عینک آفتابی تنها اکسسوری پوشیدنی ست که بیشتر از زیبایی توانایی مراقبت را دارد و باید بسیار در انتخاب عینک آفتابی دقت کرد و انتخاب برند خوب برای عینک آفتابی تنها برای ماندگاری بیشتر نیست بلکه برای سلامت چشم است. یکی از برند های مطرح و قابل اطمینان در تولید عینک آفتابی، اوکلی ست . در این پست به بررسی همه جوانب برند اوکلی میپردازیم.

قبل از هر چیز کمی درباره ی کمپانی Luxottica بگیم. لوکساتیکا مانند رهبری در طراحی و تولید پوشاک لوکس، ورزشی و عینک های تخصصی است این کمپانی فعالیت خود را از سال ۱۹۶۰ شروع کرد و برای اولین بار عینک، که تنها یک وسیله ضروری پزشکی بود را به عنصری زیبا برای بیان ایده خود تبدیل کرد.

نمونه کار های لوکساتیکا در کنار برند هایی مانند Giorgio Armani, Burberry, Bulgari, Chanel, Dolce&Gabbana, Michael Kors, Prada, Ralph Lauren, Tiffany & Co., Versace and Valentino بوده.

Luxottica کار خود را در ۱۵۰ کشور توسعه داده و بیش از ۹ هزار نمایندگی در شهر های مختلف دارد. این کمپانی صاحب امتیاز چند برند مشهور از جمله ریبن(Ray-Ban)  است . اوکلی نیز یکی از برند های این کمپانی محسوب میشود

برند Oakley در سال ۱۹۷۵(۱۵ سال بعد از شروع کار کمپانی لوکساتیکا) در آمریکا توسط جیمز ژانارد تاسیس شد. اولین عینک موتور سیکلت این شرکت در سال ۱۹۸۰ به بازار عرضه شد.سه سال بعد اولین عینک اسکی نیز  تولید شد.بالاخره در سال ۱۹۸۴ اولین عینک های آفتابی روانه بازار شدند.در مدت زمان کوتاهی عینک های Oakley مورد توجه مردم قرار گرفتو طرفدارانی بیشتر از مردم آمریکا پیدا کرد تا جایی که شرکت ایتالیایی Luxottica که بزرگترین تولید کننده ی عینک در دنیا نام گرفت  و هشتاد درصد بازار عینک دنیا را در دست گرفت
برند اوکلی به طراحی و تولید عینک های حرفه ای برای موتور سواری، دوچرخه سواری و اسکی میپردازد و برخی از عینک های این برند به گونه ای طراحی شدند که به هیچ عنوان از روی صورت نمی افتند.

شما می‌توانید همین حالا با مراجعه به فروشگاه اینترنتی تگ‌موند از محصولات اورجینال اوکلی بازدید کنید.

 

برچسب ها: