از لباس‌های مورد علاقه خانم‌ها می‌تونیم به انواع کت و کاپشن زنانه اشاره کنیم. چرا که این دسته از پوشاک سبک کلی استایلشون رو زیبا می‌کنن و البته در روزهای سرد پاییز و زمستان اون‌ها رو گرم نگه میدارن. در گذشته کت و کاپشن زنانه فقط تو رنگ‌های محدود مثل قهوه‌ای، سیاه و سفید و با پارچه‌های معمولی مثل چرم و پشم تولید می‌شدن. اما خوشبختانه امروزه با پیشرفت‌های صورت گرفته تو صنعت مد، مدل‌های جذاب و متفاوتی از انواع کت، کاپشن و ژاکت زنانه در رنگ‌های مختلف موجوده. بنابراین دیگه خانم‌ها موقع خرید گزینه‌های مختلفی برای انتخاب دارن و این عالیه! اگه شما به عنوان یه خانم قصد دارید برای خودتون لباس‌های زمستونه جدیدی با توجه به اینکه نزدیک فصل سرما هستیم بخرید؛ پیشنهاد می‌کنیم قبلش حتما این مطلب رو بخونید. چرا که در اون به جذاب‌ترین مدل‌های زمستانه انواع کت و کاپشن زنانه و البته انواع ژاکت زنانه اشاره کردیم.

انواع کت و کاپشن زنانه برای زمستان

در این بخش به ترتیب به انواع مدل‌های پرطرفدار کت و کاپشن زنانه برای زمستان اشاره شده که شاید توی کمد شما هم باشن اما اسمشون رو ندونین! مواردی مثل:

کت‌ها یا کاپشن‌های پف‌دار (پفی)

کاپشن پف دار زنانه

این مدل برای اون دسته از خانم‌ها که بسیار حساس به سرما هستن یه گزینه عالیه. چون دو لایه‌ست و معمولا از جنس پلی‌استر، چرم مصنوعی و یا پشم تولید می‌شه. می‌تونید اون رو با یه شلوار جین یا ساق بند و یه جفت چکمه یا کفش پاشنه بلند به راحتی ست کنید و تو سفر و رفت و آمد، پیاده‌روی و گردش‌های گاه به گاه ازش لذت ببرید. اگر قصد خرید کاپشن و بارانی دارید توجه داشته باشید که این کاپشن‌ها بسیار گرم هستند و درصورتی که در منطقه گرمسیر زندگی می‌کنید ممکن است برای نیاز شما زیادی باشن!

 

کت جین

کت جین

یکی از ویژگی‌های اصلی کت جین اینه که تو هر فصلی قابل استفاده‌ است. به خصوص نوعی از اون‌ها که داخلشون از پشم یا بافت استفاده نشده. اگه یه ژاکت ظریف زیرش بپوشید به همرا یه شلوار جین، می‌تونید ظاهر اسپرت و در عین حال فریبنده‌ای از خودتون نشون بدید. یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مهمونی‌های کژوال، روزهای کاری و پیک‌نیک هستن.

کت یا کاپشن کلاه‌دار

کاپشن کلاه دار

یه کت کلاه‌دار می‌تونه نیاز شما به کلا برطرف کنه و در عین حال ظاهر تینیجری بهتون بده. با توجه به راحتی که داره برای مسافرت و رفت و آمد روزمره عالیه. معمولا از جنس مخلوط پلی‌استر و ویسکوز، پشم و اکریلیک تولید می‌شه و با یه شلوار استرچ زمستونه، ژاکت بلند و البته سه جفت چکمه‌های بلند تیپ بی‌نظیری به شما می‌ده.

کت بلیزر

پوشیدن کت در زمستان

اوایل از کت‌های بلیزر و پالتو بیشتر برای لباس اداری آقایان استفاده می‌شد، اما حالا این مدل برای خانم‌ها هم مد شده. به خصوص برای زمان‌های مصاحبه یا سرکار که با شلوار یا دامن پارچه‌ای رسمی ترکیب عالی می‌شه. البته در بعضی موارد به عنوان لباس رسمی مهمونی‌های شبانه هم استفاده می‌شه. جنس اصلی اون معمولا از پنبه، پلی‌استر، کرپ و پشم (به خصوص برای زمستون) هست.

سوییشرت زمستانه

سوییشرت زنانه

سوییشرت‌ها به خاطر راحتی و سبکی خاص خودشون بهترین انتخاب برای ورزش تو زمستون یا روزهای بارونی هستن. از طرفی چون جنسشون از پشم، ویسکوز و پنبه، میتونن گرمای کافی هم به شما بدن. اصولا با یه شلوار گرم‌کن یا جین می‌تونین تیپ کژوآلی با اون‌ها بزنین. به خاطر همین حتی می‌تونین برای پارتی‌های شبانه هم به سراغشون برید.

کت‌های طرح‌دار

کت طرح دار زمستانی

مدت‌هاست که فصل زمستون انواع کاپشن زنانه و حتی انواع کت زنانه طرح‌دار تو بازار موجود شدن تا بالاخره یکیشون بتونه توجه شما رو به خودش جلب کنه. طرح‌هایی مثل حیوونات مختلف، چاپ‌های سه بعدی، گل و حتی عکس خواننده‌ها و بازیگرها که ممکن از نظر شما جالب نباشه و ترجیح بدید یه کت بدون طرح خریداری کنین. مثل انواع کت و کاپشن زنانه دیگه از جنس پنبه، اکریلیک، ویسکوز و پشم یا چرم تولید می‌شن.

کت چرمی

کت چرم

یه کت چرمی هیچ وقت از مد نمیافته و برای زمستون شیک و در عین حال گرم هستش. بهترین قسمت ماجرا اینه که شما چند سال یکبار هم نیاز به شستن یا تمیز کردن اون ندارید. پیشنهاد می‌کنیم که کت چرمی که تازه خریدید رو با یه چکمه و شلوار جین ست کنین تا بتونین برای یه لحظه احساس قدرت کنین.

پالتو بارانی (پالتو کمربنددار)

بارانی یا ترنچ کت

این مدل از کت‌ها برای روزهای خیلی سرد و برفی زمستون عالین. چون برخلاف کت‌های پشمی، وزن کمی دارن و ضدآب هستن. معمولا بعد از اینکه به خونه رسیدین هم مشکلی برای تمیز یا خشک کردن اون‌ها ندارین چون از جنس جیر، اکریلیک و پنبه تولید می‌شن. می‌تونید یه کت بارانی رو با ژاکت ظریف، یقه اسکی و یه شلوار جین تنگ ست کنید و ظاهر خیره‌کننده‌ای به خودتون بدید.

کت یا کاپشن‌های بادگیر

کاپشن بادگیر

معمولا برای مسافرت یا تفریح به خصوص تو روزهایی که سوز سرما زیاده گزینه عالی هستن. با اینکه ظاهرشون نازک به نظر می‌رسه، اما جنسشون از پنبه و پلی‌استره و به راحتی جلوی نفوذ باد و سرما رو می‌گیرن. حتی می‌تونید برای زمان‌های ورزش از اون‌ها استفاده بکنین.

انواع ژاکت زنانه برای زمستان

پلیور زمستانی

از انواع ژاکت زنانه می‌تونیم به ژاکت کش‌باف پشمی، هودی، ژاگت ترمال، پانچو، پلیور، ژاکت‌های ظریف‌بافت بلند و گشاد اشاره کنیم که مطمانا اسم هرکدوم از این‌ها حداقل برای یه بار به گوشتون خورده. در نهایت همه چیز به سلیقه شما بستگی داره که از بین این‌ها کدوم رو انتخاب کنین؛ چون جنس اکثر اون‌ها از ریون، پنبه، پشم و یا پلی‌استره.

پیشنهاد مقاله: تفاوت ژاکت، پلیور، هودی و دورس و نحوه استایل با آن‌ها

سخن آخر

از نظر ما همه این کت‌ها، کاپشن‌ها و ژاکت‌های زنانه برای خودشون منحصر به فرد هستن و بهتر برای حفظ تنوع هر سال یکی از اون‌ها رو خریداری کنین تا بتونین سبک‌های متفاوت رو هم امتحان کنین. پیشنهاد می‌کنیم تو شرایط فعلی شیوع ویروس کرونا، به صورت آنلاین لباس‌های زمستونه خودتون رو خریداری کنین و فروشگاه اینترنتی تگموند گزینه خوبی برای این کاره! این فروشگاه با داشتن بیش از ۵۰۰ نمونه انواع کت و کاپشن زنانه از بهترین برندهای جهان مثل برشکا، زارا، اچ اند ام و غیره، می‌تونه همزمان دنیایی از رنگ و طرح رو برای انتخاب بهتر شما به نمایش بذاره.

ورود به فروشگاه اینترنتی تگموند

راستی! باعث خوشحالی ماست که نظرتون راجع به این مطلب رو پایین همین صفحه برای ما بنویسین تا با دیدگاه شما بیشتر آشنا بشیم 🙂