شاید زمانی داشتن موی فر بدترین عذابی بود که می شد به خانم ها در این دنیا داد ولی این روز ها به آرزوی اکثر خانم ها تبدیل شده و حتی کسانی که موی صافی دارند قصد انجام این کار را دارند. ما در تگموند قصد داریم تا مدل های رایج و محبوبی که می توانید با موی فرتان داشته باشید را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

موی فر نیز انواع مختلفی دارد. فر ریز داریم و فر درشت. اگر موی شما دارای فر های ریز است سعی کنید به طول آن بیفزایید و از مدل های ریخته یا به اصطلاح خواب آلود استفاده کنید، آن ها را با گوشواره های حلقوی بلند ست کنید و سعی کنید رنگ آن ها بیشتر نزدیک به قهوه ای روشن باشد(البته مچ کردن آن با رنگ پوستتان در این گام بسیار مهم است). فر ریز قابلیت دم اسبی بسته شدن را دارد و همچنین حالت های مختلفی که می توانید به آن بدهید. وقتی موی فر ریز را حالت می دهید آرایش صورتتان به صورت مینیمال باشد و از رنگ های تو چشم زیاد استفاده نکنید، اگر هم استفاده می کنید در یک قسمت باشد مثل رژ لب. خوبی دیگر فر ریز این است که هم به صورت کوتاه زیبا می شود و هم موی بلند.

اما اگر فر درشت دارید به فکر حجم دادن به آن باشید. فر درشت یک حسن بسیار قابل توجه دارد و آن هم اینست که نیاز به سشوار و اتو و شانه و این ها ندارد، برای مرتب کردن و حالت دادن به آن از دست استفاده کنید. فر درشت را به صورت ژولیده حالت دهید و اینطور جذاب تر به نظر می رسید. اسپری های نگهدارنده برای فر درشت لازم است.

دسته بندی شده در: