کت های بلیزر از واجبات کمد لباس خانم ها است. شاید سال های پیش کت های بلیزر مخصوص زمستان و مراسم رسمی بود اما با ترند شدنش و پوشیده شدن آن در فشن شو ها و خیابان های نیویورک راه به دل جوان تر ها هم باز کرد.  کت های بلیزر: لباس هایی شیک، زیبا و بسیار خنک هستند که از تنوع بالایی برخوردار هستند.اگر مى خواهید طراح لباس باشید یا همیشه بدرخشید حتى در لباس هاى ساده، به روز بودن موفقیت شما است. و همچنین دانستن سبک ها و اخبار روز دنیا فشن خیلى مهم است.

کت های بلیزر را به دلیل راحتی در استایل کردن هرگز نمی توان فراموش کرد. آنها اجازه می دهند هر کسی هر طوری که دوست دارد، بدون هر گونه اشتباهی آنرا بپوشد اگر می خواهد رسمی باشد، اگر می خواهید زنانه باشد، اگر می خواهد شکل مردانه تر داشته باشید یا فقط سبک خود را می خواهید حفظ کنید، این موردی است که همیشه کار خواهد کرد.

 

اگر نگران این هستید که فصل این کت های شیک و کاربردی تمام شده است باید این خبر و بدیم که تابستان ۲۰۱۸  هم منتظر دیدن استایل های شما با کت های بلیزری است. می توانید با کم کردن لایه های زیری کت، استایلی خنک و شیک داشته باشید. بلیزرها کمی رسمی تر از کت اسپرت است اما هم چنان به رسمی بودن کت های معمولی نمی رسد. در واقع بلیزرها چیزی مابین رسمی و غیررسمی بودن هستند. و شما با انتخاب پوشیدن شلوار ، دامن و یا پیراهن همراه آن میزان اسپورت بودن یا رسمی بودن استایلتان را مشخص می کنید.

 

چند روش پوشیدن کت های بلیزر

 

  • آسان ترین راه برای پوشیدن کت های بلیزر….

انتخاب جین، اسنیکرز و یک تی شرت ساده است. استایل های ساده همیشه نشانه اعتماد به نفس و حرفه ای بودن شما در موقعیت شغلی و اجتماعی است.

 

  • اگر دل تنگ تابستان هستی….

انتخاب کت های بلیزر همراه تاپ و دامن در فصل بهار، یک قدم شما را به تابستان نزدیک میکند.

 

  • برای یک ظاهر رسمی شیک….

استفاده از شلوار های پارچه ای رسمی و یک جفت کفش پاشنه بلند همراه کت های بلیزر ظاهری کاملا شیک و خانمانه به شما می دهد.

 

  • در فصل های سرد….

با اضافه کردن شال گردن بر روی کت های بلیزر و پوشیدن بوت های بلند همراه آن شما را کاملا برای یک روز زمستانی آمده میکند.

 

  • بلیزر های رنگی….

سفید و مشکی شیک ترین رنگ برای کت های یقه دار است و همیشه بهترین انتخاب است. اما از کت های رنگی بلیزری نمی توان گذشت، برندهایی مانند برشکا، زارا و منگو، بخش قابل توجهی از کالکشن فصل بهار ۲۰۱۸ خود را اختصاص دادن به این کت ها.

دسته بندی شده در: