همه ما دوست داریم که خوشتیپ باشیم و عکس‌های خوب بگیریم. خوشتیپ بودن قلق‌ها و نکاتی دارد که با توجه به آن‌ها می‌توانید یک تیپ ایده آل و استایلی شیک داشته باشید. در این مقاله برایتان نکاتی در خصوص استایل تابستانه ۱۴۰۲ حاضر کرده‌ایم که در این مسیر به شما کمک خواهد کرد.

رنگ ۱۴۰۲

برای انتخاب لباس‌های ترند روز اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید انتخاب رنگ‌های ترند سال است. رنگ ۱۴۰۲ یک سرخابی گرم و جذاب است که استایلی جسورانه و حاکم را برایتان به ارمغان خواهد آورد. این رنگ را می‌توانید با کرم، خاکستری، مشکی و سرمه‌ای ست کنید.

پیشنهاد می‌کنیم سری هم به مقاله رنگ‌های پرطرفدار بهاره بزنید. رنگ‌های معرفی شده در این مقاله را می‌توانید در استایل تابستانه خود هم استفاده کنید.

در تابستان ۱۴۰۲ چی بپوشیم؟

اگر دوست دارید بدانید که چه مدل لباس‌هایی را باید به کمد لباس خود برای تابستان ۲۰۲۳ اضافه کنید، تا انتهای این مطلب با ما باشید که به شما بگوییم باید در هنگام خرید لباس بیشتر به سراغ کدام مدل‌ها بروید.

مانتو عبایی

مانتو‌های گشاد عبایی و آستین کیمونو از ترند‌های استایل تابستانه ۱۴۰۲ هستند که باید به آن‌ها توجه زیادی نشان بدهید. این مانتو‌های جلو باز گزینه‌های محبوب و خنکی هستند که راحتی را به شما هدیه خواهند کرد.

ایده مانتو تابستانه 1402

شلوار گشاد

شلوار‌های گشاد نخی با رنگ‌های شاد و دلبرانه می‌توانند یک استایل خاص برای شما ایجاد کنند. علاوه بر آن، گشادی این شلوار‌ها جلوی بالا رفتن دمای بدن را می‌گیرد و شما احساس گرما نخواهید داشت. نام دیگر شلوار‌های گشاد شلوار دامنی یا شلوار بگ است.

دامن

دامن یک گزینه محبوب بین بانوان است که با انواع مانتو‌های کوتاه، بلند و کت زنانه ست می‌شود. شما می‌توانید دامن‌های ساده یا طرح دار و برش دار را با صندل بپوشید و یک استایل خنک تابستانی داشته باشید.

انواع دامن تابستانه

پیراهن‌های یقه دار

پیراهن یقه دار زنانه از دیگر مواردی است که در مد تابستان ۱۴۰۲ بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پیراهن‌ها را می‌توانید با شلوار و دامن ست کنید.

پیراهن ساحلی

پیراهن های بندینکی ساحلی هم از جمله مدهای تابستانه هستند که می‌توانید آن‌ها را زیر مانتو عبایی، کت پارچه ای و یا مانتو بپوشید و یک استایل تابستان عالی داشته باشید و عکس‌های زیبا بگیرید.

کت های پارچه ای

کت‌های پارچه‌ای از جمله ترندهایی هستند که چند سال اخیر در تابستان زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرند. شما می‌توانید کت را با انواع شلوار مام استایل، بگ یا دامن و پیراهن ست کنید.

انواع پیراهن زیرمانتویی

اکسسوری‌های ترند تابستان

اکسسوری یکی از مهمترین اجزای استایل خوب است. هرچند یک استایل بدون داشتن اکسسوری هم می‌تواند زیبا باشد، اما داشتن یک استایل خاص بدون اکسسوری امکان پذیر نخواهد بود.

اکسسوری‌های وینتیج

اکسسوری‌های وینتیج یکی دیگر از ترند‌های تابستان ۱۴۰۲ هستند که استایل شما را چند لول جابجا خواهند کرد. این ترند توسط آنتونی واکارلو ( Anthony Vaccarello ) در کالکشن سنت لورن (Saint Laurent ) شروع شد و خیلی زود همه گیر شد.

اکسسوری‌های ارگانیک

اکسسوری‌های ارگانیک از دیگر موارد ترند تابستان ۲۰۲۳ هستند. کیف‌های کنفی یا بامبو و دستبند‌های چوبی از دسته اکسسوری‌های ترند روز هستند که در استایلتان می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. بهتر است اکسسوری‌های طبیعی را با لباس‌های ساده و رنگ‌های نود استفاده کنید تا جلوه کنند.

چه طرح‌هایی را برای استایل تابستان ۱۴۰۲ انتخاب کنیم؟

اگر در فروشگاه‌ها قدم می‌زنید و نمی‌دانید که بین لباس‌های تک رنگ ساده و لباس‌های شلوغ کدام را باید انتخاب کنید، چند تیتر بعدی را برای شما حاضر کرده‌ایم.

چگونه لباس‌هایی با طرح‌های گلی را ترکیب کنیم؟

طرح‌های پیچیده

لباس‌هایی با طرح‌های پیچیده و خاص از ترند‌های داغ چند سال اخیر هستند که توسط هنرمندان مختلفی هم استفاده شده‌اند. این الگو‌ها به شما حس خاص بودن، اعتماد به نفس و بزرگی می‌بخشند، اگر اندام درشتی دارید، بهتر است خیلی به سراغ این طرح‌ها نروید.

لباس‌های ساده

لباس‌های ساده با رنگ‌های پاستلی ترند هر سال تابستان هستند. اگر استایل‌های مینیمال را ترجیح می‌دهید و یا دوست دارید که اندام شما ظریف‌تر نمایش داده شود می‌توانید به سراغ این دسته لباس‌ها بروید.

سبک لباس تابستانه ۲۰۲۳

سبک‌های تابستان ۱۴۰۲ در دو دسته کلاسیک و رسمی تقسیم می‌شوند. در سبک‌های کلاسیک شما می‌توانید انواع لباس مورد علاقه خود را با با یک دیگر ست کنید، اما سبک رسمی نیاز به دقت بیشتری دارد. اما در سبک رسمی تابستانه شما می‌توانید یک کت نخی را با یک بلوز یقه دار و یک شلوار نخی مام استایل و کفش کالج ست کنید.

در سبک کژوال تابستانه اما دست شما باز است، می‌توانید کمد خود را باز کنید و لباس‌هایی که از نظر خودتان هماهنگی بیشتری با هم دارند و با پوشیدن آن‌ها حس بهتری دارید را بپوشید. این مدل انتخاب لباس یک سبک شخصی را ایجاد می‌کند که خاص بودن شما را به همه نشان می‌دهد.

سبک لباس تابستانه

نکته‌ای که باید بدانید این است که لباس در استایل همه چیز نیست و عطر مناسب هم تاثیر زیادی بر استایل شما دارد. به همین خاطر برایتان مقاله ۱۰ ادکلن مناسب تابستان را تدارک دیده‌ایم که به شما در خرید عطر کمک می‌کند.

سخن پایانی

همانطور که گفتیم، استایل دارای یک راهنمای مشخص نیست و بیشتر به ذوق و سلیقه خود فرد بستگی دارد. در این مقاله سعی کردیم تا ترند‌های روز تابستان ۱۴۰۲ را برایتان بیان کنیم که بتوانید با توجه به آن‌ها و سلیقه خاص خود، یک استایل شخصی سازی شده را برای خود ایجاد کنید.

حال شما به ما بگویید که استایل محبوب شما چگونه است؟ استایل‌های رسمی‌را ترجیح می‌دهید یا کژوال؟

دسته بندی شده در: