استایل ویمسیکال (Whimsical) ما رو به سمت سرگرمی و تفریح با فشن هدایت می‌کنه. این سبک در مسیر خیال‌بافی و رویاپردازی در سرزمین عجایب فشن قراره راهنمای شما باشه. اگر از ریسک کردن، زمانی که در حال انتخاب لباس هستین، نمی‌ترسین، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب رو تا انتها دنبال کنین و استایل ویمسیکال خودتون رو بسازین.

 

چه کسانی، سبک ویمسیکال رو دنبال می‌کنند؟

لباس پوشیدن ویمسیکال

یک فرد با استایل ویمسیکال حرفه‌ای، عاشق رنگ‌هاست. اکثر کسانی که در پیروی از این سبک موفق هستن، استعداد بی‌نظیری در ترکیب و کنارهم قرار دادن رنگ‌ها، طرح‌ها و پارچه‌های متنوع دارن. شما به ندرت می‌تونین یک فرد با استایل ویمسیکال رو در لباس مشکی ببینین؛ در عوض این افراد عاشق طیف روشنی از رنگ‌های آبی، صورتی، سبز و حتی گاهی رنگ‌های خنثی مثل خاکستری هستن.

 

چطور استایل ویمسیکال رو تشخیص بدیم؟

استایل ویمسیکال و رنگی رنگی

اولین چیزی که در استایل ویمسیکال توجه همه رو جلب می‌کنه، پارچه‌های طرح‌دار و غیرمعموله. طرفداران این سبک معمولا از پارچه‌های خال‌خالی، گل‌گلی و طرح‌های این چنینی استقبال می‌کنن. توی یک کمد لباس به سبک ویمسیکال، همیشه تعداد زیادی لباس طرح‌دار و اکسسوری جذاب پیدا می‌شه. همچنین افرادی که این استایل رو دارن، عاشق دامن‌ و پیراهن بلند هستن.

 

ساختن استایل ویمسیکال رو از کجا شروع کنیم؟

اگر دوست دارین به سبک ویمسیکال لباس بپوشین، قبل از هرچیزی باید از در مرکز توجهات بودن لذت ببرین. چرا که این سبک با طرح‌ها و رنگ‌هایی که به شما پیشنهاد می‌ده، می‌تونه چشم هر بیننده‌ای رو خیره کنه. علاوه بر این ممکنه استفاده از بعضی ترند‌های سبک ویمسیکال، برای استایل روزمره مناسب نباشه. بنابراین حواستون باشه که از بعضی از مواردی که بهتون معرفی می‌کنیم فقط در مهمانی‌ها و مراسمات خاص استفاده کنین.

ما می‌دونیم که برای تغییر جهت دادن به سمت استایل ویمسیکال، قبل از هرچیزی احتیاج به راهنمایی دارین. پس در ادامه این مطلب براتون لیستی از رایج‌ترین آیتم‌ها در سبک ویمسیکال رو آماده کردیم:

 

پیراهن‌های طرح‌دار

پیراهن تابستانی طرح دار

پیراهن طرح‌دار، تقریبا رایج‌ترین آیتم فشن در استایل‌های ویمسیکال محسوب می‌شه. مهم نیست پیراهن شما کوتاه باشه یا بلند، مناسب مهمانی باشه یا راحتی، در هر صورت اگر مشابه یکی از پیراهن‌هایی که توی تصویر بالا می‌بینین رو داشته باشین، اولین قدم برای استایل ویمسیکال رو برداشتین.

طرح‌های الهام گرفته از طبیعت، گلگلی، توپ توپی و خال‌دار، همه می‌تونن انتخاب شما برای خرید یک پیراهن ویمسیکال باشن.

 

کیف حصیری

کیف حصیری برای استایل ویمسیکال

همونطور که قبلا در موردش صحبت کرده بودیم، در ویمسیکال بودن همه چیز در مورد رویاپردازیه. پس اگر با دست گرفتن یک کیف حصیری، حس می‌کنین در حال سفر به سده ۱۹ میلادی هستین؛ همه چیز برای خاص بودن شما آمادست. همچنین خبر خوب اینه که کیف‌های حصیری چند وقتیه وارد ترندهای تابستانی شدن. پس اگر این تابستان قراره ساختن استایل ویمسیکال رو شروع کنین، خرید کیف حصیری فراموش نشه!

 

لباس جین

شلوار جین کت جین نقاشی شده گلدوزی شده

لباس‌های جین هم در سبک ویمسیکال جا دارن؛ اما احتمالا ماجرا همین جا تموم نمی‌شه! اگر برای استایل ویمسیکال به دنبال لباس‌های جین هستین، به فکر عجیب غریب‌‌ها باشین. جین‌های گلدوزی و یا نقاشی شده، مثال‌های خوبی از چیزی که نیاز دارین هستن.

 

نگین و کریستال

استفاده از کریستال و نگین در فشن ویمسیکال

استفاده از نگین و کریستال، روی لباس و اکسسوری، یکی دیگه از اتفاقاتیه که توی سبک ویمسیکال رخ می‌ده. شما می‌تونین یک پیراهن مجلسی تزئین شده به وسیله کریستال داشته باشین، یا یک گوشواره نگین‌دار؛ در هر صورت این نوع آیتم‌ها به استایل شما رویایی بودن رو القا می‌کنن.

 

پارچه‌های براق

لباس پارچه براق متالیک

پارچه‌های ابریشمی و یا حتی پارچه‌های براق نایلونی، معمولا در استایل ویمسیکال به چشم می‌خورن. ممکنه دوست داشته باشین از یک پیراهن کوتاه و براق استفاده کنین. یا این ترند رو فقط با یک شلوار یا بلوز براق داشته باشین. در هرحال اگر از پارچه‌های براق نایلونی استفاده می‌کنین، یادتون باشه که زیاد مناسب فصل‌های گرم سال نیستن و ممکنه به پوست شما آسیب بزنن.

 

استفاده از پَر و خز روی لباس

استایل ویمسیکال لباس خزدار

رد پای پارچه‌های ساخته شده از خز و یا پَر، توی اکثر استایل‌های ویمسیکال دیده می‌شه. این حضور می‌تونه روی حاشیه لباس و یا قسمت روی صندل باشه. گاهی هم ممکنه با یک کت تمام خز مواجه بشین. هرچند که پارچه‌های خزدار بیشتر مناسب فصل‌های سرد سال به نظر می‌رسن؛ اما تزئینات پَر روی لباس، تقریبا در کالکشن‌های مربوط به هر فصلی به چشم می‌خورن.

راستی! اگر حس کردین استایل ویمسیکال زیاد مناسب روحیه شما نیست، پیشنهاد می‌کنیم مطالب ما در مورد استایل مینیمال و استایل ماکسیمال رو هم بخونین.

 

حرف آخر

ما سعی کردیم تا در این مطلب شما رو به طور مختصر با سبک ویمسیکال در فشن آشنا کنیم. قطعا این اطلاعات برای شروع حرکت به سمت ساختن استایل ویمسیکال کافیه اما برای تبدیل شدن به یک طرفدار حرفه‌ای، لازمه مدت زیادی در اینترنت جستجو و استایل‌های ویمسیکال رو مشاهده کنین. در نهایت اگر برای ساخت استایل خودتون به تعدادی لباس جدید احتیاج داشتین، فروشگاه اینترنتی تگموند با بیش از ۳۰۰ برند معتبر مثل آدیداس، زارا، برشکا و… می‌تونه در این مسیر به شما کمک کنه.

ورود به فروشگاه اینترنتی تگموند

راستی! باعث خوشحالی ماست که نظرتون راجع به این مطلب رو پایین همین صفحه برای ما بنویسین تا با دیدگاه شما بیشتر آشنا بشیم 🙂

دسته بندی شده در: