ممکن است شما هم از آن دسته افرادی باشید که فقط از ماسک های گران قیمت و آماده استفاده می‌کنند. جالب است بدانید در بسیاری از موارد مواد دست ساز و خانگی به مراتب تاثیرات بهتری بر روی سلامت و زیبایی شما می‌گذارند. پس اگر می‌خواهید یکبار هم که شده از یک روش خانگی برای بهبود پوست خود بهره ببرید ما در تگ‌موند این مطلب را برای شما آماده کرده‌ایم.

سفیده تخم مرغ را بیشتر کسانی استفاده می کنند که علاقه مند به مصرف پروتئین هستند، اما سفیده تخم مرغ شامل دو گروه حیاتی برای پوست است: کلاژن و پروتئین. که هر دوی آن ها برای مبارزه با آکنه، چین و چروک های ظریف پوست و خطوط ریز ارزشمند هستند. هم چنین حالت الاستیکی پوست را بهبود می بخشند. این دلیل خوبی برای محبوبیت سفیده تخم مرغ در میان تولید کنندگان محصولات زیبایی و کسانی است که به سلامت پوست خود اهمیت می دهند. سفیده یک ماده طبیعی است که دارای خواص قدرتمند برای تقویت پوست است. رتینول و اسید آلفا هیدروکسی اسید از مواد تشکیل دهنده سفیده است که برای پوست های حساس بسیار مفید است.

ما در اینجا چند راه را برای ارتقای لول اجزای تشکیل دهنده یخچالتان به شما معرفی می کنیم.

۱) سفیده تخم مرغ کلاسیک

یک ماسک قدیمی اما مفید که در خانه تهیه می شود و ممکن است بوی بدی داشته باشد. سفیده و زرده را از یکدیگر جدا کنید و سفیده را با یک چنگال بزنید. از زرده می توانید در تهیه غذاها استفاده کنید. سپس سفیده زده شده را به مدت ۳۰ دقیقه روی پوست خود قرار دهید، درحالی که دراز کشیده اید. در طول این مدت از صحبت کردن و خندیدن اجتناب کنید، زیرا ماسک در حال خشک شدن است و روی صورت رد باقی می گذارد. سپس با آب گرم به خوبی بشویید.

۲) صابون آرایشی لانولین Agg-Tval Eggwhite

این یک محصول پوستی سوئدی است که در آن به سفیده تخم مرغ کمی عصاره رز و لانولین افزوده شده است تا لطافت و شادابی پوست شما حفظ شود. اگر دوست ندارید ماسک خانگی بالا را استفاده کنید ما این صابون را به شما پیشنهاد می دهیم. در برخی منابع آمده است که این محصول مورد استفاده ملکه سوئد نیز قرار گرفته است.

۳) ماسک ورق تخم مرغ

ماسک ورقه تخم مرغ، یک ماسک آبرسان قوی است. بافت تشکیل دهنده آن بسیار ظریف و سبک می باشد. این ماسک با اضافه کردن ویتامین D به پوست شما باعث درخشان شدن فوری پوست می شود. استفاده از آن بسیار آسان می باشد.

۴) ماسک تخم مرغی Skinfood

این ماسک حالت کرمی و بسیار نرمی دارد. با استفاده از آن از تمامی خواص تخم مرغ بهره مند خواهید شد. فقط کافی است که ماسک را بر روی صورت خود به آرامی ماساژ دهید و اجازه دهید تا خشک شود. بعد از شسشوی ماسک از خواص معجزه آسای تخم مرغ بهره مند شوید. این ماسک منافذ پوستی را از بین می برد و باعث تنظیم شدن چربی پوست می شود.

خوشبختانه تمامی این محصولات در ایران یافت می شود و قابل دسترس است.

دسته بندی شده در: