روز ولنتاین یکی از معروف‌ترین مناسبت‌ها برای زوج‌های عاشقه که از مدت‌ها قبل برای اون برنامه ریزی‌های زیادی انجام می‌دن. از طرفی هرکسی که تجربه‌ی خرید کادو برای ولنتاین رو داشته باشه حتما می‌دونه که این خرید از بیشتر خرید‌های سرتاسر سال سخت‌تره. علاوه بر اون همیشه انتخاب هدیه کار زمان‌بری بوده و هست. به خاطر همین ما این مطلب رو برای شما آماده کردیم تا بتونین با دیدن این ایده‌ها راحت‌تر کادوی مورد نظرتون رو انتخاب و از همه مهم‌تر کسی رو که دوست دارین خوشحال کنین.

 

همونطور که توی مقدمه این مطلب خوندین ما قراره بهتون کمک کنیم تا مناسب‌ترین کادو رو برای کسی که دوستش دارین پیدا کنین. راستی! شما می‌تونین همه کالاها و برندهایی که تو این مطلب معرفی می‌کنیم رو توی فروشگاه اینترنتی تگموند پیدا کنین. دیگه وقتشه که بریم سر وقت ایده ها!

 

 

  1. کت

کت های تک چه رسمی و چه اسپورت باشن در هر صورت انتخاب خوبی برای کادو ولنتاین به حساب میان. نکته مثبتی که توی انتخاب این ایده وجود داره اینه که شما می‌تونین برای هرسلیقه و استایلی به راحتی کت تک مناسب پیدا کنین و خیالتون از مورد پسند بودن کادوتون راحت باشه.

خرید کت مردونه برای کادو ولنتاین

شما می‌تونین با حدود ۴۰۰ هزار تومن به بالا کت تک تهیه کنین و طبیعیه که اگر دست روی کت‌های چرمی بذارین این هزینه بیشتر هم می‌شه.

خرید کت مردانه

 

  1. ساعت

بدون شک محبوب‌ترین اکسسوری برای آقایون ساعته. اگر تصمیم گرفتین برای کسی که دوستش دارین ساعت هدیه بگیرین خیالتون راحت باشه که حتما از کادوتون استقبال می‌شه.

خرید ساعت مردونه برای کادو ولنتاین

حتی با حدود ۳۰۰ هزار تومن هم می‌شه ساعت مچی هدیه خرید ولی هرچقدر مبلغ بیشتری برای این محصول در نظر بگیرین گزینه های شیک‌تر و خاص‌تری پیش روتون قرار می‌گیره!

خرید ساعت مردانه

 

  1. فندک

اگر کسی که دوستش دارین سیگار مصرف می‌کنه می‌شه گفت کار شما از همه راحت‌تره. از قدیم هدیه دادن فندک و نگهداشتن اون به عنوان یه یادگاری ارزشمند مرسوم بوده. پس با دونستن این موضوع شما هم می‌تونین یه فندک شیک به عنوان کادو ولنتاین برای کسی که دوستش دارین تهیه کنین و اگر مایل بودین حتی نوشته، اسم یا تاریخ خاصی رو روی بدنه فندک حک کنین.

خرید فندک برای کادو ولنتاین

حدود قیمت فندک های لوکس از ۲۵۰ هزار تومن به بالاست. اگر برند خوبی از فندک‌ها نمی‌شناسین ما برند زیپو رو به عنوان معروف ترین برند فندک به شما پیشنهاد می‌کنیم.

خرید فندک

 

  1. عطر و ادکلن

واقعا کی می‌تونه با عالی بودن عطر و ادکلن به عنوان کادو مخالف باشه؟! اگر صادقانه حرف بزنیم همه ما از کادو گرفتن عطر و ادکلن خوشحال می‌شیم و این دقیقا خوب بودن این کادو برای ولنتاین رو ثابت می‌کنه.

خرید عطر مردونه بر ای کادو ولنتاین

نکته مهم‌تر اینه که شما می‌تونین با حدود ۱۰۰ هزارتومن به بالا به عنوان کادو ولنتاین عطر و ادکلن تهیه کنین ولی کادوی شما خیلی شیک‌تر از بقیه چیزهایی که با این قیمت می‌شه خرید به نظر می‌رسه!

خرید عطر و ادکلن مردانه

 

  1. دکمه سرآستین

درسته که دکمه سرآستین اکسسوری خیلی کوچیکی محسوب می‌شه ولی اصلا نباید از تاثیر اون توی استایل آقایون چشم پوشی کرد. ضمنا شما می‌تونین با خریدن دکمه سرآستین‌های طلا یا نقره، کادو ولنتاین رو به لوکس‌ترین حالت ممکن تدارک ببینین. اگر کسی که قراره براش کادو بگیرین شیک‌پوش و خوش استایله به نظر ما یک لحظه هم توی خرید این کادو شک نکنین.

خرید دکمه سرآستین برای کادو

شما می‌تونین با حدود قیمت ۴۰۰ هزار تومن از برندهای معروف دکمه سرآستین بخرین.

خرید دکمه سرآستین

 

  1. کیف رسمی

اگر مرد مورد علاقه شما شغل اداری داره،خریدن کیف‌های رسمی و به نوعی اداری می‌تونه گزینه جذابی برای کادو ولنتاین باشه. یکی از فایده‌های انتخاب این کادو اینه که بخش زیادی از روز که شما حضور ندارین کسی که براش این کادو رو گرفتین با دیدنش یاد شما میوفته!

خرید کیف مردانه برای کادو ولنتاین

اگر به اندازه کافی بودجه برای این کار در نظر گرفتین بهتون پیشنهاد می‌کنیم روی کیف‌های چرمی بیشتر فکر کنین؛ چون هم ماندگاری بیشتری دارن هم به عنوان کادو شیک‌تر به نظر می‌رسن. در هر حال با حدود ۵۰۰ هزار تومن به بالا می‌تونین به عنوان کادو ولنتاین کیف‌های اداری و رسمی تهیه کنین.

خرید کیف رسمی مردانه

 

  1. کراوات و پاپیون

کراوات و پاپیون توی کمد آقایونی که به استایل‌های رسمی و کلاسیک علاقه دارن بیشتر از هرکس دیگه‌ای پیدا می‌شه و بعضی از آقایون حتی به طور روزانه از کراوات استفاده می‌کنن. با توجه به این موضوع اگر کسی که دوستش دارین به طور مداوم از کراوات استفاده می‌کنه یا علاقه خاصی به این اکسسوری جذاب داره کار شما برای انتخاب کادو ولنتاین خیلی راحته!

خرید کراوات مردونه برای کادو ولنتاین

البته کراوات‌ها و پاپیون‌ها انقدر طرح‌ها و جنس‌های مختلفی دارن که باید برای خریدشون کمی بیشتر از آیتم‌هایی مثل کیف رسمی زمان بذارین ولی مطمئن باشین نتیجه راضی کننده می‌شه. قیمت کراوات و پاپیون از حدود ۹۰ هزار تومن به بالاست و طبیعیه که به طور مثال کراوات‌های ابریشمی قیمت بالاتری نسبت به این مبلغ دارن.

خرید کراوات و پاپیون مردانه

 

  1. کیف پول

شاید این جمله یه کم ناامید کننده به نظر برسه ولی باید بدونین اکثر آقایون علاقه‌ای به داشتن کیف پول ندارن و همیشه از جیب لباس‌هاشون برای نگهداری پول نقد و کارت بانکی استفاده می‌کنن. بنابراین قبل از این که تصمیم به خرید کیف پول به عنوان کادو ولنتاین بگیرین اول مطمئن بشین کسی که دوستش دارین علاقه‌ای به کیف پول داره یا نه!

خرید کیف پول مردونه برای کادو ولنتاین

اگر بخت با شما یار باشه و کسی که قراره براش کادو بگیرین از کیف پول استفاده بکنه همه چیز عالی پیش می‌ره. شما می‌تونین با قیمت‌های کمتری نسبت به خیلی از مواردی که توی این مطلب معرفی کردیم کیف پول‌های شیک و لوکس تهیه کنین. با حدود ۱۵۰ هزار تومن به بالا می‌تونین به عنوان کادو ولنتاین کیف پول بخرین.

خرید کیف پول مردانه

 

  1. ساک ورزشی

 تعداد زیادی از آقایون به تناسب اندام خودشون اهمیت می‌دن و ورزش می‌کنن. اگر کسی که قراره براش کادو ولنتاین بگیرین اهل ورزشه، انتخاب ساک ورزشی به عنوان کادو می‌تونه خیلی خوب باشه.

خرید ساک ورزشی برای کادو ولنتاین

برندهای شناخته شده‌ای مثل آدیداس گزینه خوبی برای خرید ساک ورزشی هستن. موقع خریدن این هدیه اگر به ویژگی‌های تخصصی کیف مثل توانایی گردش هوا و چیزهایی از این دست دقت کنین احتمالا رضایتتون از این خرید بیشتر می‌شه. شما با حدود ۶۰۰ هزار تومن به بالا می‌تونین به عنوان کادو ولنتاین ساک ورزشی بخرین. راستی! ما قبلا براتون یه مطلب  نوشتیم که به شما کمک می‌کنه برای کسایی که اهل ورزش هستن کادوهای مناسبشون رو پیدا کنین؛ اگر کسی که برای ولنتاین می‌خواین براش کادو بخرین اهل ورزشه پیشنهاد می‌کنیم این مطلب رو هم مطالعه کنین.

خرید ساک ورزشی مردانه

 

  1. کمربند

 کمربند مهم‌ترین اکسسوری برای آقایونه که حتی اگر زیاد اهل مد و فشن نباشن حتما بهش اهمیت می‌دن. دقیقا به همین دلیل شاید بشه گفت کم ریسک‌ترین کادو برای آقایون کمربند به حساب میاد.

خرید کمربند مردونه برای کادو ولنتاین

اصلا مهم نیست چه مقدار بودجه برای خرید کادو ولنتاین در نظر گرفتین. در هر صورت با هر قیمتی می‌تونین کمربند با کیفیت پیدا کنین. از حدود ۸۰ هزار تومن به بالا می‌شه کمربند‌های با کیفیت انتخاب کرد.

خرید کمربند مردانه

 

  1. پیراهن مردانه

 چی بجز پیراهن مردونه می‌تونه پر استفاده‌ترین لباس برای آقایون باشه؟ اگر جوابی برای این سوال پیدا نکردین می‌تونین مطمئن باشین خرید پیراهن مردونه انتخاب هوشمندانه‌ای برای ولنتاین به حساب میاد. مهم نیس پیراهن رسمی بخرین یا دست روی پیراهن‌های اسپورت بذارین؛ واقعا هر نوع پیراهنی که بخرین شانس زیادی برای پسندیده شدن داره!

خرید پیراهن مردونه برای کادو ولنتاین

با در نظر گرفتن هزینه‌ای حدود ۲۰۰ هزار تومن به بالا می‌تونین به عنوان کادو ولنتاین پیراهن مردونه تهیه کنین.

خرید پیراهن مردانه

 

  1. دستبند

شاید همه آقایون استفاده از دستبند رو دوست نداشته باشن ولی اگر کسی که شما دوستش دارین اهل انداختن دستبنده این خبر خوبی برای شما محسوب می‌شه. دستبند‌های استیل، نقره و حتی طلا می‌تونن با یه بسته بندی شیک به بهترین کادوی ممکن برای ولنتاین تبدیل بشن.

خرید دستبند مردونه برای کادو ولنتاین

اگر تصمیم گرفتین بیشتر به خرید دستبند برای ولنتاین فکر کنین بهتره بدونین با حدود ۹۰ هزار تومن به بالا می‌شه این آیتم رو خریداری کرد.

خرید دستبند مردانه

 

  1. کلاه

بعضی از آقایون توی استایل‌های روزمره خودشون از کلاه استفاده می‌کنن؛ اگر کسی که دوستش دارین برای خوش پوشی از کلاه‌های اسپرت استفاده می‌کنه شما می‌تونین با خریدن کلاه به عنوان کادو ولنتاین به سلیقه‌اش احترام بذارین.

خرید کلاه مردونه برای کادو ولنتاین

با حدود ۷۰ هزار تومن به بالا می‌تونین از برندهای باکیفیت کلاه مردونه بخرین.

خرید کلاه مردانه

 

  1. کفش رسمی

اکثر آقایون به کفش‌هاشون توجه زیادی نشون می‌دن؛ مخصوصا کفش‌های رسمی که برای موقعیت‌های مهم پوشیده می‌شن. پس طبیعیه که کادو گرفتن یه کفش شیک و رسمی آقایون رو خوشحال کنه.

خرید کفش مردونه برای کادو ولنتاین

درسته این کفش‌ها قیمت بالایی نسبت به بقیه چیزهایی که توی این مطلب معرفی کردیم دارن ولی کادوی خاص و ارزشمندی به حساب میان. اگر از برندهایی مثل درسا و اورز خرید کنین می‌تونین از کیفیت و لوکس بودن کادوتون مطمئن بشین. با حدود ۳۵۰ هزار تومن به بالا می‌تونین کفش رسمی مردونه تهیه کنین.

خرید کفش رسمی مردانه

 

  1. قاب موبایل

اگر برای خرید لباس به عنوان کادو به مشکل برخوردین چون سایز دقیق کسی که قراره واسش کادو بخرین رو نمی‌دونین و یا مشکلاتی از این دست، باید بهتون بگیم خرید قاب موبایل می‌تونه خیلی از مشکلات شما رو حل کنه. خیلی راحت می‌تونین به عنوان کادو ولنتاین روی قاب موبایل حساب کنین و در مورد چیزهایی مثل مناسب نبودن سایز نگرانی نداشته باشین.

خرید قاب موبایل برای کادو ولنتاین

ممکنه در نگاه اول قاب موبایل برای هدیه ساده به نظر برسه ولی اگر همین الان به فروشگاه های اینترنتی سر بزنین و تنوع قاب‌های موبایل رو ببینین نظرتون تغییر می‌کنه! راستی اگر تصمیم به خرید قاب موبایل به عنوان کادو ولنتاین گرفتین خوبه بدونین با حدود ۸۰ هزار تومن به بالا می‌تونین این هدیه رو تهیه کنین.

خرید قاب موبایل

 

فوت آخر!

یادتون باشه هر محصولی که به عنوان کادو ولنتاین درنظر گرفتین با حال و هوای ولنتاین مرتبطش کنین. مثلا اگر لباس می‌خرین رنگ قرمز رو فراموش نکنید یا اگر عطر می‌خرین سعی کنین شیشه اش نمادی از قلب داشته باشه. اگر هم براتون سخته این محصولات رو پیدا کنین فقط کافیه دوباره برگردین اول این مطلب و عکس محصولاتی که براتون گذاشتیم رو  دوباره نگاه کنین. راستی! اگر بعد اینکه کادوتون رو خریدین نمی‌دونستین چطور برای روز ولنتاین برنامه ریزی کنین ما قبلا براتون یه مطلب درمورد کارهای هیجان انگیزی که روز ولنتاین می‌شه انجام داد آماده کردیم که احتمالا خوندنش کمک زیادی بهتون بکنه!

دسته بندی شده در: