یک استایل زیبا و مناسب فصل به شما کمک خواهد کرد که باوقارتر و مرتب تر به نظر برسید. اتفاقا پاییز فصلی است با رنگ های گرم و متنوع که می تواند  پاسخگوی هرسلیقه و نیازی باشد و بسیاری از رنگ ها را می توان در این فصل مورد استفاده قرار داد. رنگ های گرم این فصل به چهره شما کمک خواهد کرد چهره ای صمیمی تر و مهربان تر داشته باشید. ما در تگ‌موند تلاش کردیم شما را با ۱۰ استایل پاییزی دخترانه آشنا کنیم. پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این مطلب همراه ما باشید

از بهترین مکمل های رنگی موجود در هنر ترکیب دو رنگ مشکی و قرمز می باشد که همواره مورد توجه افراد قرار می گیرد. این ترکیب رنگی به شما کمک می کند که تیپ رسمی و دوستانه داشته باشید. اگر مشتاق هستید از این ترکیب رنگی در استایل پاییزی خود استفاده کنید ما به شما بلوز بافت قرمز همراه با شلوار و کفش مشکی را پیشنهاد می کنیم. اگر مجبور هستید از عینک استفاده کنید ما به شما عینکی با فریم مشکی و یا قهوه ای پیشنهاد می کنیم.

اگر به دنبال یک استایل دخترانه و شاد می گردید و یا قصد دارید به جمع دوستانتان بروید، ما به شما یک بلوز و شلوار راحت را پیشنهاد میدهیم. می توانید از رنگ های شادی مثل صورتی و یا آبی روشن استفاده کنید. برای چنین رنگ هایی ما یک شلوار جین را به شما پیشنهاد می دهیم. همچنین می توانید از بدلیجات همرنگ لباستان بهره ببرید.

اینجا یک استایل اسپرت به شما معرفی می کنیم. از آنجایی که آب و هوای پاییز بسیار متغیر است گاهی نیاز است که استایلی انتخاب کنید که مناسب ظهرهای گرم و نیز عصرهای سرد باشد، مخصوصا اگر از آن افرادی باشید که صبح ازخانه خارج می شوید و شب بازمی گردید. در این زمان می توانید یک تیشرت یا بلوز نخی بپوشید و برای ساعات سرد روز یک کت جین همراه داشته باشید. برای چنین مواقعی یک کفش نیم بوت جیر میتواند پاسخگوی کلیه نیازهایتان باشد.

اگر به دنبال یک استایل زنانه هستید ولی جذابیت آن نیز برای شما مهم است بهتر است یک پانچوی با طرح هندسی استفاده کنید. این سبک لباس ها می تواند هرکسی را تحت تأثیر قرار دهد. فقط یادتان باشد کفش مناسب لباسهای پانچویی حتما باید پاشنه بلند باشد. کفشتان را همرنگ پانچو انتخاب کنید و از یک شلوار جین یا لگ مد روز بهره ببرید.

یک استایل جمع و جوره برای روزهای بارانی می خواهید؟ خب مشکلی نیست. یک بلوز بافتنی ارغوانی می تواند گرمای دلچسپی به شما ببخشد ولی اگر نگران خیس شدن هستید از یک بارانی بدون آستین  استفاده کنید. حتما یک بوت قهوه ای استفاده کنید. ترکیب خانواده رنگ قرمز و قهوه ای می تواند شگفت انگیز باشد. برای جذاب تر کردن استایل خود ساعت طلایی رنگ خود را فراموش نکنید.

برای ورزشکاران یک ست ساده را پیشنهاد می کنیم. استایل ساده به ورزشکاران ابهتی بی نظیر می بخشد. سوییشرت ورزشی طوسی با لگ ورزشی مشکی علاوه بر اینکه اندام ورزیده تان را به نمایش می گذارد به همه افراد با هر رنگ پوستی زیبایی می بخشد. اما اگر دنبال آن هستید که حتما استایل دخترانه شما حفظ شود یک کفش ورزشی کله غازی و یا آبی آسمانی بپوشید.

یک استایل دخترانه و وزین برای شما در نظر گرفته ایم. اگر قد بلندی دارید برای متعادل شدن اندامتان یک بلوز راه راه افقی به تن کنید و اگر قدی کوتاه دارید بالعکس. این بلوز را میتوانید با انواع شلوار جین و کتان دودی و مشکی و یا حتی سرمه ای ست کنید. یادتان باشد کفش مناسب این ست زیبا بوت بلند عسلی رنگ است. از آنجایی که ترکیب دو رنگ عسلی  زیتونی یک هارمونی زیبا ایجاد می کند می تواند یک کاپشن یا بارانی زیتونی برای ست زیبای خود انتخاب کنید.

گاهی اوقات برخی از لباس هایتان هستند که مدتی است گوشه کمد مانده اند و از آنها استفاده نشده است. شاید به این فکر افتاده اید که آنها را دور بیندازید یا اهدا کنید ولی بخاطر علاقه ای که به آنها داشتید از این کار صرف نظر کرده اید. حالا وقت آن رسیده که آنها را بیرون آورده و استفاده کنید. استایل بالا یکی از پرطرفدارترین استایل های روز دنیاست. اصلا نیازی نیست بابت آن هزینه زیادی بپردازید فقط کافی است به شکلی هنری و زیبا از لباس های سالهای قبل خود بهره برداری کنید.

شاید شما از آن دست افرادی هستید که همواره به دنبال استایل های خاص و هنری می گردید و ترجیح می دهید بیشتر از رنگ های تیره استفاده کنید. خیلی خب، برای شما هم پیشنهادی ویژه داریم. بلوز بافتنی خاص خود را با یک شلوار ساده ست کنید چون شلوغی بیش از حد طرح های لباس موجب آشفتگی خاطر اطرافیان شما خواهد شد. در عوض از زیورآلات عجیب و غریبتان برای خاص تر شدن کمک بگیرید. یادتان باشد عینک مناسب این استایل یک عینک با سبک و فریم قدیمی است.

یک استایل هم برای افرادی معرفی خواهیم کرد که علاقه مندند عصرها و شب های پاییز را به گردش و پیاده روی بگذرانند. کفش پیاده روی خود را با یک شلوار جین و تیشرت ساده ست کنید. برای گرم ماندن هم از یک ژاکت عسلی استفاده کنید. این استایل زیبا مناسب افرادی است که علاقه مند به استفاده از زیورآلات ساده و ظریف هستند. عطر مورد نظر خود را از تم های گرم و ملایم انتخاب کنید.