آرتمن عمده‌ی فعالیت‌های خود را به عنوان طراح، تولید کننده و فروشنده‌ی کفش از دهه‌ی ۶۰ آغاز کرده است و سالهاست سعی بر این دارد تا تولید کفشهای فاخر و برازنده را به شایسته ترین نحو ممکن انجام دهد. اگر می‌خواهید بیشتر با این برند آشنا شوید این مطلب تگ‌موند را از دست ندهید.

شروع فعالیت آرتمن

پایه‌های فعالیت تجاری آرتمن بر خرده فروشی کفش‌های خاص و لوکس گذاشته شده بود و طولی نکشید که محصولات آرتمن به خاطر کیفیت و زیبایی و ویژگی‌های منحصربفردشان زبانزد مشتریان قرار گرفت. برند آرتمن با شروع به کار امیر تهذیبی به عنوان مدیر خلاقیت در خانه‌ی مد آرتمن، به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. آرتمن به عنوان یک طراح کفش، در طراحی‌های خود فاخر بودن را به زندگی روزمره مصرف کنندگانش هدیه می‌دهد. از همان ابتدای فعالیت، دیدگاه ویژه‌ی طراح خانه‌ی آرتمن و فلسفه‌ی آن بر این مبنا بوده که استایل شخصی افراد، تیپ شخصیتی مشتریان و خصوصیات فردی خریداران نقش عمده ای در طراحی‌ کفش‌های فاخر ولی کاربردی آرتمن داشته باشند. به همین دلیل واحدهای مختلفی در این مجموعه شکل گرفت تا امکان ارتباط همیشگی و مداوم بین مشتریان و تیم خلاقیت برقرار شود. هدف تیم آرتمن بر آن است تا محصولی فراهم کنند که از نظر شکل ظاهر و کاربری، با استایل مشتریان مطابقت داشته باشد و به شایسته‌ترین شکل ممکن رضایت مشتریان را از اینکه آرتمن، یک برند ایرانی، می‌پوشند برآورده کند. در حال حاضر خانه‌ی آرتمن با همکاری گروهی از افراد خلاق و جوان، با انرژی و پر تلاش برای پیمودن مسیر پر چالشی که در پیش گرفته است فعالیت خود را خلاقانه‌تر و پرانگیزه‌تر از پیش ادامه می‌دهد و امید دارد دراین مسیر موفقیت‌های بیشتری کسب نماید.

درباره ی محصولات آرتمن

تصویر یک نام تجاری یا تصویر برند، مفهومی است که با شنیدن، دیدن و برخورد با آن برند به هر طریقی؛ توسط مشتریان، مشتریان احتمالی و جامعه درک می شود. در شرایط ایده آل تصویری که یک برند از خود ارائه می کند باید با تصویری که مخاطبان آن درک می کنند برابر باشد. هر چقدر اختلاف تصویر ارائه شده و درک شده بیشتر باشد، یک برند کم تر می تواند در حرکت به سمت اهداف استراتژیک خود موفق باشد و به طبع آن نتایج به دست آمده از فعالیت آن کسب و کار با نتایج مطلوب فاصله خواهند داشت. محصولات، دارای ماهیت مختلف از جمله فیزیولوژیکی و اجتماعی هستند. تصویر برند از ترکیب فیزیکی محصول و باورهای شخصیتی و احساسی که در مورد آن به وجود می آید، ساخته می شود.

هدف ما در واحد مارکتینگ آرتمن آفریدن یک تصویر مشترک بین ما و جامعه هدف-مان است. هسته‌ی اصلی تصویر برند آرتمن در ذهن جامعه مفهوم فاخر در تمام روز است. در ادامه ویژگی های تشکیل دهنده ی این مفهوم را مرور خواهیم کرد. دیدگاه اصلی در آرتمن برای ایجاد یک محصول بر بررسی استایل پوششی افراد استفاده کننده از آن و کاربری آن محصول با توجه به محل و زمان استفاده از آن استوار است. با اینکه محصول اصلی و تخصص آرتمن کفش است، همواره در طراحی یک محصول همه‌ی پوشش یک فرد در نظر گرفته می شود، یعنی برای ما در آرتمن اینکه یک کفش با چه لباسی و در چه موقعیتی پوشیده می شود بسیار مهم است. این توجه به استایل از مرحله‌ی طراحی محصول تا چیدمان و معماری فروشگاه ها و ارائه‌ی مشاوره خرید به مشتری در هنگام فروش آن در جریان است. حال این محصول که با این دیدگاه طراحی، تولید و عرضه می شود یک ویژگی منحصر به فرد دارد و آن فاخر بودن در تمام روز است. فاخر در تمام روز بودن، یعنی اینکه محصولی که آرتمن عرضه می‌کند می تواند در کل زمان استفاده آن حس راحتی کامل را به استفاده کننده ی آن منتقل کند و در عین حال از نظر ظاهری و کیفیت مطابق مد روز دنیا بوده و شیک و فاخر باشد. تناقضی که در مفهوم فاخر در تمام روز مستتر است این است که محصولی که بتوان از آن در تمام روز استفاده کرد قاعدتاً باید از نظر راحتی بهترین باشد که این عموماً از میزان شیک و فاخر بودن از آن می‌کاهد، از طرف دیگر محصولی که بسیار لوکس باشد به جنبه های ظاهری آن بیشتر توجه شده است و در نتیجه راحتی در آن کمتر اهمیت داشته است. بنا بر این، مأموریتی که آرتمن برای خود تعریف کرده است، ارائه‌ی محصولاتی است که این تناقض در آن ها به خوبی مدیریت شده باشد. تمام تلاش تیم آرتمن از طراحی و تأمین تا فروش و خدمات پس از فروش، عرضه ی محصولی است که برای استفاده ی تعریف شده اش راحت ترین و فاخرترین محصول باشد؛ اما این بدان معنی نیست که بتوان با کفش رسمی آرتمن فعالیت کوهنوردی انجام داد.

برچسب ها: