اصطلاحاتی مثل کاپشن و کت، ممکن است ساده به نظر برسند اما در واقع شامل طیف گسترده‌ای از سبک‌ها و طرح‌های مختلف هستند. زمانی که با مدل‌ها و سبک‌های مختلف آن‌ها آشنا نباشید به سختی می‌توانید یک خرید هوشمندانه انجام دهید. ما در این مطلب به شما کمک می‌کنیم انواع کت و کاپشن مردانه را بشناسید و بتوانید به راحتی مدل محبوبتان را انتخاب کنید؛ همچنین محصولاتی از برند‌های شناخته شده‌ای مثل زارا(ZARA) و اچ‌ اند‌ ام(H&M) را به شما پیشنهاد خواهیم داد. اگر می‌خواهید با شروع برف و سرما در شیک‌پوش ترین حالت خودتان باشید این مطلب را از دست ندهید.

۱.کاپشن بُمبر (Bomber Jackets)

کاپشن مردانه بمبر

این مدل از سبک لباس پوشیدن خدمه پرواز در نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا الهام گرفته شده است. البته امروز مردان در هر شغلی می‌توانند با پوشیدن یک بُمبر خوش پوشی خود را ثابت کنند. این کاپشن‌ها دوام زیادی دارند و اگر از آن‌ها خوب مراقبت شود به یک عضو دائمی و کاربردی کمد شما تبدیل خواهند شد. از ویژگی های این مدل کاپشن، قد کوتاه و زیپ سرتاسری آن است. اگر می‌خواهید به راحتی یک بُمبر را تشخیص دهید توجه به یقه و لبه آستین کش دار آن می‌تواند به شما اطمینان بدهد که تشخیص درستی داشته‌اید. ظاهر متمایز بُمبر‌ها می‌تواند به شما یک استایل کژوال (CASUAL) خاص هدیه بدهد که با پوشیدن آن از بودن میان جمع خوش‌پوش‌ها لذت ببرید.

 

کاپشن بمبر مردانهاین کاپشن‌ها در جنس‌های متفاوتی مثل چرم و نایلون تولید می‌شوند. البته جنس نایلون برای بُمبر‌ها معمول‌تر است. در تصویر بالا، سه مدل بُمبر نایلونی از برندهای اچ اند ام(H&M) و پول اند بیر(PULL&BEAR) به شما نشان داده‌ایم که همین حالا می‌توانید با جست‌و‌جوی برند این محصولات در سایت تگموند جزئیات بیشتری را از آن‌ها مشاهده کنید.

 

۲.کت تراکر (Trucker Jacket)

کت تراکر مردانه

برای کسانی که این مدل کت را نمی‌شناسند، تراکر دارای دو جیب روی قسمت سینه است و توسط دکمه‌های فلزی بسته می‌شود. این کت‌ها قد کوتاهی دارند و اغلب از پارچه جین آبی دوخته شده‌اند. البته تراکر‌ها با پارچه‌های مخمل کبریتی نیز طراحی می‌شوند و به همین دلیل می‌توانند تنوع زیادی در رنگ داشته باشند.

تراکر مردانه

شما می‌توانید از یک کت تراکر در هر فصلی استفاده کنید. این انتخاب خودتان است که زیر آن یک تیشرت بپوشید یا روی آن کاپشن تن بزنید. با این حساب باید فهمیده باشید که خرید یک کت تراکر می‌تواند چقدر هوشمندانه باشد. اگر به فکر خرید یک تراکر هستید برند برشکا(BERSHKA) برای شما پیشنهادات ویژه ای دارد.

 

۳.کت جین (Denim Jackets)

کت جین مردانه

اگر حتی یک کت جین ندارید امروز وقتش رسیده که این سرمایه گذاری را انجام دهید. این نوع کت نیز مثل تراکر برای هر فصلی از سال مناسب است. کت‌های جین برای استایل‌های روزمره و کژوال(CASUAL) یک پیشنهاد ویژه هستند که کار شما را برای انتخاب بقیه آیتم‌های استایلتان بیش از اندازه آسان می‌کنند. خبر خوب اینکه کت‌های جین دوام مناسبی هم دارند و به راحتی با کمد شما خداحافظی نمی‌کنند.

کت جین

فکر می‌کنیم تا الان به جادوی یک کت جین پی برده باشید. با این مدل هیچ محدودیتی نخواهید داشت. اگر مایل باشید کت جین شما با دکمه بسته شود و با برعکس، طرفدار لباس‌های زیپ دار باشید هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد. خوشبختانه برای همه نوع سلیقه‌ای کت جین پیدا می‌شود.

 

۴.اورکت (Overcoat)

اورکت مردانه

اورکت‌ها در طرح‌ها و سبک‌های مختلفی وجود دارند. آنچه مشترک همه آنهاست این است که آنها بلند و گرم هستند. مهم نیست که چه نوع کفشی را انتخاب می‌کنید چرا که اورکت‌ها با هر مدلی که انتخاب کنید سازگاری دارند. یکی از آن‌ها را که دوست دارید انتخاب کنید، تا همیشه برای کار، مسافرت‌های زمستانی ، مهمانی و موقعیت‌های دیگر آماده باشید.

اورکت

اگر اهل ریسک هستید از اورکت‌های مشکی و قهوه‌ای ساده فاصله بگیرید و مدل‌های جدید‌تر و ترندی را امتحان کنید. یک اورکت زرشکی ساده یا شطرنجی می‌تواند همان چیزی باشد که برای امضای استایل زمستانی خودتان به آن احتیاج دارید. پس اگر جسارت کافی برای پوشیدن مدل‌های پیشنهادی ما را دارید همین الان آن را به خودتان اثبات کنید.

 

۵.کاپشن پارکا (Parka)

کاپشن پارکا مردانه

پارکا یک کاپشن نسبتا کوتاه است که طول آن تا روی ران پا می‌رسد و برای فصول سرد طراحی شده است. پارکا به طور معمول با الیاف مصنوعی ساخته شده است و اغلب دارای یک کلاه خزدار است. با تشکر از گرم بودن و زیبایی پارکا شما می‌توانید از آن برای خوش پوشی در موقعیت‌های غیررسمی استفاده کنید. این کاپشن‌ها با راحتی و گرمایی که دارند برای تفریحات زمستانی نیز یک انتخاب عالی هستند.

کاپشن پارکا

با خرید یک پارکا خوش پوشی شما در زمستان تضمین می‌شود. فقط کافی است یکی از آن‌ها را با شلوار جین و کفش ورزشی یا چکمه ست کنید. فقط با رعایت چند نکته ابتدایی شما صاحب یکی از بهترین استایل‌های زمستانی خواهید شد.

انواع کاپشن و کت مردانه

ممکن است هدف یک کت یا کاپشن گرم نگه داشتن شما در هوای سرد باشد، اما این تنها کاری نیست که آن‌ها انجام می‌دهند. علاوه بر محافظت در برابر سرما، باد و باران یک کت یا کاپشن همچنین می‌تواند استایل شما را کامل کند و شخصیت شما را به نمایش بگذارد. انتخاب استایل مناسب بیش از هرچیزی مهم است که با تعداد زیادی گزینه در دسترس اصلا کار ساده‌ای به نظر نمی‌رسد. احتمالا فکرش را هم نمی‌کنید که حداقل ۲۵ نوع کت و کاپشن مردانه در بازار وجود دارد. ما در این مطلب سعی کردیم شما را با پنج مدل از کاربردی ترین آن‌ها آشنا کنیم تا بتوانید هوشمندانه‌تر خرید کنید. اگر تمایل دارید آگاهی بیشتری نسبت به انواع کت و کاپشن مردانه و قیمت آن‌ها بدست بیاورید فروشگاه اینترنتی تگموند با بیش از ۴۵۰ محصول در این دسته می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.