرج دهید. فروشگاه اینترنتی تگموند انواع ساعت مچی مردانه از بهترین برندها را در وبسایت خود برای مشتریان فراهم آورده است. برای مشاهده ساعت مچی مردانه اورجینال به تگموند مراجعه کنید.

برچسب ها: