برند برشکا یکی از برندهای خاص و خوش قیمتی است که طراحی‌های مینیمال و ساده‌ای برای محصولات خود در نظر می‌گیرد. حتی لوگو برند برشکا هم بسیار ساده است و با یک فونت مینیمال تنها نام شرکت را نشان می‌دهد و پیام سادگی را منتقل می‌کند. اگر شما هم شیفته محصولات برند برشکا هستید و درباره این برند کنجکاوید، با ما همراه باشید.

تاریخچه برند برشکا

شاید اولین سؤال این باشد که مارک برشکا مال کجاست؟ در پاسخ این سؤال باید گفت برند برشکا در آوریل ۱۹۹۸ با هدف قرار دادن جوانان در اسپانیا تأسیس شد. امروزه نیز دفتر مرکزی این شرکت در اسپانیا قرار دارد.

برشکا یکی از گروه‌های تحت مالکیت شرکت ایندیتکس است. از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این برند تغییر دائمی طراحی محصولات شرکت مطابق نیاز جوانان می‌باشد. برند برشکا سبک‌های ساده و در عین حال خاص و به روز دارد و قشر جوان جامعه را هدف خود قرار داده است.

خرید محصولات برند برشکا اورجینال

شاید بپرسید چگونه باید محصولات این برند را به صورت اورجینال از ایران خریداری کنید؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت که شما می‌توانید در وبسایت تگموند طیف گسترده‌ای از محصولات برند برشکا اعم از لباس، کیف، کفش و اکسسوری را پیدا کنید که به صورت مستقیم از نمایندگی‌های معتبر این برند خریداری شده و به دست شما خواهد رسید.

شعب برند برشکا

برند برشکا در تهران

هرچند برند برشکا هیچ نمایندگی قانونی در ایران ندارد و به همین خاطر نمی‌توان با اطمینان در خصوص اصل بودن محصولات برشکا موجود در بازار ایران تصمیم گرفت. به همین خاطر باید به دنبال راه‌هایی غیر از خرید مستقیم باشید. پیشنهاد ما  به شما خریدی بی دردسر با پشتیبانی از طریق تصویر زیر است.

خرید آنلاین محصولات برشکا اصل

ویژگی محصولات برند برشکا

محصولات برشکا همگی دوست دار طبیعت و محیط زیست هستند. برند برشکا چه در تولید محصولات خود و چه در پخش آن‌ها سعی داشته است که کمترین ضرر را به محیط زیست وارد کند.

برای مثال، وسائل نقلیه باری این مجموعه همگی از سوخت بیودیزل که یک سوخت طبیعی موتور است استفاده می‌کنند که تأثیر به سزایی روی کاهش تولید دی‌اکسیدکربن دارد. همچنین الیاف مورد استفاده در محصولات شرکت نیز از پنبه و کتان ارگانیک است که بدون هیچ گونه آفت کش‌های شیمیایی به عمل آمده‌اند و با محیط زیست و پوست بدن شما مهربان خواهند بود.

کفش برشکا

برند برشکا در ایران بیشتر به واسطه کفش‌های خود شناخته شده است تا لباس‌هایش. کفش‌های این برند در مدل‌های مختلف و با کیفیت بالا بر اساس ارگونومی پا تولید می‌شوند و کمترین آسیب ممکن را به بدن شما وارد خواهند کرد. کفش برشکا زنانه به استایل بانوان ظاهری خاص می‌بخشند و مردان از کفش برشکا مردانه می‌توانند برای شخصیت و اصالت بخشیدن به استایل خود استفاده کنند.

پیشنهاد می‌کنیم اگر به مد و استایل علاقه دارید، سری به مقاله‌های رازهای خوشتیپ بودن آقایان و راهنمای ست کردن لباس‌های گل گلی بزنید.

استایل برشکا

شعب برشکا

در حال حاضر پس از گذشت حدود ۲۰ سال، این برند بالغ بر ۱۰۰۰ شعبه توزیع و فروش در ۷۱ کشور جهان دارد و حدود ۱۰ درصد از درآمد شرکت ایندیتکس از این برند می‌باشد.

این برند تمام تلاش خود را برای جذاب‌تر کردن فروشگاه‌هایش به کار برده است. موسیقی، رنگ‌های جذاب و تابلوهای هنری به کار رفته در فروشگاه‌ها علاوه بر اینکه بسیار شاد و جذاب هستند، مطابق فرهنگ و سنن مردم همان کشور در نظر گرفته شده‌اند که فروشگاه در آن واقع شده است. بر روی دیوارهای فروشگاه‌ها می‌توانید جدیدترین ترندها و استایل‌های روز دنیا را مشاهده و مطابق آن خرید نمایید. این فروشگاه‌ها همواره ویترین خود را با جدیدترین محصولات طراحی شده تزیین می‌کنند.

هر قسمت از فروشگاه مربوط به یک قشر خاص می‌باشد Men, Women, Bsk و … که هر کدام طیف گسترده‌ای از محصولات شامل: روزمره، ورزشی، ساده، شیک و مد روز را شامل می‌شود. بدین ترتیب شما برای خرید یک محصول خاص نیاز نیست وقت زیادی را صرف پیدا کردن آن نمایید، فقط کافی است که به بخش مربوطه سری بزنید و از پرسنل مجموعه کمک بگیرید.

فروشگاه های برشکا

سخن پایانی

برشکا یک برند حامی محیط زیست و مینیمال است. اگر دوست دارید ترندهای روز را دنبال کنید و استایلی شیک و به روز داشته باشید، این برند می‌تواند برایتان یک گزینه عالی باشد. چرا که به صورت متداوم در حال تغییر طراحی‌های خود متناسب با نیاز‌های روز است.