روز ولنتاین یکی از معروف‌ترین مناسبت‌ها برای زوج‌های عاشقه که از مدت‌ها قبل برای اون برنامه ریزی‌های زیادی انجام می‌دن. از طرفی هرکسی که تجربه‌ی خرید کادو برای ولنتاین رو داشته باشه حتما می‌دونه که این خرید از بیشتر خرید‌های سرتاسر سال سخت‌تره. علاوه بر اون همیشه انتخاب هدیه کار زمان‌بری بوده و هست. به خاطر همین ما این مطلب رو برای شما آماده کردیم تا بتونین با دیدن این ایده‌ها راحت‌تر کادوی مورد نظرتون رو انتخاب و از همه مهم‌تر کسی رو که دوست دارین خوشحال کنین.

همونطور که توی مقدمه این مطلب خوندین ما قراره بهتون کمک کنیم تا مناسب‌ترین کادو رو برای کسی که دوستش دارین پیدا کنین. راستی! شما می‌تونین همه کالاها و برندهایی که تو این مطلب معرفی می‌کنیم رو توی فروشگاه اینترنتی تگموند پیدا کنین. دیگه وقتشه که بریم سر وقت ایده ها!

 

 

  1. کت و کاپشن

از اونجایی که ولنتاین توی فصل زمستون از راه می‌رسه، خریدن لباس‌های زمستونی به عنوان کادو می‌تونه یه ایده عالی برای ولنتاین باشه. باید بدونین اکثر خانم‌ ها عاشق لباس‌های جدیدن و از لباس کادو گرفتن خوشحال می‌شن؛ پس با خریدن یه کت یا کاپشن زنانه می‌تونین خیلی خوب از پس خریدن کادو ولنتاین برای خانم‌ ها بربیاین. اگه موقع خرید این آیتم‌ها برای ولنتاین رنگ قرمز یا مشکی رو انتخاب کنین، دیگه از هر نظر هدیه شما مناسب و خوشحال کنندس!

خرید کاپشن برای کادو ولنتاین

راستی اگر دنبال برند خوب و شناخته شده برای خرید کت و کاپشن زنانه می‌گردین ما به شما برندهای استرادیواریوس ، پول اند بیر و برشکا رو معرفی می‌کنیم. خوبی این برندها اینه که اکثر خانم‌ ها طرفدار محصولاتشون هستن و شما با صرف هزینه از ۳۰۰ هزار تومن به بالا می‌تونین از این برندها کت و کاپشن زنانه بخرین!

خرید کت و کاپشن زنانه

 

  1. کفش

همونطور که بالاتر بهتون گفتیم لباس‌ها و کفش‌های زمستونی انتخاب خوب و هوشمندانه‌ای برای کادو ولنتاین هستن. خریدن بوت و نیم بوت و یا کفش پاشنه دار هم می‌تونه کسی رو که دوستش دارین به راحتی خوشحال کنه؛ مخصوصا اگه از اون دسته خانم‌هایی باشه که عاشق کفش‌های متنوع هستن. البته اگر سایز درستی برای خرید کفش ندارین پیشنهاد می‌کنیم بر اساس حدس و گمان هدیه نگیرین و بیشتر به بقیه آیتم‌های این مطلب توجه کنین.

خرید بوت برای کادو ولنتاین

شما می‌تونین از برندهای زارا ، استرادیواریوس و آلدو کفش های قشنگ و مناسبی رو برای هدیه ولنتاین به کسی که دوستش دارین پیدا کنین. خبر خوب اینکه روی وبسایت فروشگاه اینترنتی تگموند ، با حدود هزینه ۲۷۰ هزارتومن به بالا می‌تونین یک کفش شیک از برندهای شناخته شده تهیه کنین.

خرید کفش زنانه

 

  1. لاک ناخن

احتمالا به سختی می‌تونین دختری رو پیدا کنین که عاشق لاک نباشه! لاک ناخن کادوییه که می‌تونین بابت دوست داشته شدنش از الان مطمئن باشین. اگر هم فکر می‌کنین لاک ناخن کادوی ارزون قیمت برای ولنتاین محسوب می‌شه باید بهتون بگیم لاک ناخن از برندهای لوکس ممکنه تا ۳۸۰ هزار تومن هم قیمت داشته باشه!

خرید لاک برای کادو ولنتاین

به هرحال انتخاب به عهده شماست که به خریدن یک یا دوتا لاک گرون قیمت برای کادو ولنتاین بسنده کنین یا اینکه با خریدن تعداد زیادی از لاک های ارزون قیمت با رنگ‌های متنوع، یک کادو هیجان انگیز و غافلگیر کننده برای ولنتاین آماده کنین. خوبه بدونین با ۲۳ هزار تومن هم می‌تونین روی سایت تگموند لاک های با کیفیت و خوب پیدا کنین!

خرید لاک ناخن

 

  1. عطر و ادکلن

واقعا کی می‌تونه با عالی بودن عطر و ادکلن به عنوان کادو مخالف باشه؟! اگر صادقانه حرف بزنیم همه ما از کادو گرفتن عطر و ادکلن خوشحال می‌شیم و این دقیقا خوب بودن این کادو برای ولنتاین رو ثابت می‌کنه.

خرید عطر برای کادو ولنتاین

نکته مهم‌تر اینه که شما می‌تونین با حدود ۱۰۰ هزارتومن به بالا به عنوان کادو ولنتاین عطر و ادکلن تهیه کنین ولی کادوی شما خیلی شیک تر از بقیه چیزهایی که با این قیمت میشه خرید به نظر می‌رسه!

خرید عطر و ادکلن زنانه

 

  1. شال و روسری

این یه واقعیته که همه دختر ها هرچی شال و روسری داشته باشن باز هم از داشتن یه شال یا روسری جدید خوشحال می‌شن. پس اگه نمی‌خواین روی کادو خریدن ریسک کنین یا براتون خیلی اهمیت داره کادوتون حتما استفاده بشه انتخاب شال یا روسری برای کادو ولنتاین می‌تونه همون چیزی باشه که شما رو راضی می‌کنه.

خرید شال برای کادو ولنتاین

اگر قصد خرید شال یا روسری رو دارین می‌تونین با حدودا ۸۰ هزار تومن هم این آیتم‌ها رو تهیه کنین.

خرید شال و روسری زنانه

 

  1. کیف دستی

کیف هم جزو کالاهاییه که کادو گرفتن اون می‌تونه برای دختر ها خیلی خوشحال کننده باشه. ضمنا کیف های دستی از شیک‌ترین کادوهایی هستن که می‌تونین برای روز ولنتاین بخرین. در مورد خرید کیف یادتون باشه به سلیقه کسی که براش کادو می‌گیرین دقت کنین و مثلا اگر اون فرد همیشه از کیف‌های کوچیک استفاده می‌کنه با خرید یه کیف بزرگ و بی‌استفاده ناراحتش نکنین.

خرید کیف برای کادو ولنتاین

محدوده قیمت برای کیف های دستی از ۱۵۰ هزار تومن شروع می‌شه و ما به شما برندهای آلدو ، کارپیزا و درسا رو برای خرید این آیتم پیشنهاد می‌کنیم.

خرید کیف زنانه

 

  1. ساعت مچی

اگر برای ولنتاین دنبال کادویی هستین که ماندگار باشه و همیشه کسی که دوست دارین رو یاد شما بندازه ساعت های مچی یک انتخاب کلاسیک و جذاب برای شما هستن. فقط کافیه به جزئیات استایل کسی که براش قراره کادو بخرین توجه کنین تا راحت مدل ساعت محبوبشو بشناسین.

خرید ساعت برای کادو ولنتاین

برای ساعت های برند و باکیفیت شما باید حدود ۳۰۰ هزار تومن به بالا هزینه کنین.

خرید ساعت مچی زنانه

 

  1. رژ لب

رژ لب یا به اصطلاح ماتیک یه کادوی جذاب و به یادموندنیه. البته اینکه چه برندی رو برای خرید رژ لب انتخاب کنین تاثیر خیلی زیادی روی کیفیت این کادو میذاره. یادتون باشه هیچوقت کیفیت رو فدای قیمت نکنین و بهترین برندها رو برای کسی که دوستش دارین انتخاب کنین. برندهای دیور ، ایوسن لوران ، ژیوانشی از جذاب‌ترین برندهای آرایشی هستن که کادو گرفتن از محصولاتشون هر دختری رو به وجد میاره!

خرید رژ برای کادو ولنتاین

البته با حدود ۳۰ هزارتومن هم می‌شه رژ لب خرید ولی قطعا کیفیت و زیبایی این رژها با محصولات لوکس و گرون قیمت برابری نمی‌کنه.

خرید رژ لب

 

  1. کیف پول

همه خانم ها به کیف پول احتیاج دارن و این به عهده هنر و سلیقه شماست که مناسب‌ترین کیف پول رو به عنوان کادوی ولنتاین برای کسی که دوستش دارین انتخاب کنین. اگر می‌خواین کادوتون شیک به نظر برسه سعی کنین کیف پولی رو انتخاب کنین که از جنس چرم باشه.

خرید کیف پول برای کادو ولنتاین

حدود قیمت کیف پول های زنانه از ۱۰۰ هزار تومن به بالاست.

خرید کیف پول زنانه

 

  1. پیراهن

اگر قبلا کمد یه خانم رو دیده باشین حالا کاملا باید بدونین پیراهن‌ها چقدر مهم هستن. واقعیت اینه که اکثر دخترها هر پیراهن رو فقط یکبار می‌پوشن! دیگه خودتون تصور کنین هر دختر به چندتا پیراهن احتیاج داره!

خرید پیراهن برای کادو ولنتاین

شما با حدود ۲۵۰ هزارتومن به بالا می‌تونین به عنوان کادو ولنتاین پیراهن زنانه کادو بخرین و خیالتون راحت باشه که کادوتون بلا استفاده نمی‌مونه!

خرید پیراهن زنانه

 

  1. کمربند

اگر به فکر خرید کمربند برای کادو ولنتاین هستین باید خیلی حواستون رو جمع کنین. دخترای کمی پیدا می‌شن که از کمربند توی استایلشون استفاده کنن. پس اول سعی کنین مطمئن بشین که کسی که براش کادو می‌گیرین از کمربند متنفر نباشه!

خرید کمربند برای کادو ولنتاین

خریدن کمربند برای دختر ها یه ریسک بزرگه ولی از لحاظ قیمت یه گزینه ی شیک و به صرفه محسوب می‌شه چون حتی با ۱۰۰ هزارتومن هم می‌تونین یه کمربند خوب و باکیفیت بگیرین.

خرید کمربند زنانه

 

  1. کیف ورزشی

اگر کسی که براش کادو می‌گیرین اهل ورزشه انتخاب کیف ورزشی می‌تونه کادوی شما رو بیش از حد تصورتون هوشمندانه نشون بده. با خریدن کیف ورزشی برای خانم ها می‌تونین بهشون نشون بدین که به علایقشون توجه دارین و سلامتی اون‌ها براتون مهمه.

کیف ورزشی برای کادو ولنتاین

با حدود ۳۰۰ هزارتومن می‌تونین از برندهای معتبر کیف ورزشی تهیه کنین. راستی! ما قبلا براتون یه مطلب نوشتیم که به شما کمک می‌کنه برای کسایی که اهل ورزش هستن کادوهای مناسبشون رو پیدا کنین؛ اگر کسی که می‌خواین ولنتاین براش کادو بخرین اهل ورزشه پیشنهاد می‌کنیم اون مطلب رو هم بخونین.

خرید کیف ورزشی زنانه

 

  1. فندک

درسته که هدیه دادن فندک به پسرها مرسوم‌تره ولی اگر کسی که قراره برای اون کادو ولنتاین بگیرین سیگار مصرف می‌کنه فندک می‌تونه انتخاب جذابی برای کادو خریدنتون باشه.

خرید فندک برای کادو ولنتاین

شما می‌تونین با حدود قیمت ۲۵۰ هزارتومن به بالا یه فندک خیلی شیک به عنوان کادو ولنتاین بگیرین. راستی اگر می‌خواین خاص‌تر به نظر برسین می‌تونین اسم کسی که دوستش دارین رو روی بدنه فندک حکاکی کنین.

خرید فندک

 

  1. زیورآلات

همیشه تیر خلاص کادو دادن به خانم‌ها خریدن زیورآلاتی مثل گردنبند، دستبند و انگشتره. اگر با خوندن این مطلب هنوز مطمئن نشدین چی برای ولنتاین کادو بخرین، به نظرم زیورآلات می‌تونه شک شما نسبت به کادو ولنتاین رو برطرف کنه.

خرید بدلیجات برای کادو ولنتاین

اگر تصمیم گرفتین زیورآلات رو برای کادو ولنتاین انتخاب کنین بهتره بدونین حتی با حدود ۶۰ هزارتومن هم می‌شه از فروشگاه اینترنتی تگموند زیورآلات استیل تهیه کرد.

خرید زیورآلات زنانه

 

فوت آخر!

یادتون باشه هر محصولی که به عنوان کادو ولنتاین درنظر گرفتین با حال و هوای ولنتاین مرتبطش کنین. مثلا اگر لباس می‌خرین رنگ قرمز رو فراموش نکنید یا اگر عطر می‌خرین سعی کنین شیشه اش نمادی از قلب داشته باشه. اگر هم براتون سخته این محصولات رو پیدا کنین فقط کافیه دوباره برگردین اول این مطلب و عکس محصولاتی که براتون گذاشتیم رو  دوباره نگاه کنین. راستی! اگر بعد اینکه کادوتون رو خریدین نمی‌دونستین چطور برای روز ولنتاین برنامه ریزی کنین ما قبلا براتون یه مطلب درمورد کارهای هیجان انگیزی که روز ولنتاین می‌شه انجام داد آماده کردیم که احتمالا خوندنش کمک زیادی بهتون بکنه!

دسته بندی شده در: