امروزه استفاده از رژ لب بسیار معمول شده و تقریبا همه از رژ لب استفاده می کنند. رژ لب قرمز یکی از متداول ترین و پراستفاده ترین رژها است. این رژ یک زیبایی کلاسیک خاصی دارد که برای هر شرایطی مناسب است و در هر شرایطی می توانید استفاده کنید. اما بسیاری از زنان این رژ را به همراه سایه استفاده می کنند.

پیدا کردن قرمز ایده آل شما می تواند، خیلی گیج کننده و سخت باشد. این که رژ لب شما باید دارای آبی یا نارنجی باشد یا خیر؟ و چگونه انتخاب کنید که پوست شما را خراب نکرده و به معنی دیگر پوست شمارا قرمز نشان ندهد. یک مسئله ایی که در رنگ قرمز وجود دارد بحث colour bleeding  است. زمانی که از رنگ قرمز استفاده می شود، تابش نور به رنگ قرمز، باعث می شود که رنگ به اطراف خود بازتاب دهد و در نتیجه اطراف خود را قرمز میکند که وضعیت بدی را ایجاد می کند. حالا فکر کنید این اتفاق بر روی صورت بیافتد؟ چه حالی به شما دست می دهد؟ اما آیا راهی برای این مشکل بزرگ وجود دارد؟

می توان گفت راهی  وجود دارد که باعث می شود که این مشکل را از بین ببرد. اما این راه حل چیست؟

می توان گفت برای اینکه به چنین مشکلی برنخورید باید از محصولات برندهایی استفاده کنید که در این زمینه پیشرو هستند. برندهایی که سال ها بر روی فرمول خود کار کرده اند تا بتوانند این مشکل را رفع کنند.

یکی از برندهایی که می توان نام برد  که به فکر حل این مشکل بوده و توانسته به هدف خود برسد، محصولات Chanel’s Rouge Coco میباشد که رژ لب این برند جایزه بهترین لوازم آرایش سال را از آن خود کرده است و جایزه اصلی را به دلیل فرمول راحت، خامه ایی و رنگدانه ایی شکل که آن را پوشانده اند و باعث براق شدن آن شده اند. این محصول به دلیل نوع فرمول خود حالت درخشندگی به خود می گیرد.

در ابن محصول ۲۷ سایه روژ برای انتخاب وجود دارد، اما محصول کارمن این شرکت یک قرمز واقعی است که توجه بسیاری از منتقدان و کارشناسان را به خود جلب کرده است. اینجا یک رژ لب قرمز وجود دارد که روی طیف وسیعی از پوست کار می کند و  زیبایی خاصی به چهره می دهد.

تعداد زیادی از کارشناسان، که به صورت روزمره رژ لب قرمز استفاده کرده اند، رژ لب قرمز کارمن را استفاده کرده اند و نتیجه مورد پسند آنها بوده است.

دسته بندی شده در: