شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که به ترندهای روز اهمیت زیادی می‌دهند و امروز از خود می‌پرسید چه میکاپی مد شده؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت که بعد از پاندمی کرونا نظرات مردم و عوام در خصوص آرایش و معیارهای زیبایی دستخوش تغییرات زیادی شد. امروزه اکثر میکاپ‌ها ظاهری ساده دارند اما برخی ترندها هم شامل استفاده از رنگ‌ها و مدل‌های جسورانه است که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم پس با ما همراه باشید.

شما می‌توانید لوازم آرایشی مختلفی از برندهای متنوع را از وبسایت تگموند به صورت آنلاین خریداری نمایید.

آرایش نچرال

میکاپ ساده یکی از ترند‌های روز دنیای آرایشی است که در سال ۲۰۲۳ بیشتر از همیشه مورد توجه افراد قرار گرفته است. آرایش ساده به شما این امکان را می‌دهد که زیبایی‌های طبیعی چهره خود را حفظ کنید و در عین حال بدرخشید و متفاوت باشید. در این سبک آرایش بیشتر از رنگ‌های نود استفاده می‌شود.

اما برای داشتن یک آرایش ساده و تاثیر گذار نیاز به داشتن پوستی شفاف و یک دست دارید. به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم سری به مقاله مراقبت پوست در تابستان بزنید.

آرایش نچرال ساده

آرایش مونو کروم

اگر طرفدار آرایش‌های رنگارنگ و شلوغ نیستید، آرایش تک رنگ یا مونو کروم می‌تواند برای شما یک انتخاب ایده آل باشد. در آرایش مونوکروم شما یک رنگ را انتخاب می‌کنید و با استفاده از آن آرایش خود را تکمیل می‌کنید. یکی از مشخصه‌های آرایش مونوکروم می‌توان به این اشاره کرد که رنگ آرایش لب، چشم و صورت شما در یک پالت باشد.

میکاپ مونوکروم

رژ لب‌های شکلاتی و زرشکی

یک آرایش لب بولد و تیره می‌تواند ظاهر شما را قدرتمند و خاص جلوه دهد. در ترند آرایشی ۱۴۰۲ هم رژ لب‌های زرشکی و شکلاتی جایگاه ویژه‌ای دارند. علاوه بر این رنگ‌های اینچنینی می‌توانند به پرتر دیده شدن لب‌های شما نیز کمک کنند. به همین خاطر اگر لب‌هایی باریک دارید، می‌توانید به سراغ این مدل رژ لب بروید.

برق لب

برق لب هم از دیگر ترندهای آرایشی ۲۰۲۳ است. در این مدل شما می‌توانید از برق لب به تنهایی استفاده کنید یا این که رژ لب شما شاین دار باشد. آرایش لب براق بهترین انتخاب برای آرایش‌های ساده و نود است که جلوه خاصی به چهره شما خواهد بخشید.

پیشنهاد مقاله: 

۱۰ مدل ادکلن زنانه خنک مناسب تابستان

مدل ابروی ترند ۱۴۰۲

ابروی کرکی و لیفت شده از دیگر ترندهای آرایشی ۲۰۲۳ است که در کنار آرایش نچرال و مونوکروم یک ترکیب عالی است. برای داشتن ابروهای لیفت شده می‌توانید از ژل یا صابون ابرو استفاده کنید و ابرو‌های خود را به صورت موقت رو به بالا فرم دهید.

لیفت ابرو

سایه چشم دو رنگ

سایه‌های جسورانه با دو رنگ متضاد از جمله ترند‌های آرایشی ۱۴۰۲ هستند که در میان قشر جوان طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. در این مدل سایه می‌توانید یک رنگ سایه را برای پشت چشم و رنگ دوم را برای برجسته کردن خط مژه استفاده کنید و این دو رنگ را در گوشه خارجی چشم به یکدیگر برسانید.

ایده سایه چشم

خط چشم گرافیکی

خط چشم‌های گرافیکی وغیرمعمول از دیگر ترندهای آرایشی ۱۴۰۲-۲۰۲۳ هستند. شما برای این مدل خط چشم‌ها می‌توانید از خط چشم‌های رنگی یا کلاسیک استفاده کنید و ظاهری خاص به چهره خود ببخشید. خطوط مواج، اشکال هندسی یا طرح‌های نقطه‌ای از جمله مواردی است که در این روش می‌توانید استفاده کنید.

ایده خط چشم خاص

هایلایتر

هایلایتر از لوازم آرایشی ترند ۲۰۲۳ است. داشتن گونه‌های برجسته و براق با آرایش نچرال و ابروهای کرکی می‌تواند یک جادو برای چهره شما باشد. ‌هایلایتر به برجسته‌تر نشان دادن گونه و درشت‌تر نشان دادن چشم‌ها کمک زیادی می‌کند و از آن می‌توانید برای تکمیل آرایش خود استفاده کنید.

سایه چشم کریستالی

از جنجالی‌ترین ترندهای آرایشی ۱۴۰۲ می‌توان به سایه‌های کریستالی و نگین‌دار اشاره کرد که گوشه خارجی چشم خودنمایی می‌کنند. شما می‌توانید نگین های  سبک را با چسب مخصوص روی پوست چشم بچسبانید و ظاهری جسورانه داشته باشید.

سایه چشم جدید

سخن پایانی

در این مقاله برایتان ترندهای آرایشی تابستان امسال را شرح دادیم. حال شما بگویید کدام ترند آرایشی را بیشتر از بقیه دوست دارید؟ آیا دوست دارید از این ترندهای آرایشی در میکاپ خود استفاده کنید؟

دسته بندی شده در: