که برخی به آن (دفکتو) نیز می گویند، در زمینه پوشاک، کیف و کفش، اکسسوری و … فعالیت دارد .فعالیت دیفکتو محدود به جنسیت یا شرایط خاصی نمی شود و شامل انواع پوشاک مردانه،  زنانه و  بچه گانه می باشد

تاریخچه برند دیفکتو

برند دیفکتو کار خود را در سال ۲۰۰۳ آغاز کرد و اولین شعبه فروشگاهی خود را در سال ۲۰۰۴ در شهر استانبول راه اندازی کرد.

از دیر باز در ترکیه بازار های رقابتی بسیاری در کنار هم فعالیت می کنند و رقابت با آن ها کار بسیار دشواری است. در این میان تنها برندی ماندگار خواهد بود که بتواند با ایده های خلاقانه و به روز، مشتریان خود را افزایش دهد. دیفکتو به عنوان یکی از برند های مطرح صنعت مد و پوشاک ترکیه در دنیا شناخته می‌شود و خدمات فروشگاهی خود را به صورت آنلاین هم ارائه می دهد.

این برند دارای بیش از ۳۰۰ شعبه در کشور ترکیه و ۱۶ شعبه در سراسر جهان می باشد. دیفکتو توانسته است با در انتخاب طرح های ساده ولی شیک حرفی برای گفتن داشته باشد. راحتی و زیبایی در این برند باعث شده است تا محبوبیت زیادی در بین مردم ترکیه و دیگر کشورها پیدا کند. دیفکتو توانسته است تا با پیدا کردن مشتریان ویژه، فروشگاه های خود را به راحتی به بیرون از ترکیه هم بکشاند. بیشترین توجه برند دیفکتو بر روی بازار های جمهوری ترک و بالکان و … می باشد. گفته می شود اولین شعبه بین المللی این برند در سال ۲۰۱۲ در کشور قزاقستان راه اندازی شد.

لوگو برند دیفکتو

لوگو برند دیفکتو یک لوگوی نوشتاری است. استفاده از رنگ سرمه ای به دلیل جلب اعتماد مشتری می باشد و معمولا سبز رنگ تایید است. استفاده از مثلث به نحوی به سمت جلو اشاره دارد که به معنی پیشرفت و حرکت رو به جلو می باشد . از طرف دیگر به نوعی شبیه به حرف (D) طراحی شده تا گویای حرف اول نام دیفکتو باشد . باقی حروف بسیار ساده طراحی شده اند تا به راحتی در ذهن مخاطب بمانند.

فروشگاه اینترنتی تگ‌موند، مجموعه پاییزه امسال دیفکتو را که شامل پوشاک زنانه و مردانه این برند می باشد، برای فروش آنلاین عرضه کرده‌است.

مشاهده همه محصولات دیفکتو در تگ‌موند

برچسب ها: