با تغییر فصل رنگ‌ها و لباس‌های جدیدی ترند می‌شوند که برای خوشپوش بودن در فصل جدید بهتر است به آن‌ها توجه کنید.  پاییز و زمستان ۱۴۰۲ برخی از ترندهای قدیمی دوباره به عرصه برگشته‌اند و درکنار ترندهای جدید ۲۰۲۳/۲۰۲۴ استایل‌های خاص و دیدنی زیادی را امکان پذیر کرده‌اند. فقط کافی است کمی درباره ترندهای پاییز و زمستان ۱۴۰۲ بدانید و کمی خلاقیت داشته باشید تا یک استایل خاص برای خودتان بسازید.

رنگ های ترند پاییز و زمستان ۱۴۰۲

در فصل سرد پیش رو، رنگ‌های تیره و گرم نظیر مشکی، خاکستری، قهوه‌ای و سبز تیره در کنار رنگ سال ۱۴۰۲، طیف آبی نفتی، بنفش و زمردی بسیار ترند هستند. همچنین خردلی، قرمز و دیگر رنگ‌هایی در این طیف مانند همیشه ترند هستند. اگر وقت خرید لباس پاییزه شده است و از خودتون می‌پرسید ” امسال چی مده؟ ” با ما همراه باشید.

طرح های ترند پاییز و زمستان ۱۴۰۲

امسال طرح‌های چهارخانه، راه راه، خال خالی، گلدار و طرح های هندسی ترند هستند. به همین خاطر بهتر است اگر به دنبال خرید پلیور یا کت هستید، طرح لباس خود را نزدیک به ترندهای امسال انتخاب کنید.

پاییز امسال چی مده

لباس های زنانه ترند پاییز و زمستان ۲۰۲۳/۲۰۲۴

لباس‌های زیادی در ترند پاییزی ۲۰۲۳ وجود دارند که بر اساس سبک استایل خود می‌توانید از میان آن‌ها بر اساس ترندهای روز انتخاب کنید و استایل خاص خودتان را بسازید. در ادامه ترندهای مختلف در انواع پوشاک زنانه را معرفی می‌کنیم.

  • مانتو: مانتو یکی از عناصر اصلی استایل اکثر بانوان ایرانی است. مدل مانتو ۱۴۰۲ دارای طرح کلاسیک و قد بلند است و بهتر است تیره رنگ باشد تا کاملا با ترندهای فصل همخوانی داشته باشد.
  • ژاکت: ژاکت‌ها نیز یکی از گزینه‌های محبوب برای فصل زمستان هستند.عموما دختران جوان از ژاکت‌های جین یا پشمی در استایل خود استفاده می‌کنند. امسال ژاکت‌های اورسایز با طرح های راه راه، چهارخانه، خال خالی و گلدار ترند هستند.
  • شومیز: شومیزهای بافتنی نیز گزینه مناسبی برای فصل زمستان زنانه هستند.برای امسال می‌توانید از شومیزهای گرم نازک و ساده یا طرح‌دار استفاده کنید.
  • شلوار: شلوارهای جین و شلوارهای پارچه ای با رنگ‌های تیره ترند زمستان امسال هستند.همچنین، شلوارهای چرم نیز در این فصل محبوب هستند که استایلی بسیار خاص و جذاب برایتان رقم خواهند زد.

پیشنهاد مقاله: اکسسوری‌های ترند پاییز و زمستان

استایل پاییز و زمستان زنانه

اگر برای سرمای امسال به دنبال یک استایل خاص و جدید هستید اما نمی‌دانید که چگونه باید لباس‌های خود را استایل کنید، در ادامه استایل‌های پرطرفدار و ترند را به شما معرفی می‌کنیم و قلق‌های اصلی هرکدام را هم توضیح می‌دهیم.

استایل مینیمال پاییزه

استایل مینیمال یکی از ترندهای محبوب فصل پاییز و زمستان ۱۴۰۲ است. در استایل مینیمال پاییزه تمرکز از طرح دور است و بیشتر برروی مدل و رنگ لباس باید تمرکز کرد. همنشینی صحیح رنگ‌ها و سبک لباس در این استایل اهمیت زیادی دارد.

استایل زنانه مینیمال

استایل مونوکروم برای فصل سرد

در استایل مونوکروم پاییزی تنها از طیف‌های مختلف یک رنگ استفاده می‌شود. این سبک استایل برای همه فصل‌ها مناسب است ولی برای فصل‌هایی مانند پاییز و زمستان که رنگ‌های گرم ترند هستند، انتخابی عالی است. شما می‌توانید یک بارانی زنانه یا پالتو کرم را با پلیور و شلوار کرم  روشن ست کنید.

استایل مونوکروم پاییزه

استایل کژوال گرم

یکی از محبوب‌ترین استایل‌ها، استایل کژوال است. فرقی نمی‌کند چه فصلی باشد، این استایل همیشه راضی کننده و زیباست. در استایل کژوال راحتی فرد و کاربرد لباس اهمیت زیادی دارد. در این استایل حتی می‌توانید لباس‌های اسپرت و رسمی را باهم ترکیب کنید.

استایل اسپرت زنانه زمستانی

یکی از ترندهای روز استفاده از آیتم‌های ورزشی در استایل روزمره است. اگر خیلی طرفدار این سبک هستید، استایل اسپرت بهترین گزینه برای شماست. در این استایل شما آزادید که از لباس‌های ورزشی گرم به هر صورت که دوست داشته باشید استفاده کنید. کاپشن‌ها بخش اساسی از استایل اسپرت زنانه را تشکیل می‌دهند پس اگر قصد خرید کاپشن زنانه را دارید، حتما سری به تگموند بزنید.

استایل اورسایز زمستانی

استایل اورسایز یکی از استایل‌های ترند برای همه فصل‌های سرد است. در این استایل از لباس‌های گشاد استفاده می‌شود و بسیار راحت است. استایل اورسایز عموما میان قشر جوان طرفدار بیشتری دارد. شلوارهای بگ با هودی اورسایز و ژاکت‌های جین ازجمله مواردی است که در این استایل‌ها استفاده می‌شود.

استایل اورسایز دخترانه

استایل رسمی زنانه

برای یک استایل زنانه رسمی و گرم، بهتر است از یک شلوار راسته و یک پالتو برش‌دار استفاده کنید. رنگ‌های خاکستری تیره، مشکی و آبی نفتی از جمله رنگ‌های ترندی هستند که قدرت و اعتماد به نفس را تداعی و القا می‌کنند.

کفش های ترند پاییز و زمستان ۱۴۰۲

در فصل پاییز و زمستان، با توجه به شرایط آب و هوایی، نیاز به کفش های گرم و راحت بیشتر احساس می شود. خرید کفش یکی از مواردی است که باید در آن دقت زیادی به خرج دهید. چراکع کفش‌ها یکی از مهم ترین آیتم های استایل هستند و می‌توانند تاثیر زیادی در جذابیت ظاهر شما داشته باشند. در ادامه کفش‌های ترند پاییز و زمستان ۲۰۲۳/۲۰۲۴ را معرفی می‌کنیم که انتخابی راحت داشته باشید.

بوت های پاشنه دار

از آنجایی که استایل‌های رسمی یکی از ترندهای امسال است، بوت‌های پاشنه‌دار نیز ترند شده اند. این بوت‌ها جذابیتی خاص و زنانه به استایل شما می‌بخشند و در انواع ساق بلند و ساق کوتاه موجودند.

بوت پاشنه دار زنانه

بوت های نظامی

شلوار کارگو یکی از جدیدترین مدل‌های شلوار اسپرت است که از بهار امسال به شدت پرطرفدار شد و استایل‌ها را به سمت و سوی دیگری برد. بوت‌های نظامی از جمله ترندهای پاییز و زمستان امسال هستند که می‌توانید آن‌ها را با انواع شلوار به خصوص کارگو به راحتی ست کنید.

بوت نظامی دخترانه

کفش های اسپرت زنانه

اگر استایل‎‌های کژوال و اسپرت را ترجیح می‌دهید، قطعا به سراغ کفش‌های ورزشی خواهید رفت. این کفش‌های راحت با اکثر لباس‌های این فصل ست می‌شوند و علاوه بر راحتی، پای شما را گرم نیز نگه می‌دارند. فقط هنگام خرید کفش توجه کنید که کفی آن لیز نباشد و رویه آن ضدآب باشد.

خرید پوشاک و اکسسوری پاییزه اورجینال

اگر طرفدار خرید حضوری نیستید و خرید آنلاین را ترجیح می‌دهید اما نمی‌دانید که پوشاک اورجینال از کجا بخرید، پیشنهاد می‌کنیم سری به فروشگاه اینترنتی تگموند بزنید و محصولات مورد نظر خود را به صورت آنلاین با پشتیبانی خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

سخن پایانی

هرچند توجه به ترندهای روز اهمیت زیادی دارد، اما برای خوشپوش بودن نیازی ندارید که حتما به تمامی ترندها پایبند باشید. شما می‌توانید ترجیحات شخصی خودتان را با ترندهای روز ترکیب کنید و یک استایل خاص و شخصی سازی شده را برای خود فراهم نمایید.

برچسب ها:

,