پاییز در حال نزدیک شدن است. با خنک شدن آب‌وهوا ما نیز باید به فکر تغییر استایل خود باشیم، پس استایلی که انتخاب می‌کنید باید شبیه به حال و هوا و ترند پاییز باشد. می‌توانید از برگ‌های رنگی درختان تا هوای بارانی و نیمه‌ابری پاییز برای ساختن استایل پاییزی کمک بگیرید. لباس‌هایی که برای این فصل انتخاب می‌کنید باید گرم‌تر از فصل تابستان باشد و درعین‌حال خیلی هم ضخیم نباشد تا به‌طورکلی احساس راحتی داشته باشید. در ادامه قصد داریم تا ۱۰ مدل از لباس های ترند ۲۰۲۳ را به شما معرفی کنیم تا برای پاییز امسال از آنها استفاده کنید و از فصل پاییز نهایت لذت را ببرید.

رنگ های ترند ۲۰۲۳

در پاییز ۱۴۰۲ رنگ‌های ملایم و تند در کنار یکدیگر ترند شده‌اند. طیف رنگ سبز، ارغوانی و اسطوخدوس از رنگ‌هایی هستند که می‌توانید در استایل خود از آت‌ها استفاده کنید. اما در کنار این‌ها تک رنگ‌هایی مانند قرمز آتشین، زمردی و شتری از ترندترین رنگ‌ها هستند.

استایل چرمی

استایل جین ترند پاییز ۲۰۲۳

لباس‌های جین گاهی در مد و فشن کم‌رنگ می‌شوند اما هیچوقت حذف نمی‌شوند و تقریباً همیشگی مد و فشن در همه فصل‌ها هستند. ترکیب جین دوتایی اگر به‌درستی ست بشوند، می‌تواند ظاهری باورنکردنی باشد. از لباس‌های جین در قسمت‌های مختلف استایل خودتان استفاده کنید. دامن کوتاه جین با یک جوراب شلواری برای مهمانی و مراسم‌ها استایل پاییزه جذابی است. علاوه بر کت جین کوتاه، حتماً از کت جین بلند جین کمتر استفاده کردید، این مدل را حتماً امتحان کنید.

لباس جین دخترانه

استایل چرم ترند پاییز ۲۰۲۳

استایل چرم از ترندهای جدید در استایل پاییزی هستند و شما می‌توانید انواع شلوار چرم، مدل‌های تنگ تا شلوار راسته چرم را امتحان کنید. ترنچ کت‌های چرم نیز از مدل‌های محبوب همیشگی در فصل پاییز و زمستان هستند. پارچه چرم را می‌توان به روش‌های مختلفی استایل کرد و اگر از آن مراقبت شود، تا آخر عمر باقی بماند. برای استایل پاییزه خود اگر علاقه به پوشیدن کت چرم ندارید، می‌توانید از محصولات چرم در جزئیات استایل خود و اکسسوری‌ها استفاده کنید.

کت چرم زنانه

استایل اسپورت، ترند پاییز ۲۰۲۳

یکی از ترندهای فصل پاییز پوشیدن لباس‌های اسپورت است. از مزایای کرونا و خانه‌نشینی ترند شدن لباس‌های سبک و راحت برای بیرون از خانه است، لباس‌هایی که در آن احساس راحتی داریم. ترند اسپورت به این معنی نیست که شما نمی‌توانید شیک به نظر برسید. بلکه می‌توانید لباس‌های ورزشی مثل ژاکت‌های اسپورت، هودی، دامن کوتاه، شلوار ورزشی و… را در استایل پاییزی خود امتحان کنید. برای جذابیت بیشتر می‌توانید رنگ‌های نارنجی و سبز را با رنگ‌های خنثی مثل سفید و سیاه یا خاکستری ترکیب کنید.

هودی دخترانه

شلوار کارگو پاییزه

شلوار کارگو یکی دیگر از ترندهای پاییز ۱۴۰۲ است که می‌توانید آن را با انواع پلیورهای زنانه، تاپ بافت کراپ و بارانی ست کنید و یک استایل با اعتماد به نفس و اسپرت راحت داشته باشید. کارگو از جمله ترندهای جدیدی است که به مد و فشن وارد شده است و سعی در از بین بردن جنسیت لباس‌ها دارد.

شلوار کارگو پاییزه

 

لباس گشاد، ترند پاییز ۲۰۲۴

پلیورهای گشاد با بافت ریز یا درشت در چند سال اخیر جزو آیتم‌های اصلی استایل پاییزه در مد و فشن بودند. پلیورهای حجیم و شلوارهای بگ برای پوشش زیر بارانی و پالتو و یا کت جین اورسایز گزینه مناسبی هستند. شما در این لباس احساس راحتی دارید و همچنین اگر اندام درشتی دارید این پلیورها شما را ظریف‌تر نشان می‌دهد. از این مدل پلیور، یک یا چند رنگ که حال و هوای شما را به تصویر می‌کشد بخرید و برای چند ماه سرد سال به‌راحتی از آن استفاده کنید.

پلیور دخترانه

کت بلیزر، پرطرفدارترین استایل پاییز ۱۴۰۲

می‌توان به‌جرئت گفت کت بلیزر یکی از کاربردی‌ترین لباس‌های کمد شماست.  کت بلیزر را می‌توانید به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین لباس‌های پاییزه‌ امسال استفاده کنید. همچنین مدل‌هایی از این کت در بازار موجود است که با پارچه‌های ضخیم‌تر و یا با آستر دوخته شده و مناسب برای روزهای سرد پاییز است. کت بلیزرهای کوتاه را می‌توانید با دامن و یا شلوارهای راسته و یا گشاد بپوشید. اگر اندام پری دارید یک کت بلیزر جلوباز گشاد می‌تواند انتخابی کاربردی برای استایل پاییزه شما باشد.

کت بلیزر پاییزی

ترنچ کت، ترند پاییز ۲۰۲۳

پاییز بدون ترنچ کت یا همان بارانی تقریباً غیرممکن است. بارانی برای خانم‌ها و آقایان همیشه مد است و به‌راحتی با لباس‌های دیگر ست می‌شود. بارانی به رنگ مشکی و قهوه‌ای حالت رسمی تری دارد. برای استایل کژوال در روزهای پاییزی بارانی خود را با کتونی بپوشید. اگر می‌خواهید استایل پاییزه شما حالت رسمی داشته باشد، بارانی خود را با بوت یا نیم بوت چرم بپوشید. بارانی کرم نیز کلاسیک‌ترین مدل از ترنچ کت است که هیچگاه از مد نیفتاده و گزینه همیشگی برای شیک پوشیدن است.

پیشنهاد مقاله:

ست کردن بارانی زنانه

چگونه بارانی مردانه را ست کنیم؟

 

بارانی زنانه

ژاکت بافتنی، ترند پاییز ۲۰۲۳

یک ژاکت بافتنی مناسب، برای پوشیدن در پاییز امسال آیتم جذابی خواهد بود. ژاکت‌های بافت گشاد که یادآور مدل‌های قدیمی هستند اخیراً دوباره پا به مد و فشن گذاشته‌اند. امسال به دنبال بافتنی‌های گشاد و اورسایز باشید. به‌طورکلی در مد و فشن امسال بافت‌ها و لباس‌های قلاب‌بافی برای فصل‌های سرد ترند بودند. اما خرید یک ژاکت بافت کرمی به‌عنوان لباس پاییزه انتخاب کاربردی است چراکه می‌توان با آن استایل پاییزه جذابی ساخت.

بافت پاییزه دخترانه

لباس مجلسی ترند پاییز ۲۰۲۳

باید برای مهمانی و مجالسی که در فصل پاییز در پیش دارید به فکر لباسی مناسب پاییز باشید. پولک‌ها و لباس‌های براق از سال ۲۰۲۲ دوباره به مد و فشن بازگشته‌اند و هنوز هم ترند هستند. به همین خاطر در مد و فشن پاییز ۲۰۲۳ از لباس‌های براق و پولک‌دار زیاد صحبت شده است. یک پیراهن زنانه کوتاه با پولک‌های ریز و یا یک تاپ براق پولک‌دار به همراه دامن کوتاه و کفش پاشنه‌دار استایل پاییزه جذابی برای مهمانی‌های شما هستند.

لباس مجلسی زنانه پاییزه

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم آیتم های ترند پاییز ۲۰۲۳ را معرفی کنیم. لباس‌های پاییزه مد و فشن امسال به سبک قدیمی بازگشته‌اند. بافت و پلیورهای گشاد، سادگی بیشتر، لباس‌های نوستالژیک همگی ما را به سبک کلاسیک قدیمی بازگردانده‌اند. می‌توانید به سراغ لباس‌های قدیمی انتهای کمدتان بروید و لباس‌های مناسب برای استایل پاییز ۲۰۲۳ بیابید.

فروشگاه اینترنتی تگموند انواع آیتم های ترند ۲۰۲۳ را از برند های معتبر خارجی و داخلی با قیمت مناسب برای شما در وبسایت خود فراهم کرده است. شما میتوانید ترند های پاییز سال ۲۰۲۳ را در وبسایت تگموند مشاهده کنید.  

دسته بندی شده در: