خوب لباس پوشیدن یک هنره! از لباس گرفته تا تمام اکسسوری‌هایی که روزانه استفاده می‌کنین، همه و همه می‌تونن ظاهر شما رو بهتر از چیزی که هست نشون بدن. داشتن یک کمد لباس خوب نه تنها باعث می‌شه فوق‌العاده و جذاب به نظر برسین بلکه می‌تونه اعتماب به نفس شما رو هم تقویت کنه. اگر فکر می‌کنین استایلتون به تغییر احتیاج داره و قصد دارین توی هر جمعی که وارد می‌شین از خوش‌لباس‌ترین افراد باشین؛ ما اینجاییم تا توی این راه همراهتون باشیم. پس اگر مطمئن نیستین چطور شروع کنین نیازی نیست استرس داشته باشین! ما در این مطلب شما رو راهنمایی می‌کنیم تا از تغییرات استایلتون شگفت زده بشین.

استایل و سبک شخصی خودتون رو بسازین

ست کردن لباس مردانه

یادتون باشه استایل شما باید شخصیت شما رو منعکس کنه. این که چه چیزی در جهان برای شما الهام بخشه و چطور توقع دارین در جهان درک بشین. قبول داریم که در ابتدا، ممکنه این جملات واستون غیر واقعی و دور از ذهن به نظر برسه؛ اما بهتره نگران نباشین چون شما همین حالا هم تا حدی استایل خودتون رو به همین روش شکل دادین.

اولین قدم:

برای شروع، توی اینترنت بگردین و لباس‌هایی رو پیدا کنین که از دید شما به طرز معنی داری خوب به نظر بیان. برای این کار می‌تونین توی اینستاگرام و پینترست افرادی که به نظرتون خوش استایل هستن رو دنبال کنین. حتی می‌تونین اسم و نوع لباسی که دوست دارین باهاش استایل بسازین رو جستجو کنین و متوجه بشین چه لباس‌های دیگه‌ای باید کنارش قرار بگیرن.

دومین قدم:

شما باید به عنوان فردی که به ظاهرش اهمیت میده از جدیدترین ترند‌های مد و فشن با خبر باشین. برای این کار می‌تونین صفحاتی که در شبکه‌های اجتماعی ترندهای روز رو معرفی می‌کنن دنبال کنین. اگر حرفه‌ای و باحوصله باشین می‌تونین خودتون شخصا فشن‌شوهای جهانی رو بررسی کنین و از ترندهای جدید فصل سردربیارین. راستی! صفحه اینستاگرام تگموند استایل هم می‌تونه منبع خوبی برای باخبر شدن از ترندها باشه.

نکته: یادتون باشه نباید خودتون رو در ترند‌ها غرق کنین و همیشه براساس مد لباس بپوشین! شما باید ترندها رو بشناسین و هوشمندانه متوجه بشین کدوم یکی از اون‌ها با استایل شما متناسبه. اگر هرچیزی که به اصطلاح مد می‌شه رو بپوشین، متاسفانه هیچوقت نمی‌تونین استایل شخصی و خاص خودتون رو داشته باشین!

راستی! اگر دلتون می‌خواد از جدیدترین ترندهای فصل با خبر بشین؛ پیشنهاد می‌کنیم مطلب ما در مورد ترندهای مردانه جدید برای تابستان ۲۰۲۰ رو از دست ندین!

روی چیزهایی که هیچوقت از مد نمی‌افتن سرمایه گذاری کنین

چگونه لباس ست کنیم

با شروع هرفصل ترندهای زیادی روی صحنه میان و بعد هم به راحتی غیب و فراموش می‌شن! اما این آیتم‌های کلاسیک هستن که همیشه روی مد باقی می‌مونن. پیدا کردن لباس‌هایی که با گذشت زمان هنوز هم زیبا و مناسب برای پوشیدن باشن یک قدم اساسی برای خوش پوش بودنه. خبر خوب اینه که ما در ادامه قراره به شما کمک کنیم تا این لباس‌ها و اکسسوری‌ها رو تشخیص بدین.

به سمت رنگ‌های خنثی حرکت کنین

طرز صحیح لباس پوشیدن مردان

بهتره لباس‌هایی انتخاب کنین که رنگ‌های خنثی داشته باشن. این دسته از رنگ‌ها به راحتی ترکیب می‌شن و با وجودشون نیازی نیست برای پیدا کردن لباس‌هایی که از لحاظ رنگ با هم هماهنگ باشن به دردسر بیوفتین! رنگ‌هایی مثل طوسی، خاکستری، دودی، کرم و بژ همه از دسته‌ی رنگ‌های خنثی هستن.

لباس‌های ساده و بدون طرح رو ترجیح بدین

خوش تیپی مردان

یادتون باشه لباس‌های طرح‌دار خیلی سخت با لباس‌های دیگه سازگار می‌شن. بنابراین اگر به اندازه کافی در ساختن استایل حرفه‌ای نیستین، استفاده از این لباس‌ها ممکنه یک فاجعه به بار بیاره! علاوه بر این، در هر دوره‌ی زمانی طرح خاصی برای لباس مد می‌شه و ممکنه لباس‌های طرحداری که امروز خریدین بعد از گذشت دو ماه برای همیشه بدون استفاده باقی‌بمونه. با توجه به همه این نکات خرید لباس‌های ساده و تک رنگ کاملا منطقی به نظر می‌رسه.

برند محبوب خودتون رو بشناسین

تاثیر خوش تیپ بودن

این که یه ظاهر خوب از خودتون به نمایش بذارین خیلی به برندهایی که برای خرید انتخاب می‌کنین بستگی داره! درسته که همه نمی‌تونن یه کمد پر از لباس‌هایی داشته باشن که مخصوص خودشون دوخته شده؛ اما اگر برند محبوب خودتون رو بشناسین و بیشتر مواقع از اون خرید کنین، استایلتون به شیوه خوبی پیشرفت می‌کنه و شیک‌تر دیده می‌شین. مثلا بعضی از برندها مثل منگو یا زارا با این که قیمت نسبتا مناسبی دارن اما همیشه مجموعه کاملی از لباس‌های ساده و کاربردی رو در اختیار شما قرار می‌دن که می‌تونین همیشه از اون‌ها استفاده کنین.

گاهی برای دوخت لباس پیش خیاط برین

اصول لباس پوشیدن رسمی

به راحتی می‌شه فهمید کت و شلواری که شخصا برای کسی دوخته بشه فوق‌العاده به نظر می‌رسه. ما می‌دونیم همه آقایون به یک کت و شلوار خوش دوخت و ساده احتیاج دارن و بهترین راه برای داشتن چنین چیزی، سفارش کت و شلوار به خیاط شخصیه. فراموش نکنین یک کت و شلوار کلاسیک با رنگ تیره که مخصوص شما دوخته شده باشه، کمد شما رو ارزشمندتر از قبل می‌کنه.

اگر مطمئن نیستین که مدل‌های مختلف کت مردانه رو بشناسین؛ پیشنهاد می‌کنیم مطلب ما در مورد انواع کت و کاپشن مردانه رو مطالعه کنین.

روی یک ساعت باکیفیت سرمایه گذاری کنین

تاثیر ساعت در استایل مردانه

وقتشه که وقتی از شما می‌پرسن “ساعت چنده؟”، به ساعت خاص و همیشگیتون نگاه کنین! داشتن اکسسوری‌های خاص مثل ساعت، کمک می‌کنه تا لباس‌های شما هم بهتر از چیزی که هستن دیده بشن. پس بهتره در اولین فرصت برای خرید یک ساعت مچی باکیفیت و شیک، زمان و هزینه صرف کنین. احتمالا ابتدای این مسیر سخت و ناامیدکننده باشه ولی نهایتا وقتی ساعت محبوب خودتون رو پیدا کنین دیگه حاضر نیستین کنارش بذارین!

عینک آفتابی متناسب با فرم صورتتون رو تشخیص بدین

بهترین مدل عینک آفتابی

عینک آفتابی فقط برای محافظت از چشم‌های شما در برابر اشعه‌ها مضر نیست! این اکسسوری به خوبی می‌تونه استایل شما رو تکمیل کنه. اگر به دنبال این باشین که عینک آفتابی به خوش استایل بودن شما کمک کنه؛ باید در اولین قدم، فرم صورت خودتون رو بشناسین و با توجه به اون مناسب‌ترین فریم عینک رو انتخاب کنین. مثلا اگر فرم صورت شما قلب یا الماسه، با یک جستجوی ساده توی اینترنت می‌تونین فریم‌های مناسب خودتون رو پیدا کنین.

یک جفت کفش باکیفیت داشته باشین

نکات استایل مردانه

مهم نیست که در چه نوع مراسمی شرکت می‌کنین، در هر حال شما به یک جفت کفش با کیفیت احتیاج دارین. کفش‌های با کیفیت نه تنها به استایل شما کمک می‌کنن بلکه با استفاده ازشون از رسیدن آسیب به پاهای شما هم جلوگیری می‌شه. سعی کنین برای انتخاب این آیتم از رنگ‌هایی مثل مشکی یا قهوه‌ای تیره استفاده کنین تا بشه با رنگ‌ها و لباس‌های مختلفی کفشتون رو ترکیب کنین.

نیم بوت مردانه از جمله کفش‌هاییه که توی فصل زمستان باید حتما ازشون توی استایلتون استفاده کنین.

مراقب ظاهر خودتون باشین

مراقبت از پوست آقایان

از مراقبت از پوست گرفته تا اصلاح صورت، روش‌های زیادی وجود داره که با استفاده از اون‌ها می‌تونین ظاهر خودتون رو مرتب کنین. علاوه بر این، شما بعد از رسیدگی به خودتون از درون هم حس خوبی رو تجربه خواهید کرد. ما بهتون پیشنهاد می‌کنیم همیشه با استفاده از مرطوب‌کننده و سرم روزانه، پوست خودتون رو نرم و شاداب نگه دارین؛ چرا که این کار تاثیر زیادی بر آراستگی و زیبایی شما می‌ذاره. به عنوان آخرین نکته رعایت بهداشت شخصی یک قدم اساسی برای جنتلمن بودنه، بنابراین همیشه مطمئن باشین که هر روز از دئودورانت و عطرها استفاده می‌کنین تا بوی خوبی بدین. ضمنا اگر بعد از مطالعه این مطلب تصمیم گرفتین توی کمد لباستون یک تغییر هرچند کوچیک ایجاد کنین؛ فروشگاه اینترنتی تگموند با بیش از ۳۰۰ برند داخلی و خارجی، می‌تونه توی داشتن یک خرید راحت و باکیفیت بهتون کمک کنه.

راستی! باعث خوشحالی ماست که نظرتون راجع به این مطلب رو پایین همین صفحه برای ما بنویسین تا با دیدگاه شما بیشتر آشنا بشیم 🙂