این روز‌ها خیلی سخت می‌توانیم باور کنیم کسی نام بیلی آیلیش(BILLIE EILISH) را نشنیده باشد. این خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی با اولین آهنگ خود (Ocean Eyes) به طرز شگفت انگیزی در اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی به دنیای موسیقی معرفی شد. بیلی که در سال ۲۰۰۱ متولد شده، با حدود ۵۰ میلیون نفر دنبال کننده در صفحه اینستاگرام شخصی‌اش تبدیل به یکی از تاثیرگذار ترین افراد حال حاضر صنعت موسیقی برای نوجوانان شده است. اگر می‌خواهید با بیلی بیشتر آشنا شوید و حتی از اتاق شخصی‌اش را ببینید ادامه این مطلب را از دست ندهید.

بیلی و استعداد هایی که به توانایی تبدیل شد

بیلی آیلیش متولد اواخر سال ۲۰۰۱ میلادی است و از کودکی به موسیقی، بازیگری و رقص علاقه نشان می‌داد. او در هشت سالگی مشغول به فعالیت در یک گروه کر شد و در یازده سالگی به طور مرتب فیلم‌های کوتاهی را در یوتیوب از خودش منتشر می‌کرد. بیلی آیلیش از کودکی با سرعت شگفت انگیزی به سمت استعداد ذاتی‌اش در حرکت بود. البته که پدر و مادر بیلی هر دو بازیگر هستند و به نظر می‌رسد این موضوع در کشف استعداد بیلی کوچک، تاثیر خاص خودش را داشته است. در سال ۲۰۱۵ وقتی بیلی فقط ۱۴ سال داشت، برادر او آهنگی را برای گروه موسیقی خودش نوشت بدون اینکه بداند این آهنگ تا چه حد آینده‌ی خواهرش را درخشان خواهد کرد. 

اولین آهنگ، محکم ترین قدم در مسیر موفقیت

بیلی تمام شهرت اولیه خود را از انتشار آهنگ (OCEAN EYES) به دست آورد. اجرای این اثر قرار بود توسط گروه موسیقی برادر بیلی اتفاق بیفتد ولی نهایتا بیلی در اکتبر ۲۰۱۵ به درخواست برادرش این کار را ضبط کرد؛ هرچند که قرار بود در ابتدا این آهنگ صرفا به معلم رقص بیلی تحویل داده شود اما خواهر و برادر در اوایل سال ۲۰۱۶ بالاخره تصمیم گرفتند آن را در پلتفرم (SOUND CLOUD) به اشتراک بگذارند؛ نتیجه شگفت انگیز بود. این آهنگ در مدت کوتاهی بیش از ۱۰ هزار بازدید ثبت کرد و این یک موفقیت غیر منتظره برای هر دوی آن‌ها بود. در واقع این تجربه به بیلی کوچک شجاعت داد و باعث شد تا پایان آن سال با الهام از موفقیت قبلی خود اثر جدیدی را به کمک برادرش ضبط و منتشر کند.

او در سال ۲۰۱۷ آهنگ اصلی سریال پر طرفدار «سیزده دلیل برای اینکه» را با نام (BORED) اجرا کرد. پس از آن کارگردان این سریال حقوق یکی دیگر از آثار بیلی آیلیش به نام (LOVELY) را که در اواسط سال ۲۰۱۸ منتشر شد برای فصل دوم سریالش خریداری کرد. پس از سه سال درخشش غیرقابل تصور، در مارس ۲۰۱۹ بیلی اولین آلبوم خود (When We All Fall Asleep, Where Do We Go?) را منتشر کرد. 

لیست مشهورترین آهنگ‌های بیلی آیلیش

  1. Happier Than Ever  خوشحال تر از همیشه
  2.  Bad Guy  آدم بد
  3.  Your Power  قدرت تو
  4.  Oxytocin اکسیتوسین
  5.  When the Party s Over وقتی مهمانی تمام شد
  6.  My Future  آینده من
  7.  Ocean Eyes چشم‌های اقیانوسی
  8.  Bellyache شکم درد
  9.  Everything I Wanted هرآنچه میخواستم
  10.  Bury a Friend یک دوست را دفن کن

بیلی آیلیش و استایلی که همه را شگفت زده می‌کند

ظاهر متفاوت بیلی آیلیش نقش فوق العاده‌ای در ستاره شدن او دارد. او اغلب به خاطر ظاهر عجیب و غریبش مورد انتقاد قرار می‌گیرد اما توجهی به این نظرات نشان نمی‌دهد. تیشرت‌های بلند با طرح‌های گرافیکی و لباس‌های چاپ‌دار به همراه زنجیر‌های لایه لایه، امضای تکرار شونده استایل او است. با بررسی استایل بیلی به راحتی می‌توان حدس زد پالت رنگی مورد علاقه‌اش می‌تواند شامل رنگ هایی از خانواده سبز، آبی، نارنجی و قرمز باشد. زیرا همیشه حداقل یک آیتم را به این رنگ‌ها اختصاص می‌دهد.

در دنیایی که بیلی زندگی می‌کند لباس‌های خیابانی فقط مخصوص پسران نیستند و یک شاهزاده پاپ بدون اینکه مجبور به انتخاب استایل‌های بیش از حد جنسی بشود، می‌تواند از راحتی سبک خیابانی لذت ببرد. بیلی آیلیش واقعا از کفش‌های زنانه متنفر است می‌گوید: «کفش‌های ورزشی دخترانه واقعا احمقانه هستند.»

بیلی در مصاحبه‌هایش گفته است دلیل اینکه در گذشته لباس‌های گشاد را انتخاب می‌کرد این است که به عنوان یک فرد مشهور نمی‌خواست مردم اندامش را قضاوت کنند. او همچنین گفته نمی‌تواند از اظهار نظر‌هایی مانند: «خیلی خوشحالم که مثل پسرها لباس می‌پوشی تا دختران دیگر هم بتوانند مانند آن ها لباس بپوشند.» قدردانی کند. البته که برای این حرفش دلیل خاصی دارد. بیلی می‌گوید من می‌خواهم همه بتوانند آزادانه هرچه می‌خواهند بپوشند و نمی‌خواهم تحسین نوع لباس پوشیدن عجیب من، باعث شرم کسانی بشود که نمی‌خواهند این سبک را دنبال کنند.

بیلی و این بار درخشش در آسمان شب برشکا

او در نوجوانی‌اش کارهایی انجام داده که بقیه مردم در خواب هم نمی‌بینند وحالا می‌تواند طراحی مد را هم به لیست دستاورد‌های شگفت انگیزش اضافه کند. در آگوست ۲۰۱۹ مجموعه بیلی آیلیش برند برشکا(BERSHKA) برای خرید، در دسترس عموم قرار گرفت. این مجموعه شامل آیتم‌های جسورانه و به سبک (UNISEX) است که از ویژگی‌های خاصی برخوردار هستند. خبر خوشحال کننده این که شما می‌توانید آیتم‌های این مجموعه را در سایت تگموند پیدا کنید و آماده‌ی سفر به دنیای بیلی آیلیش جسور و پر انرژی شوید.

همه چیز درباره برند Bershka

عشق بیلی آیلیش و جاستین بیبر

عشق بیلی آیلیش به جاستین بیبر یکی از پرسر و صداترین حاشیه‌های بیلی آیلیش بود. او در یکی از مصاحبه‌های خود گفته بود که از کودکی عاشق جاستین بوده و خودش را خانم بیبر صدا می‌زده است و زمانی که هیلی بالدوین نام اینستاگرام خودش را به هیلی بیبر تغییر داد بیلی گریه کرده است.

حضور، فراتر از مرز‌های خوانندگی

بیلی آیلیش امروز از یک فرد مشهور تبدیل به یک آیین پرطرفدار شده است. او با موسیقی شگفت انگیز و جسورانه اش و سبک لباس پوشیدن خاص و خلاقانه‌ای که در صفحه اینستاگرامش به نمایش می‌گذارد تا این لحظه طرفداران زیادی را مجذوب خودش کرده است. بیلی جزو افرادی است که صد‌ها صفحه طرفداری(FAN PAGE) در اینستاگرام دارد. اگر شما هم با مطالعه این مطلب شیفته این دختر استثنایی شدید می‌توانید در سایت شخصی بیلی آیلیش از نمای ۳۶۰ درجه اتاقش بازدید کنید.

دسته بندی شده در:

برچسب ها: