فصل پاییز و زمستان با خود سرما و بارش را به همراه می‌آورد. در این فصل، افراد به دنبال لباس‌هایی هستند که علاوه بر گرم نگه داشتن آن‌ها، ظاهری شیک و جذاب نیز داشته باشد. به همین خاطر ترندهای لباس مردانه در پاییز و زمستان ۲۰۲۳-۲۰۲۴، ترکیبی از سبک‌های کلاسیک و مدرن است که به آقایان کمک می‌کند تا ظاهری منحصر به فرد و شیک داشته باشند. در این مطلب ترندهای امسال را برایتان جمع آوری کرده‌ایم که به شما در داشتن یک استایل خاص کمک می‌کند.

رنگ‌های ترند ۲۰۲۳-۲۰۲۴

رنگ‌های خنثی مانند مشکی، سفید، خاکستری و بژ همیشه در فصول سرد سال محبوب هستند. اما در سال ۲۰۲۳، رنگ‌های جسورانه‌تری نیز در ترند هستند. رنگ‌هایی مانند قرمز، سبز زمردی، نارنجی و زرد می‌توانند به استایل شما جلوه‌ای خاص ببخشند.

پارچه‌های ترند پاییز و زمستان ۲۰۲۳-۲۰۲۴

امسال پارچه‌های الیاف طبیعی در تمامی سبک‌های فشن ترند بوده‌اند و در فصل پاییز و زمستان ۲۰۲۳-۲۰۲۴، پارچه‌های طبیعی، ضخیم و گرم مانند پشم، کتان و چرم محبوب هستند. پارچه‌های بافتنی نیز گزینه مناسبی برای این فصل هستند که یک استایل خاص را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

لباس مردانه برای فصل سرد

آیتم‌های ترند پاییز و زمستان ۱۴۰۲

برای افرادی که اهل پیروی از ترندهای روز هستند، آیتم‌های ترند مد اهمیت زیادی دارد. در ادامه این مطلب به برخی از آیتم‌های ترند پاییز و زمستان ۲۰۲۳ مردانه اشاره می‌کنیم که بر اساس آن‌ها می‌توانید استایل خودتان را بسازید و بدرخشید.

کت و شلوار

در سال ۲۰۲۳ استایل‌های فرمال و رسمی جایگاه ویژه‌ای پیدا کردند. به همین خاطر کت و شلوار یکی از پرطرفدارترین آیتم‌های لباس مردانه امسال است که از آن استقبال زیادی شده. اگر اهل تیپ‌های رسمی هستید، باید گفت در سال ۲۰۲۳، کت و شلوارهای دو تکه با رنگ‌های روشن و طرح‌های مدرن ترند هستند.

ترند پاییز 1402

کاپشن

کاپشن یکی از ضروری‌ترین لباس‌ها در فصل پاییز و زمستان است. در سال ۲۰۲۳، برعکس سال ۲۰۲۲ که کاپشن‌های حجیم ترند بودند، کاپشن‌های بلند با رنگ‌های خنثی و طرح‌های ساده ترند هستند. پس اگر فردی هستید که استایل‌های مینیمال را ترجیح می‌دهید، استایل شما امسال ترند است! فقط کافیست مدل‌های جدید لباس را انتخاب کنید.

پالتو

پالتو یک انتخاب عالی برای روزهای سرد زمستان است. در پاییز و زمستان ۱۴۰۲، پالتوهای بلند با رنگ‌های تیره و طرح‌های کلاسیک ترند هستند. شما می‌توانید با مراجعه به مقاله استایل با پالتو و بارانی مردانه درباره نحوه ست کردن پالتو بیشتر بدانید.

پلیور

پلیور یک لباس گرم و راحت است که می‌توان آن را با شلوار جین یا شلوار پارچه‌ای پوشید. امسال پلیورهای بافتنی با رنگ‌های خنثی و طرح‌های ساده ترند هستند. اما برخی افراد هستند که بین انتخاب دورس، هودی، پلیور و ژاکت مردد هستند و نمی‌دانند کدام مورد را انتخاب کنند. پیشنهاد می‌کنیم سری به مقاله تتفاوت ژاکت، پلیور، هودی و دورس و نحوه استایل با آن‌ها بزنید درباره تفاوت این لباس‌ها بیشتر بدانید.

شلوار جین

شلوار جین یک آیتم ضروری در کمد لباس هر مردی است. به خصوص امسال که شلوار جین‌های تیره و آبی کلاسیک ترند هستند و شما باید حتما از آن‌ها در استایل‌های نیمه رسمی و کژوال خود استفاده کنید. ترکیب شلوار جین با یک پلیور آستین حلقه و یک بلوز مردانه، استایلی خاص و جسورانه است که تمامی نگاه‌ها را به سمت شما بازخواهد گرداند.

استایل زمستانی مردانه

کفش

کفش‌های کتانی و نیم بوت از جمله کفش‌های محبوب در فصل پاییز و زمستان هستند و کفش‌های کتانی سفید و نیم بوت چرم مشکی ترند زمستان ۱۴۰۲ هستند. اگر راحتی برای شما اهمیت دارد، کفش اسپرت بهترین گزینه برای استایل مردانه پاییزی شماست.

کفش پاییزه مردانه

اکسسوری‌های ترند زمستان ۱۴۰۲

در فصل پاییز و زمستان، اکسسوری‌هایی مانند کلاه، دستکش، شال و گردنبند محبوب و پرمصرف هستند و امسال کلاه‌های لبه دار، دستکش‌های پشمی و شال‌های بافتنی ترند هستند که با آن‌ها می‌توانید به شیوه‌ای خاص و منحصر به فرد استایل خود را طراحی کنید.

استایل‌های ترند پاییز و زمستان ۲۰۲۳- ۲۰۲۴

در سال ۲۰۲۳، آزادی در انتخاب استایل یک اصل مهم است و شما نباید به هیچ عنوان خودتان را محدود کنید. امسال ترکیب سبک‌های کلاسیک و مدرن ترند است. به عنوان مثال، می‌توانید کت و شلوار را با کفش‌های کتانی سفید یا پالتو را با شلوار جین بپوشید.

با توجه به ترندهای لباس مردانه در پاییز و زمستان ۲۰۲۳-۲۰۲۴، می‌توانید استایلی شیک و جذاب داشته باشید. کافی است کمی خلاقیت به خرج دهید و از ترکیب آیتم‌های مختلف نترسید.

خرید لباس گرم مردانه

حال که تا اینجای مطلب را مطالعه کردید ممکن است به فکر خرید لباس پاییزی مردانه افتاده باشید. در این صورت پیشنهاد می‌کنیم سری به فروشگاه اینترنتی تگموند بزنید و انواع لباس و اکسسوری از برندهای خارجی مطرح و ایرانی مرغوب را در این فروشگاه به صورت آنلاین مشاهده و خریداری نمایید.