همیشه فصل جدید ترندهایی برای استایل دارد که افراد شیک‌پوش به آن توجه خاصی دارند. به همین خاطر در این مقاله از مجله تگ‌مگ برایتان ترندهای استایل تابستانه مردانه را برایتان شرح می‌دهیم که به شما کمک می‌کند استایلی خاص در این فصل پر از رنگ و لعاب داشته باشید. اگر دوست دارید استایل تابستانه متفاوتی را امسال تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را از دست ندهید.

استایل تابستانی مردانه ۱۴۰۲

استایل تابستانه مردانه ۲۰۲۳ ترکیبی از عناصر کلاسیک با نمادهای مدرن است. با گرم شدن هوا وقت آن رسیده که در پوشیدن لباس‌های خود تجدید نظر کنید و به سراغ لباس‌های تابستانی بروید. از جدیدترین ترندهای تابستانی مردانه استفاده کنید و اطرافیان را تحت تاثیر قرار دهید.

رنگ‌های استایل تابستانه ۱۴۰۲

رنگ‌های پاستلی از جمله رنگ‌های ترند برای استایل تابستانه هستند. آبی روشن، سبز نعنایی، کرم، سفید و شتری روشن از جمله رنگ‌هایی است که می توانید در استایل خود از آن‌ها استفاده کنید.

کت تابستانی مردانه

لباس مردانه تابستانی

تمامی استایل های تابستانی مردانه در سال ۲۰۲۳ در سادگی مشترک هستند. اگر دوست دارید که در این فصل استایلی جذاب داشته باشید فراموش نکنید که سادگی را حتما مد نظر داشته باشید و راحتی را بدون خراب کردن استایل در اولویت قرار دهید. در ادامه این مطلب برایتان مدل‌هایی که می‌توانید در استایل استفاده کنید را معرفی می‌کنیم.

کت‌های پارچه‌ای

کت‌های با دوخت‌های شکیل و ظاهری شق و رق در استایل تابستان مردانه جایی ندارند. این کت‌های کشاد کتانی یا پنبه‌ای می‌تواند در یک انتخاب مناسب در کنار یک شلوار پارچه‌ای باشد.

لباس تابستانی مردانه

تی شرت های تک رنگ ساده

تیشرت‌های تک رنگ بدون طرح از جمله مواردی است که یکی از ترندهای روز تابستان ۲۰۲۳ محسوب می‌شود. شما می توانید این تی‌شرت‌ها را با شلوارک و شلوار جین یا کتان ست کنید و استایل راحت و شیک تابستانه داشته باشید. اگر هنوز هم فکر می‌کنید لازم دارید کمد خود را از تی‌شرت‌های رنگارنگ پرکنید، پیشنهاد می‌کنیم سری به این لینک بزنید.

لباس‌هایی با طرح‌های خاص

طرح‌های رنگارنگ و جسورانه در فصل تابستان طرفداران بیشتری دارند و ویترین مغازه‌ها را پرمی‌کنند. از مشهورترین طرح‌های تابستانه می‌توان به پیراهن هاوایی اشاره کرد که در استایل مردانه تابستانی نقش مهمی را ایفا می‌کند.

پیراهن مردانه خاص

لباس‌های الیاف طبیعی

با اهمیت روز افزون محیط زیست، پارچه‌های الیاف طبیعی و قابل بازیافت بیشتر در صنعت مد استفاده می‌شوند. این لباس‌ها علاوه بر سازگاری بیشتر با محیط زیست، خنک‌تر هستند و از ترندهای تابستان ۱۴۰۲ محسوب می‌شوند.

لباس اسپرت

امروزه ورزش نیز جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است. به همین خاطر داشتن یک یا دو تکه از لباس‌های ورزشی مانند کفش ورزشی یا تی‌شرت اسپورت و شلوارک در استایل می‌تواند شما را به افراد ورزشکار و مد روز نزدیک‌تر نشان بدهد.

اکسسوری مردانه تابستان ۲۰۲۳

اکسسوری‌های بزرگ در تابستان ۱۴۰۲ جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده‌اند. عینک‌های بزرگ و ساعت‌های صفحه درشت از جمله مواردی هستند که به .استایل شما ظاهری یونیک و جسورانه خواهند بخشید

راهنمای جامع خرید ساعت اصل

کیف کمری

کیف‌های کمری از دسته اکسسوری مردانه ترند امسال هستند. این ترندها علاوه بر راحتی، ظاهری خاص و کژوال به استایل شما خواهند بخشید. این کیف‌ها که به تازگی ترند شده‌اند را می‌توانید به راحتی با استایل‌های راحت و کژوال خود ست کنید و به روز بودن خود را به رخ بکشید.

عینک آفتابی بزرگ

هرچند عینک آفتابی درواقع یک وسیله مراقبتی است، اما در دسته‌بندی اکسسوری به فروش می‌رسد و در استایل نقش مهمی ایفا می‌کند. عینک ترند تابستان ۲۰۲۳ عینک‌هایی با قاب بزرگ و ظواهر غیر معمول است. شیشه‌های نصفه یا دارای شکل‌های عجیب نظیر پنج‌ضلعی از جمله عینک‌های ترند تابستان ۱۴۰۲ است.

کفش و صندل‌های پارچه‌ای

درماه‌های گرم سال که به صورت مداوم تعریق دارید، بهتر است از کفش‌هایی با رویه پارچه‌ای استفاده کنید. چرا که از تعریق بیش از حد جلوگیری می‌کنند و اجازه می‌دهند پای شما هوا بخورد.

راستی! اگر می‌خواین بیشتر با انواع کت و کاپشن آشنا بشید؛ مطلب راهنمای انتخاب کت و کاپشن مردانه رو از دست ندهید.

کفش کتانی تابستانه

سخن پایانی

یادتون باشه توی فصل تابستون همه چیز در مورد طرح‌ها و رنگ‌های متناسب با فصله. اگر در مورد طرح یا رنگ لباس‌هاتون شک داشتید می‌توانید با الهام از طبیعت تابستانی به نتایج خوبی برسید. البته نباید فراموش کرد این فصل بیشتر از هرچیزی برای تفریحات تابستانی ساخته شده! پس لباس‌هایی رو انتخاب کنید که برای برنامه‌های شما به اندازه کافی خنک و راحت باشند. به عنوان آخرین نکته، نباید تیشرت‌های نخی و صندل‌ها رو دست کم بگیرید. این آیتم‌ها بیشتر از هرچیزی حال و هوای تابستان رو به شما هدیه خواهند کرد.

  اگر بعد از مطالعه این مطلب تصمیم به خرید لباس داشتید. فروشگاه اینترنتی تگموند با طیف گسترده‌ای از لباس‌های مردانه به شما کمک می‌کند تا استایل خود را بر اساس ترندهای روز تکمیل کنید.

دسته بندی شده در:

برچسب ها:

,