به خاطر محدودیتی که برای پوشش دانشجوها وجود دارد اغلب آن ها در چیدن استایل دانشجویی خود برای دانشگاه موفق عمل نمی‌کنند. اینکه چه آیتم هایی را خریداری کنید که در حالی که آن‌ها را می‌پسندید و برای محیط دانشگاه هم مناسب باشد در نوع خودش سوال سخت و پیچیده‌ای است. ما در این مطلب سعی کرده‌ایم انتخاب استایل دانشجویی پسرانه را برای شما راحت‌تر کنیم همچنین قبلا مطلبی در مورد استایل دانشجویی دخترانه نیز آماده کرده‌ایم که احتمالا خواندن آن برای شما خالی از لطف نخواهد بود. پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

استایل دانشجویی و کژوال پسرانه

 جین در استایل دانشجویی

شلوار مردانه جین و کت جین بهترین گزینه برای آن دسته از افزادیه که خیلی ترجیح می‌دن توی محیط دانشگاه رسمی و اتو کشیده نباشند، درسته این روزها شلوار های جین مدل های خیلی متنوع و زیادی دارند و از اون شکل سنتی قبلی که داشتن فاصله گرفتن ولی برای محیط دانشگاه پیشنهاد میشه که از مدل های ساده تر استفاده کنید.

استایل دانشجویی 1402

پیراهن مردانه در استایل دانشجویی

نه اشتباه نکنید برای این ست نیاز به پیراهن مردانه ی خیلی شیک و رسمی نیست، یک پیراهن کژوال مردانه (ترجیحا با رنگ خنثی) برای این ست ترکیب فوق العاده ای ایجاد میکنه.

استایل دانشجویی پاییزه

یک پلیور بافت نسبتا نازک با یقه ی هفت یا یک ژاکت میتونه گزینه ی خیلی خوبی برای استایل دانشگاهی پسرها باشه، چون هم میتونید در روزهای سرد اونو روی پیراهن مردانه بپوشید و وقتایی که هوا یه مقدار گرم شد میتونید خیلی راحت پلیور رو در بیارید و بذارید کنار، البته من پیشنهاد میکنم گره زدن آستین های پلیور دور گردنتونم امتحان کنیم، استایل جذاب و متفاوتی بهتون میده.

اگر هم دوست دارین پلیورهای خاص و برند بخرید، پیشنهاد می‌کنم سری به این لینک بزنین.

استایل دانشجویی پاییزه 1402

کفش در استایل دانشجویی

کفش های کالج خیلی خوب میتونن آدم رو یاد حال و هوای پاییز بندازن، پیشنهاد ما هم برای این ست کفش های کالج هستن که خیلی ظاهر مناسب و زیبایی رو ایجاد میکنن. البته برای روزهایی که بارندگی باشه میشه کفش های نیم بوت رو جایگزین کفش های کالج کرد. اگر هم استایل اسپرت رو برای رفتن به دانشگاه انتخاب می‌کنید باید به فکر خرید کفش اسپرت مردانه باشید.

کفش در استایل دانشجویی

کیف دانشجویی

خیلی از پسرها عادت ندارند کیف به دست بگیرند، ولی خب از اونجایی که برای رفتن به دانشگاه یک سری وسیله لازم هست که با خودمون داشته باشیم، به همین خاطر کیف مردانه پستچی یا کوله پشتی اسپرت مردانه براتون بهترین انتخاب خواهد بود.

کیف دانشجویی

اکسسوری استایل دانشجویی

استفاده از اکسسوری ها فقط مختص خانوم ها نیست، آقایون هم میتونن بسته به شرایط مکانی از اکسسوری استفاده کنند، به طور کلی برای استایل دانشگاهی باید از اکسسوری های ساده استفاده کرد، برای این ست هم یک ساعت کلاسیک بند چرمی میتونه ظاهر شیک و مردونه ی شما رو کامل تر کنه. اگر هم قصد خرید ساعت دارین، مقاله راهنمای جامع انتخاب ساعت و مقاله ۸ برند برتر ساعت مردانه رو از دست ندید.

تناسب در اجزای ست

در این مقاله تمامی نکات و اجزای یک استایل دانشجویی پسرانه رو براتون شرح دادیم، اما مهمترین چیزی که توی استایل دانشجویی ۱۴۰۲ مهمه، تناسب در اجزای استایل شماست! این تناسب به این معنیه که پالت رنگی استایل شما باید یکسان باشه. حالا این تناسب رو ممکنه در تناژ رنگ به کار ببرید، ممکن هم هست توی انتخاب طیف رنگ از این تناسب استفاده کنید. مهم اینه که این انتخاب رو هوشمندانه انجام بدین و یک استایل خاص و اصولی برای خودتون داشته باشین.

تناسب در استایل مردانه